Ga naar inhoud

Sylvanaa : 25 april 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden!

Ik zal mezelf eerst even voorstellen, mijn naam is Sylvana en ik ben 23 jaar.
Ik woon in provincie Utrecht, heb een leuke baan en een hele leuke vriend.
Al jaaaaaren ben ik niet tevreden over mijn borsten (75a/aa). Eigenlijk denk ik al vanaf mijn 17e na over een borstvergroting, in de loop van de jaren veel informatie opgezocht maar ik heb het hier altijd bij gelaten..

Totdat ik een maand geleden dit forum tegenkwam, jeetje meiden wat hebben jullie mij geholpen met het maken van de beslissing, er is hier zoveel informatie te vinden. Dat heeft mij echt over de streep getrokken!

Door de goede verhalen over Dr Plovier ben ik eigenlijk al overtuigd dat ik mijn borstvergorting daar wil laten uitvoeren. I.v.m. werk moet ik de operatie ver vooruit plannen, ik heb de operatiedatum dus al vast laten zetten op 25 april 2013. Op 25 januari ga ik op consult.

Hebben jullie eigenlijk moeite gehad om dit tegen mensen te vertellen? Mijn vriend weet ervan, maar ik vind het eigenlijk toch wel erg moeilijk om dit aan mijn ouders en goede vriendinnen te vertellen..
Hebben jullie het verteld op het werk?

Groetjes,
Sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom Sylvana!

Wat fijn dat dit forum jou over de streep heeft getrokken. Je gaat er echt geen spijt van krijgen. Dr. Plovier lees je idd veel goede verhalen over, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik heb geen moeite gehad het mensen te vertellen. Op mijn werk ben ik er ook direct eerlijk over geweest, maar dat heeft nogal wat teweeg gebracht. Ze gaan het toch wel zien, dus ik had zoiets van: dan maar gewoon eerlijk zijn. Een paar collega's zijn heel lief, meelevend en begripvol terwijl de meesten alleen maar negatief tegen me doen. Gisterochtend na mijn nachtdienst, de laatste dienst voor mijn operatie morgen keken sommigen me niet eens aan. Best zielig van ze als je het mij vraagt. Nu heb ik 2 mannelijke collega's en de rest is vrouw. Dat kan ook wel veel schelen. hoor.

Succes alvast en geniet van de voorpret. Voor je het weet heb je ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Newmama81!

Ik zie dat jouw dag morgen al is, geweldig zeg! Alvast heel veel succes:)


Ja ik wil het ook gewoon op mijn werk vertellen, het gaat anders toch wel opvallen inderdaad! Ik vind het alleen lastig hoe, wij hebben een klein team op het werk. Ik twijfel of ik het iedereen apart ga vertellen (een beetje tussen neus en lippen door haha) of echt tegen iedereen tegelijk... Nog maar eens goed over nadenken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Newmama81!

Ik zie dat jouw dag morgen al is, geweldig zeg! Alvast heel veel succes:)


Ja ik wil het ook gewoon op mijn werk vertellen, het gaat anders toch wel opvallen inderdaad! Ik vind het alleen lastig hoe, wij hebben een klein team op het werk. Ik twijfel of ik het iedereen apart ga vertellen (een beetje tussen neus en lippen door haha) of echt tegen iedereen tegelijk... Nog maar eens goed over nadenken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvana,

Ik kom ook uit de Regio van Utrecht..... Grappig...

Mijn ouders vonden het toen vreselijk, want alleen ordinaire meiden hadden dat..... Nu ik 10 jaar later voor een wissel ga (14 december bij Plovier) vertel ik het tegen bijna niemand.

Mijn man weet het natuurlijk en twee vriendinnen, zodat hun mijn zoon een beetje kunnen opvangen en naar school kunnen brengen, aangezien ik twee weken geen auto kan rijden. Verder weet niemand het en vraag ik me af of ze het uberhaubt zullen zien.

De eerste keer werkte ik met drie mensen in een pand. Toen ik met heb laten opereren verhuisde ik van locatie op mijn werk, waar ik na mijn operatie begon, dus niemand op het werk wist ervan alleen mijn leidinggevende. Nu zit ik zonder werk en start 7 januari bij een nieuwe wergever, dus ook op dit werk kennen ze mij niet anders dan met mijn aankomende cupmaat.

Maar de vriendinnen die het nu weten verklaren mij voor gek. Ze vinden mijn borsten nu al super mooi en snappen niet waarom ik dit ga laten doen. Weet je laat je daar niet door beinvloeden. Ik denk dat het vaak ook jaloersie is.... Niet rot bedoelt maar hun hebben leeg gezogen theezakken en zouden een moord doen voor mijn huidige borsten, maar hebben niet de financiele midellen om er iets aan te laten doen. Al zeggen hun dat ze er niet mee zitten en trots zijn op hun theezakken, omdat daar hun eigen kroost aan gehangen heeft. Ik kijk daar net ff wat anders tegenaan en ook al ben ik moeder, ik blijf er graag een beetje sexy uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meis,

Je hoeft het niet te vertellen aan mensen hoor :)

in mijn omgeving weet niemand het geen vriendinnen/vrienden/werk/ouders niemand, alleen mn vriend.

Gewoon de eerst 2 maanden na je bv wat lossere shirtjes dragen of een colbertje of een los sjaaltje om de nek, niemand die iets ziet echt waar!

