Ga naar inhoud

Sylvanaa : 25 april 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een langer verslag van gister, pijn is vandaag wel meer aanwezig dan gister helaas. Maar met de medicatie wel goed te doen. De term olifant is wel erg toepasselijk haha, jeetje wat een druk!

Gister gingen we om half 5 al rijden, we waren veel te vroeg, half 7 stonden we al binnen bij de Kliniek.

De kliniek was open alleen was er nog niemand te bekennen, dus zijn we vast binnen in de wachtruimte gaan zitten.

Om 07.00 uur kwam dr Plovier aanrijden in zijn Porsch Cayenne haha!! We werden door hem ontvangen en de lieve spaanse zuster bracht ons naar kamer 4. Niet veel later kwam Plover al aftekenen en mijn vragen beantwoorden. Ik heb aangegeven dat ik bang ben dat het te groot wordt en dat ik dus het liefst rond de 500/550 cc wil blijven (tijdens het consult had hij het over misschien wel 600 cc). Plovier antwoorde dat dat helemaal goed was. Na het tekenen verliet hij de kamer weer en ik dacht nou nu wordt het nog een tijd wachten op de anesthesist..

Maar echt 3 minuten later kwam de spaanse zuster en ik mocht al meelopen naar de operatiekamer! Jeetje, helemaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan, dus de zenuwen kwamen ineens opzetten!

De operatietafel was inderdaad lekker verwarmd, ik kreeg gelijk een dekentje over mij heen en voor ik het wist begon de anesthesist al met het inbrengen van het infuus. Ik ben als de dood voor naalden, en merkte dat het prikken niet lukte. Ik werd toen toch echt een beetje bang... In mijn hand wilde het ook niet, de naald zat niet in een ader.. Gatsiedarrie! De anesthesist merkte dat ik erg gestresst raakte en ik kreeg een kapje. Een paar keer diep ademen en weg was ik!

Toen ik wakker werd waren mijn moeder en vriend gelukkig al bij mij in de kamer. Het eerste wat ik vroeg was heb ik nog een infuus in mijn hand? Ik was zoooo moe dat ik amper kon praten.. Wakker worden ging echt heel moeilijk hahaha! Ik zag nog wel dat mijn vriend een traantje moest laten, hij vond het ook allemaal erg spannend en was blij dat ik weer wakker was.

Op een gegeven moment wilde ik zo graag wakker worden, ik moest naar de wc maar mijn ogen vielen toch telkens weer dicht. Na een tijd leek het of ineens de narcose echt uit mijn lichaam ging en ik kreeg onwijs hartkloppingen! Zweten, benauwd ik dacht echt dat ik flauw ging vallen. Mijn moeder vertelde achteraf dat ik helemaal wit werd en vlekken in mijn gezicht kreeg. De anesthesist kwam, bracht wat in door mn infuus (ik denk iets om rustig te worden) en het was ook direct weer goed. Hij gaf aan dat de adrenaline door je lichaam gaat en dat het daardoor kwam.. Dat was het minst leuke van de hele dag, maar gelukkig was dat alles;)

Plovier kwam tot 2 of 3 keer toe kijken, vroeg hoe het ging, keek nog even naar het resultaat en gaf uitleg over de bh, medicatie etc. Alles is helemaal perfect gelopen de opeatie heeft net aan 45 minuten geduurd.

Ik heb zoals ik al zei 515 cc gekregen van Sebbin, high profile. Plovier heeft goed naar me geluisterd. ik vind ze nu eerlijk gezegd nog best klein lijken haha! Is dat normaal? Lijkt of ik in die BH net een B cupje heb..

Ach ik weet dat je er na 1 dag nog niet veel over kunt zeggen haha, maar ben wel nieuwschierig of ze nog veel gaan veranderen.

Morgen ochtend mag ik voor het eerst douchen. dan zal ik ook fotos maken. Mijn vriend is echt super behulpzaam, ben zo blij met hem! Zelfs s'nachts staat hij voor me op om mn medicijnen te pakken enzo.

Ik voelde me vanacht erg beroerd, kon geen goede lighouding vinden, opstaan en iets pakken ging ook amper.

Nu maar lekker op de bank hangen en films kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha BB! Pfoe ik geloof het nog steeds niet!;) kliniek bh is een 75 c.Heb foto's geupload. Meiden, even toevoegen voordat je het kunt zien!

Pijn is goed te doen, wel heeel strak allemaal dus mijn schouders zijn erg gespannen.

Net voor het eerst gedoucht dat was wel even eng! Het leek of ze eraf vielen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Meis,,

Wat leuk om je verslag te lezen, ik kan niet meer wachten ;( het is nog maar 5 weekjes, die zullen wel zo om zijn. Je hebt wel hele grote gekregen, ben benieuwd naar de fotos :) Nu lekker rusten en rustig aan doen, en als ik geopereerd wordt kan je al mooie lingerie en bikinis kopen , kom maar op met die zomer hahhahah

xxxx Silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Silvana, die 5 weken zijn zo om geloof me! Als ik er nu aan terug denk dan besef ik pas hoe snel alles is gegaan! Ze zijn niet extreem groot hoor! Kijk maar in mijn galerij.

