Ga naar inhoud

Ssssst : 3 december 2012 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Ik heb na jaren twijfelen eindelijk de beslissing genomen om voor een bv te gaan.

Ik wil natuurlijk ogende borsten, ik denk van een aa naar een c cup te gaan.

Kan iemand mij een goede pc aanraden in België?

Ik las veel goeds over dr Plovier maar ik lees dat hij meestal nogal grote borsten maakt en dat is niet echt wat ik wil.

Ik hoor ook goede dingen over dr Vissers maar zij zou dan weer nogal kortaf zijn.

En wat met dr Damen?

Ook hoorde ik goede ervaringen over dr Bosselaers van Beaucare maar over haar vind ik verrassend weinig info...

Wie heeft ervaring met Beaucare, wellnesskliniek of Beclinic en kan mij helpen? Ook namen van andere goede pc's zijn welkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ga onder het mes bij dr bosselaers 6december,

hele toffe en vriendelijke madam! asyha en deborah hier op het forum zijn er ook door geopereerd,

en zijn er zeer tevreden over... ze heeft altijd hele natuurlijke resultaten.

En ze wist direkt wat ik wou :)

ze werkt bij beaucare.. maar ze zit ook in bonheide en opereert in herentals en lier...

weet nu niet van waar je ongeveer bent ... voor de rest heb ik er geen ervaring mee..

en hoop dat alles op 6dec goed verloopt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr Verhellen geweest in Genk, niet bekend op dit forum maar in mijn ogen echt een goede pc.

Ik ben via een vriendin bij hem terecht gekomen en ben echt heel blij met mijn beslissing.

Een hele vriendelijke en erg 'precieze' pc die mij de boobs heeft gegeven die ik zo graag wou.

Op dit forum zal je wel meerdere goede pc's vinden, alvast veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een heel tevreden klant van dr. De Meyere, ben ook van een AA naar C gegaan en heb heel natuurlijk ogende boobs gekregen, heb ze ondertussen al bijna 3 jaar. Als je graag eens een blik in mijn album wilt werpen, dan graag een pbtje! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen op consult geweest bij Beaucare en dat is mij reuze meegevallen!!

Veel van wat men mij vertelde wist ik al en ik had echt een goed gevoel bij het gesprek.

Ik probeer ook nog eens bij Demeyere langs te gaan want daar lees ik ook veel goeds over.

@Eefje: Wat mij wel verbaast is dat hij bij jou blijkbaar 'maar' 200cc geplaatst heeft en dat het resultaat ronduit super is!

Bij mij raadden ze mij bij Beaucare 300 à 350cc aan om van aa naar c te gaan. Ik ben wel bijna 1m80, mogelijk ben jij wat kleiner dan??

Ik heb er vanavond ook iets van gezegd tegen mijn ma maar die reageerde er niet echt positief op. Zij heeft dan weer te veel cup en vindt dat je moet tevreden zijn met wat je hebt en niets moet laten doen als je gezond bent... Aangezien wij samen op vakantie gaan wou ik het haar zeker wel zeggen, anders zou ze wel reageren als ze mij opeens in bikini zou zien verschijnen...

Ze zouden de prothesen bij mij ook zeker achter de spier plaatsen en ik ben echt bang van de piijn die ik nadien zal hebben... Ik zal de familie ook nodig hebben voor hulp met de kinderen dus ik kan niet echter dan ze erover vertellen...

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje: Wat mij wel verbaast is dat hij bij jou blijkbaar 'maar' 200cc geplaatst heeft en dat het resultaat ronduit super is!

Bij mij raadden ze mij bij Beaucare 300 à 350cc aan om van aa naar c te gaan. Ik ben wel bijna 1m80, mogelijk ben jij wat kleiner dan??

Ik heb er vanavond ook iets van gezegd tegen mijn ma maar die reageerde er niet echt positief op. Zij heeft dan weer te veel cup en vindt dat je moet tevreden zijn met wat je hebt en niets moet laten doen als je gezond bent... Aangezien wij samen op vakantie gaan wou ik het haar zeker wel zeggen, anders zou ze wel reageren als ze mij opeens in bikini zou zien verschijnen...

Ze zouden de prothesen bij mij ook zeker achter de spier plaatsen en ik ben echt bang van de piijn die ik nadien zal hebben... Ik zal de familie ook nodig hebben voor hulp met de kinderen dus ik kan niet echter dan ze erover vertellen...

Groetjes xx

Thanks! 200cc was het maximum mogelijke in mijn geval, meer paste er echt niet in. Elk lichaam is anders, ik ben idd klein (1,58 m) en ook smal, dus als jij zo groot bent, dan is het logisch dat er al meer cc's nodig zijn voor een gelijkaardig resultaat.

