Ga naar inhoud

Sera: 2 januari 2013: Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Hoe weet je dat? Van die projectie en zo? Ik dacht dat er gewoon verschil in rond/ anatomisch, merk en cc was. Ik heb anatomisch van natrelle. ( bij mij is operatie 3x mislukt dus geen voorbeeld!!!)

Wel alledrie de keren dezelfde prothese gebruikt en nooit iets anders laten zien. V.a. Begin dit merk, vorm maar versch. Cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes,

mijn tweede consult is ook zeer goed verlopen. Had nu een vriendin mee, zo kon ze zien wat ik bedoelde met té groot. Zij vond net als de arts en assistente dat het goed zat. Ik denk echt dat ik bang was om te groot te gaan omdat ik nu zogoed als niets heb. De prothese zal anatomisch zijn gemiddelde hoogte en high projection 5.2, 255cc.

Zo zal ik wat meer vulling bovenaan krijgen omdat het nu daar net het minste is. Mijn borstkas steekt wat uit zodat je automatisch meer beenderen ziet aan mijn decollete. Vaak denken mensen dat ik heel mager ben, vooral in de zomer als ik een topje of t-shirt draag en je dan echt mijn beenderen ziet. Ik ben wel slank maar echt niet uitgemergeld. Het lijkt van boven wel zo, en na 2x borstvoeding is er daar echt niet meer als vel. l Hij wilde ook wel ronde zetten, maar dan zouden ze in mijn geval niet natuurlijker lijken zei hij.

Ik voel me gerustgesteld, zeker nu mijn vriendin het ook heeft gezien. Zij vond ook dat de grotere prothese beter paste.

Ik ben wel heel nerveus nu. En ik bleef maar vragen stellen. Ze hebben al mijn vragen beantwoord. De dokter belde vandaag zelfs om het juiste uur nogmaals te bevestigen. Ik heb tot nu toe een goed gevoel erover, ik hoop dat dat na de operatie ook gaat zijn.

Ben alleen zo verkouden, al 2 weken keelpijn ondertussen en nu echt neus, oren. Mijn huisdokter zei dat ik geen antibiotica nodig had. Gewoon uitzieken. Ik heb nog 10 dagen te gaan, dus tegen dan zal het wel genezen. Ben nu toch thuis tijdens de kerstvakantie.

Ik vind jullie reacties heel fijn, bedankt allemaal en geniet van de feestdagen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

????nooit geweten. De pc heeft mij alleen 3 versch. Maten cc laten zien/passen. Niks uitgelegd van dit alles?? Ga mijn garantieboekje is nakijken om te zien wat ik heb.

Ik ben helaas te laat op dit forum beland. Ik weet nu (na hier veel gelezen te hebben)misschien wel meer dan mijn pc, haha. Wou dat ik hier een jaar geleden alles had gelezen, maar ja.....je gaat ervanuit dat de "dokter" het wel weet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kwam toevallig dit tegen toen ik opzoek was na borstvergrotingen via Google. Heb me aangemeld en echt super blij met alle informatie die je kan vinden en delen... Ben je wel tevreden met je borsten dan..? Of had je ze liever groter gewilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kwam toevallig dit tegen toen ik opzoek was na borstvergrotingen via Google. Heb me aangemeld en echt super blij met alle informatie die je kan vinden en delen... Ben je wel tevreden met je borsten dan..? Of had je ze liever groter gewilt

Ik ben 3 keer geopereerd dit jaar en ben zeker ontevreden. Dit had niets met grootte te maken, maar had misschien iets anders gekozen als hij meer voorbeelden had gegeven. Hij heeft nergens anders naar gevraagd, alleen merk natrelle gezegd, in 3 versch. Cc laten zien.

Eerste keer veel te hoog, tweede keer veel te laag, derde keer (nu 7 dgn geleden) is de hoogte op dit moment goed maar doordat de borstplooi omhoog is gebracht is het erg lelijk/ raar dichtgenaaid. ( aan ribben, incl. Lekgeprikte long) Weet niet of dit goedkomt en vrees voor operatie 4!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh ja ik heb et gelezen.. Geen worden voor.. Echt een prutser is m'n eerste ingeving. Je laat je de 4e x door een ander opereren? Dit bewijs maar weer dat he niet zomaar ff een operatie is.