Pijn is goed te doen. Links meer last dan rechts. En gewoon erg veel spierpijn!

Super dat het voor jou ook bijna zover is. Gaat helemaal goedkomen, het is mij echt 1000 procent meegevallen!

Francien: Ja erg he! Zal blij zijn als het allemaal wat losser wordt hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Mara!! Ik heb je verslag gelezen zal zo even op je topic reageren! Ja inderdaad jij iets meer cc hihi! Hoe verloopt het herstel?

Bij mij gaat het erg goed. Gisteravond nog 1 paracetamol genomen en daarna niets meer. Af en toe nog een paar steekjes links maar meer ook niet. Herstel valt me echt alles mee! Maar ik blijf natuurlijk rustig aan doen.

Ik heb nieuwe fotos geplaatst, wat vinden jullie meiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel 2 blauwe plekken aan de onderkant, dat heb jij helemaal niet.

Oh vertel mij wat! Mijn vriend schrok gister toen ik mijn bh uitdeed,ben echt aan beide kanten bont en blauw. Maar ik voel er niks van,dus lekker boeiend ;) Doen ze bij jou wel zeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh vertel mij wat! Mijn vriend schrok gister toen ik mijn bh uitdeed,ben echt aan beide kanten bont en blauw. Maar ik voel er niks van,dus lekker boeiend ;) Doen ze bij jou wel zeer?

Kan erg verschillen per persoon, de een krijgt ook sneller blauwe plekken dan de ander.

Maar als ze heel groot zijn en donker van kleur dan zou ik de kliniek wel ff bellen/mailen want het kan zijn dat je een 'nabloeding' hebt dan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He tijgertje, kun jij mijn foto's zien,denk je dat ik moet bellen? Neu toch? Is wel blauw hoor,maar ik heb zowieso wel snel blauwe plekken. Heb ooit serieus een collega gehad die me vroeg of het thuis wel helemaal goed ging (best lief van haar,maar op dat moment vond ik het heel vreemd) Was ik weer eens helemaal blauw en ik had het niet eens doorgehad dat ik ergens tegenaan was gebotst ofzo. Handig... (Ook leuk met zwemmen met mijn dochter,krijg altijd blikken haha) toch heb ik geen stollingsstoornis oid. Ben ik wel op getetst.

Fienemien,blaar klinkt dan wel weer pijnlijk! Ik duim voor snel herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Sylvanaa!

Bedankt voor t toevoegen, ik zag dat we bijna dezelfde protheses hebben en dan toch zo' n verschil.

Zou dat echt in t verschil van profile zitten?

Gr SuuS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Ik was net nog een x jouw verslag aan het lezen en het is eccht super raar hahah wij hete allebei sylvana en ook wij waren er om half 7 al en niemand was er toen nog ! en om 7 uur kwam dr. plovier aanrijden in zijn porsche hahahh en ook ik lag in kamer 4!!! hahah zo grappig zoveel overeenkomsten . Bij mij kwam hij aftekenen en toen kwam de anethesist mij halen en de infuus ging er probleemloos in en ik was ook gelijk vertrokken, de zuster vroeg nog; voel je je al een beetje duizelig in je hoofd, ik zei nog nee mijn arm staat in de fik hahah en toen viel ik in slaap, toen ik daarna bijkwam hoorde ik dr. plovier zeggen dat ik het super goed gedaan had en dat ik heel trots kon zijn omdat me borsten heel mooi waren geworden, daarna viel ik weer in slaap en werd ik wakker toen mijn vriend naast me stond. Ik heb ook nog twee x een pilletje onder mijn tong gehad , gelijk geplast en gedronken en toen kwam de zuster zeggen dat ik er onwijs goed uit zag en een heel sterk lichaam heb ik was zo snel weer helemaal bij. We mochten toen ook gelijk na huis het was toen half 11!.Mijn operatie had iets langer geduurd omdat ze wegens het verschil aan mijn borsten diverse prothese hebben bekeken, uiteindelijk heb ik aan allebei de kante 450 CC allergan ronde prothese gekregen. Het bleek dat ik veel vel aan een kant had.

Groetjes silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooowwww hahaha wat een overeenkomsten zeg!!! Super raar en grappig:D fijn he, dat je met zo'n goed gevoel kunt terug kijken op de operatiedag. We zagen er beiden zo tegenop, en het is zooo meegevallen! En het herstel komt ook helemaal goed. De eerste 2/3 dagen vond ik vervelend maar daarna gaat het echt wel weer, je merkt elke dag vooruitgang! Nu na 5 weken heb ik echt helemaal geen last meer. Zelfs geen steekjes ofzo!

Haha die pilletjes, ja die kreeg ik ook onder mijn tong! Hoe gaat het nu met de pijn? In beide 450 dus super dat ze het zo uitgebreid hebben bekeken! Heb je een high profile? Nogmaals ze zijn nu al prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ofnie, het is echt heel erg meegevallen! Je merkt nu idd elke dag vooruitgang, heb nu gewoon echt spierpijn hihih Ik weet eigenlijk niet welk profile ik had om een medium gevraagd maar ik kan eigenlijk nergens terugvinden wat voor profile het is geworden, extra vraagje hahah voor straks bij de nacontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.