Ik heb ze wel voor de spier gehad, en ook niet veel eigen weefsel, maar daarvoor gebruikt Bruno speciaal prothesen met hele dunne randen, zodat je toch geen randen ziet, dus misschien zal hij je dit ook aanraden??? Wie weet?! Ben iig super benieuwd ook naar je consult bij Bruno!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een happy customer van dr. De Meyere. Ik lees dat je al bij beaucare bent geweest. ga je nog meer artsen langs?

Ga naar waar je je goed bij voelt. dat is belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nogal moeilijk...

Ik dacht ook eens bij Dr Plovier te gaan maar ik wil absoluut voor de natuurlijke look gaan en dat is niet echt zijn specialiteit lees ik zo.

Ik hoorde ook iemand die zeer tevreden is over de wellnesskliniek bij Dr Visser.

Bij Beaucare had ik een goed gevoel maar daar werden mij Sebbin prothesen aangeraden en daarover lees ik dat dat goedkopere implantaten zijn die vergelijkbaar zijn met de pip implantaten, al denk ik niet dat dit helemaal kan kloppen.

Ik wil wel heel graag Dr Demeyere zijn mening ook horen omdat Beaucare dual plane aanraadt en ik wil Dr Demeyere zijn mening ook kennen aangezien dat die meestal voor de spier plaatst...

Ik las wel dat Dr Demeyere zijn intakegesprekken enkel op woensdag plant, klopt dit??

Oooh, waarom is dit zo moeilijk?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Er zijn ook wel meiden geweest die op dinsdag bij Demeyere op consult geweest zijn, dus misschien schept dat perspectieven?

Over het aantal cc, kan ik het volgende zeggen. Staar je daar niet op blind. Het verschilt heel erg of je anatomisch of rond neemt (als eerste verschil)

Anatomisch heeft minder cc nodig voor hetzelfde resultaat met rond... 200 cc anatomisch geeft meestal meer projectie dan 200 rond, omdat de ronde helemaal in het rond gevuld moet worden en de anatomische aan de bovenkant niet.

Verder is het zo, dat je nog moet kijken welk profiel je krijgt.... en welk merk

Ieder merk heeft zijn eigen maten, wat betreft breedte en projectie en dat nog uitgespecificeerd volgens profiel... Dus cc zegt helemaal niks ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua cc zal ik gewoon vertrouwen op de mening van de pc denk ik...

Het moeilijkste nu is om de juiste pc te vinden :103:

Was best tevreden over het eerste contact met Beaucare, enkel heb ik enorme schrik van de dual plane plaatsing. Ik hoor meiden die al zo afgezien hebben van een voor de spier plaatsing, en dit is nog erger!!! Aaauuttchh....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze hebben het allemaal overleefd ;)

Sommigen hebben meer pijn dan anderen, en je moet een goed schema voor pijnmedicatie hebben, dat is heel belangrijk (als je er een wilt hebben tzt, met de pillen die je van de kliniek krijgt, dan pb je me maar, ik zou daarbij kunnen helpen :) )

Als je het echt graag wilt, zul je de evt. pijn voor lief nemen :)

En na een dag of 2-3 wordt het sowieso beter! Daarbij krijg je er iets heel moois voor terug :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Boobie,

Is er volgens jou echt zoveel verschil in de verschillende merken prothesen met cohesieve gel?

Monobloc silliconen? Sebbin silliconen? Mc Ghan silliconen?

Welke geven juist de levenslange garantie?

Vind het echt een verschrikkelijk verhaal, dat van de pip implantaten.

Wil m'n gezondheid ook ni om zeep helpen!

Heel die pip affaire heeft ervoor gezorgd dat ik mijn bv zo lang uitgesteld heb en dat ik maar bleef twijfelen, maar nu ga ik ervoor!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over monobloc en sebbin weet ik bijna niets, omdat ik die zelf niet wilde.

Ik wilde zelf graag implantaten die goedgekeurd waren door de FDA in Amerika.... Waarom? Meer een gevoel, dan wat anders, al is het wel zo, dat ze in Amerika heel streng zijn met keuren van producten, omdat je als bedrijf zo een rechtszaak aan je broek hebt daar.....

Mentor en McGhan (heet Natrelle tegenwoordig) zijn de merken die goedgekeurd zijn en waar mijn interesse lag.

De pip implantaten waren ook wel de uitzondering op de regel. Het bedrijf dat deze prothesen maakten, waren erg fout bezit, omdat zij geen medische silicone gebruikt hadden.....