Mn moeder/werk/vriendinnen niemand heeft iets door,

dus als je het niet wil vertellen, het is echt mogelijk helemaal als je het tussen nov-april wil laten doen. Dan is het nog koud en dan zijn losse shirtjes/truien/vesten niet raar. Je hebt het gewoon 'koud' ja toch ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!!

Bedankt voor jullie reacties! Stom eigenlijk heb ik er niet eens over nagedacht om het helemaal niet te vertellen.. Ik dacht altijd van ja het gaat toch opvallen dus ik MOET het wel vertellen.

Maar je hebt helemaal gelijk tijgertje, ik denk dat ik het wel aan mijn ouders ga vertellen en mijn twee beste vriendinnen en dat ik het daarbij laat. Ik neem 2,5 week vrij van mijn werk (ik heb een kantoor baan, voer gesprekken en geef voorlichtingen) dus dat moet na 2,5 week goed te doen zijn lijkt mij. Of denken jullie dat ik langer vrij moet nemen?

Fijn joh zo'n forum! Ben nog steeds veel aan het lezen, en kijk steeds maar uit naar het consult en operatie. Eindelijk echt borsten joepie! Nog even geduld alleen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal!

Gister voor het consult geweest. Jeetje toen ik eenmaal binnen was kwamen de zenuwen opzetten.

Ik heb er zolang op gewacht en over nagedacht dat het heel raar was dat ik er ineens zat haha..

Ik had een erg goed gevoel over het gesprek, plovier komt heel duidelijk over en heeft eigenlijk al heel veel

zelf verteld. Ik heb mijn vragen kunnen stellen en kreeg overal goed antwoord op.

Omdat ik vrij lang ben dacht plovier dat ik 500-600cc goed kon hebben.

Dit ook aan de hand van mijn voorbeeld fotos. Poe toch wel een behoorlijke grootte haha. Mijn gevoel zegt ga maximaal tot 550 cc omdat ik echt bang ben dat het te groot wordt.

Maar tijdens de operatie kijkt hij of dit ook gaat passen. Het gaat wel een hoog profiel worden gaf Plovier aan.

Ik kijk nu al uit naar 25 april, eindelijk boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ga het ook tegen niemand vertellen, behalve mijn man dan. Niemand heeft er iets mee te maken vind ik. Precies wat tijgertje zegt, dan zal niemand het erken!

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvanaa hoe gaat hij ze plaatsen? voor of achter de borstspier of duel plane? Hoorde namelijk van een vriendinnetje van me dat hij standaart eigenlijk alleen maar duel plane doet en niet kijkt of het nodig is of de prothese er voor of er achter moet..

Wel een super maat iig meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh spannend zeg!

Proficiat met je datum! Je mag een dagje eerder gaan dan ik ;)

Op't werk weten ze het bij mij al, net als verschillende vrienden.

Ik zit er niets mee in dat ze het weten.

Enkel aan mijn ouders durf ik het minder te vertellen, omdat ze nogal 'van de oude stempel' zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maxime: Volgens mij plaatst Plovier inderdaad 'altijd' dual plane. Hij gaat ze bij mij dual plane plaatsen in ieder geval. Ik denk voor mij ook de beste optie omdat ik vrij weinig eigen weefsel heb!

Fienemien: Oh wat leuk zeg!! Een dag na elkaar, en ook bij Plovier! Ik ga je topic zo even doorlezen. Kijk je er ook zo naar uit? Ik kan echt nu al niet meer wachten haha.

Ik vind het heel dubbel, eigenlijk denk ik ach wat maakt mij het uit, iedereen mag het weten. Maar de stap om het dan ook echt te gaan vertellen vind ik dan toch lastig. Mijn beste vriendinnen weten het nu, en mijn vriend natuurlijk. Ik ga het mijn ouders nog vertellen en mijn baas op het werk, daar laat ik het bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nog maar 2.5 week en dan is het al zover! De tijd is echt ernorm snel gegaan.

Ik kijk erg uit naar de operatie maar ben ook heel erg zenuwachtig, bang dat er iets fout gaat of dat ik bijvoorbeeld niet meer wakker wordt uit de narcose haha.. Heel stom maar ik droom er bijna elke nacht van.


Vandaag wat shirtjes met hoge hals gekocht voor na de operatie, hopelijk kan ik hiermee de band een beetje wegwerken! Iemand ervaring met een hotel dichtbij Be-clinic? Mijn moeder denkt dat het makkelijker is om een dag van te voren heen te gaan omdat ik 's ochtends al om 07.00 uur in de kliniek moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden!!!

Ik ben alweer thuis!!! Alles is zo onwijs snel gegaan. Ik heb eigenlijk niet eens tijd gegad om zenuwachtig te zijn haha!!! Ik was er om 07.00 uur en om 07.30 lag ik al op de operatietafel. Infuus prikken ging niet lekker.. ze konden geen goede ader vinden en ik werd heel nerveus ineens. Ik kreeg een kapje en weg was ik! Half 9 weer op de kamer. Het is 515 cc high profile van sebbin geworden. Bh zit strak maat de piij valt me nu nog mee. Morgen zal het denk ik wel erger zijn; ) uitgebreid verslag komt nog maar dan weten jullie dat alles goed is gegaan! Op welke maat kom ik uit denken jullie? Vanaf een kleine 75 a?

Link naar reactie
Delen op andere sites

515CC??? Tjonge, ik zou zeggen, ga maar hele grote BH´s kopen!! Gefeliciteerd meid. Nu lekker rusten en genezen. Een goed herstel gewenst!

Liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.