Vind het wel erg Slecht dat hij het alleen over cc heeft gehad en je net heeft uitgelegd wbt projectie.

Er zijn veel slechte verhalen over het Accz maar hun hebben me wel echt alles vertelt.

Het kost je ook ander vol geld? Of valt alles onder garantie ?

Ik snap helemaal dat je er zo tegenop ziet. Wat gaan ze nu doen?

Sterke xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

even een update. Ik ben vandaag om 10.30u geopereerd en heb dan toch voor de 255cc gekozen. Nadat we alles nog eens doornomen hadden, heeft de dokter alles afgetekend. Ik ben niet zoals sommigen wakker geworden tijdens de operatie. Ik hoorde wel op het einde toen ze me wegreden dat de dokter vroeg of ik ze mooi vond. Maar ik dacht toen: hallo? Ik slaap nog! Niks gezien toen, of eigenlijk ik herinner het me niet.

Raar genoeg herinner ik me wel de anesthesist mij vragen of mijn wimpers echt zijn :1:

Achteraf nog een uurtje bekomen. Ze zijn regelmatig komen kijken. De verpleegsters en assistente zijn super, zo zorgzaam en vriendelijk. Mijn man is me tegen 13.30u komen halen. Thuis gekomen heb ik meteen een boterham gegeten en medicatie genomen. Ik heb nog een paar uurtjes geslapen.

Samen met een vriendin hebben we al gekeken, het is zeer mooi geworden!

De pijn valt vandaag eigenlijk nog goed mee. Ik hoop dat het morgen ook zo zal zijn, maar vrees er een beetje voor.

Morgen zijn de kinderen terug thuis en man zal heel waarschijnlijk toch moeten gaan werken. Dus zullen ze bij oma gedumpt worden!

Nu nog wat slapen, hopelijk morgen echt beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten :43:

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan joh, enne zijn je wimpers echt? :P Wat grappig dat hij erna vroeg, die hebben een beetje lopen friemelen aan je ogen toen je sliep, zeker weten ;)

Vergeet je wekker niet te zetten zodat je je pijnstillers vannacht ik kan nemen.

Nu valt het idd nog mee, maar morgenochtend denk je "ooohhhh pfoehhhhhh"

Blijven bewegen.. en op tijd je medicatie pakken!!

Goed herstel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat het goed is gegaan en je nu goed voelt.

Goes uitrusten en op een goed herstel met maar mooie boobs.

Hahahaha van de wimpers herken ik dat vroeg valerie e ook toen ik op consult was.

Pak je rust meid.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs en goed van je dat je toch normoverschrijdend de grootste hebt gekozen. Ben benieuwd nu na je resultaat .

Doe het rustig aan en geniet ervan...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ja mijn wimpers zijn echt dus als hij heeft zitten friemelen dan zal hij da wel gevoeld hebben. Vandaag ging idd wat minder goed maar het kwam vooral door de pijnstillers. Ik merk dat de pijn toch nie echt veel minder wordt. (moet om de 4u 1000mg paracetamol) en afwissellen met ibuprofen eerste 48u. Is best veel voor mijn maag. vandaag om de 6u gedaan enkel paracetamol.

Morgen zien we wel verder. Wel erg snel moe en kinderen die nu hyper zijn (einde vakantie).

Slapen ging redelijk, maar mis het draaien toch wel. Hopelijk vannacht beter.

Ze voelen ook wel dikker als gisteren, maar zien er niet dikker uit.

De eerstvolgende keer als mijn vriendin ze komt bewonderen zal ik er een foto van nemen.

Bedankt voor de lieve reacties!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs en ik denk dat het een hele goede keuze is, dat je toch voor de 255 bent gegaan :)

Ik hoop echt dat je ze niet te groot vind en dat je gewoon heel tevreden bent met je keuze!!

Een goed herstel meid en ik had je nog een pb gestuurd, maar zie dat je de paracetamol al naar 1 keer per 6 uur omgezet had :):35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.