Je zou op google zelf een onderzoek kunnen starten ;) en kijken wat voor jou belangrijk is... Want daar gaat het uiteindelijk om he :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werd aangeraden om een ronde prothese achter de spier te plaatsen.

Ik lees dat Eefje ongeveer dezelfde uitgangssituatie als ik had en zij kreeg toch, ondanks weinig 'eigen borst' de druppelvormige protese van Mc Ghan voor de spier.

Mij werd gezegd dat ik daar te 'plat' voor ben maar toch geeft dit bij haar een uitstekend resultaat...

Weet iemand waar ik het beste mee doe? Dus de duurdere Mc Ghan voor de spier of de ronde Sebbin erachter??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt vooral heel erg aan de voorkeur van de pc....

De 510 van Natrelle (mcghan) schijnt een hele goede optie te zijn.

Anders plan gewoon eens een consult bij Demeyere in Gent, dan hoor je van hem zelf, wat hij zou willen doen bij jou en kun je vragen of het een optie is, de 510 !

Een consult kost wel 30 euro, maar je weet dan wel meer :) en mocht je voor hem kiezen, dan wordt die 30 euro weer afgetrokken van het bv-bedrag.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb mijn BV bij Dr. Visser in de Wellnesskliniek laten doen en ben hier zeer tevreden over. Ik had eerst een 75A en met 380cc monobloc kom ik nu aan een 75C (enkel nog maar Sapph bh's uitgeprobeerd). Dr. Visser had me verteld dat ik met de 380cc aan een grote C, kleine D zou komen. Bij mij is de prothese voor de spier geplaats en ik ben er super tevreden mee.

Het is idd wel dat Dr. Visser niet zo veel van zeggen is maar de informatie die ze geeft is wel correct. Het beste wat je bij haar kan doen is eerst een lijstje opstellen met de vragen die je hebt.

Ook in de nazorg kan je haar altijd bellen (Ik ben zo onbeleefd geweest om haar op een zaterdag voormiddag te storen :-() en dan neemt ze ook de tijd om je uitleg te geven.

Als je nog meer info wilt, laat maar weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb mijn BV bij Dr. Visser in de Wellnesskliniek laten doen en ben hier zeer tevreden over. Ik had eerst een 75A en met 380cc monobloc kom ik nu aan een 75C (enkel nog maar Sapph bh's uitgeprobeerd). Dr. Visser had me verteld dat ik met de 380cc aan een grote C, kleine D zou komen. Bij mij is de prothese voor de spier geplaats en ik ben er super tevreden mee.

Het is idd wel dat Dr. Visser niet zo veel van zeggen is maar de informatie die ze geeft is wel correct. Het beste wat je bij haar kan doen is eerst een lijstje opstellen met de vragen die je hebt.

Ook in de nazorg kan je haar altijd bellen (Ik ben zo onbeleefd geweest om haar op een zaterdag voormiddag te storen :-() en dan neemt ze ook de tijd om je uitleg te geven.

Als je nog meer info wilt, laat maar weten!

Jij had wel problemen met het dichtkrijgen van je litteken he? Waar lag dat eigenlijk aan? Met 6 weken was het nog niet dicht?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ja, mijn litteken is nog steeds niet dicht :-(. Nadat het verband er na 12 dagen af mocht zei mijn vriend dat er nog 2 stukjes liteken niet dicht waren (slecht gehecht of opengegaan laat ik in het midden). Nu ben ik 6 weken PO en zijn ze nog steeds niet dicht (1 wondje is 8 op 3mm en het andere 4 op 2mm) en komt er nog steeds wondvocht uit. Ik denk dat het herstel ook wel trager verloopt door het feit dat mijn vriend elke dag de wonde heeft ontsmet en daardoor het weefsel niet de kans heeft gekregen om te genezen. Ik heb de wonde nu al 4 dagen laten rusten en morgen gaan we eens kijken wat het geeft. Ik heb naar Dr Visser gebeld en ze zei me dat het nog een proces van maanden zou kunnen zijn en dat als er een lelijk litteken is het gratis wordt hersteld. Nu maar hopen dat de wonden snel genezen zodat ik terug kan sporten.

Ik weet nu wel niet of ik al een gewone BH mag dragen of dat ik best nog even mijn sportBH gebruik.

xx Kimmyza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmyza

Heeft jouw vriend dat vanaf het begin iedere dag gedaan, dat ontsmetten???

Ik zou kiezen voor de sportbh.... Maar sjeesus, wat een gedoe!!

Wondjes moeten met rust gelaten worden, de eerste 10 dagen. Ik ben ook geen fan van douchen in die periode als de hechtingen niet waterdicht afgesloten zijn... Maar goed, het is wel heeeeeeeeel vervelend dat dit nog zo lang zou gaan duren..... Wat komt er eigenlijk voor een vocht uit? Welke kleur? En is het helder of troebel?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi , ik ben in esthea clinic geweest in Luik ( Alleur ) , bij dokter Benoit De Sart , ik ben van mening dat die zijn werk toch goed doet , desondanks er bij mij complicatie's zijn en waren , maar dit kwam volgens mij ook omdat ik niet voor een gewone borstvergroting geweest ben , maar voor een prothesewissel .

Bij wie al zeker niet te gaan is dokter ( ale , slager ) Jaques Van de Put , dat is een don't .

Verder heb ik veel goed gehoord over een zekere dokter D'hondt en de resultaten zelf ook al mogen bewonderen bij een vriendin van me . Zagen er heel natuurlijk uit ook .

ze was van een A cup naar een D gegaan en het leek alsof het zo echt was .

Ook amper een litteken bij haar .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!!

Aangezien alles nogal snel gegaan is ben ik er niet aan toe gekomen om een deftig topic aan te maken. Ik heb al wel enkele onderwerpen gestart maar heb mezelf nooit echt voorgesteld...

Ik ben 35 jaar, heb 3 kids en was uitgekomen op een A cup. Al jaren vond ik mijn borsten echt niet ok en ik droeg dan ook meestal 2 push up bh's over elkaar. :103: In de winter was dit geen probleem maar in de zomer kon ik zo echt niet de deur uit...

Ik droomde al zo lang van een mooie boezem maar dacht nooit dat ik dit ook echt zou durven / doen. Een tijdje geleden maakte ik een afspraak bij een pc en dan is alles snel gegaan. Gisteren kreeg ik namelijk mijn langverwachte bv :5: !! Ik ben mijn vriendjes van het forum hier dan ook super dankbaar voor alle info en alle antwoorden op mijn vragen want ik ben vrijwel zeker dat ik het nooit gedurfd zou hebben zonder jullie!

Met mijn a cupje kreeg ik het advies om de implantaten achter de spier te laten plaatsen. Ik wist dat dit een zwaar herstel zou worden maar dit had ik toch niet verwacht... Ik heb echt zoooveeel pijn!! Ik neem 4 keer dafalgan codeine per dag en 3 keer ibuprofen. Ik ben natuurlijk nog maar 1 dag po en die olifant en dat marteltuig... Ik kan echt niets, zo frustrerend... Ik kan zelfs niet alleen rechtstaan of mij verleggen, alles doet zo'n pijn...

Ik heb ook het gevoel dat heel mijn buik blauw ziet maar daar is niets aan te zien. Hebben ze mij daar wat hard vastgepakt met mij te verleggen? Of heeft iedereen dit? Ik zit momenteel in de 'waar ben ik aan begonnen' fase. :25: Heb de boobs ook nog niet kunnen zien, moet bh en band eerste 48u aanhouden alvorens te mogen douchen. En nadien nog eens 6 weken lang dag en nacht... Vind de nieuwe boobs ook nogel klein uitzien maar ik las hier op het forum al vaak dat die nog op hun plaats moeten komen en dan nog wel wat groeien...

Kan ook bijna niet praten en ademen is ook moeilijk en doet pijn... :118:

Gisteren, de dag van de operatie, moest ik goed uitkijken dat ik niet flauw viel maar dat gaat nu wel weer beter -_-

Ik hou jullie op de hoogte van de evolutie en zal binnenkort foto's posten.

Groetjes van een zeer slecht voelende Ssssst.... en haar olifant ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ssssst!!

Allereerst gefeliciteeeeeerd!!!

Tsja...die eerste dagen zijn echt het ergst daarna wordt het alleen maar beter. Maar ja, dat heb je ook allemaal alvast wel gelezen.

Je moet er nu even doorheen meid! Alles voor je boobs zeggen ze dan....

Maar ze hebben je wel "goed te pakken gehad" zo te horen.

Hoeveel cc heb je gehad en waar ben je geweest?

Nog een goed goed herstel en rustig aan! (uhm,je kunt ook niet anders ;-))

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig aan??? Ik kan nog geen flesje water nemen dat een halve meter van me af staat... Had echt niet verwacht dat het zo heftig zou zijn... Ik zit er met momenten echt helemaal door met die pijnscheuten bij elke beweging...

Ik ben bij Beaucare geweest en kreeg 360cc dual plane. Ik startte met een a en hoop uit te komen op een c. Doordat ik breed ben raadde de pc mij aan om voor 360 te gaan. Ik ben bijna 1m80 en weeg ruim 65kg. Minder cc zou bij mij weinig effect hebben.

Zou ik op een c uitkomen nu?

Misschien best BB even raadplegen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.