Ga naar inhoud

dopjes : maart en 4 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zal me even voorstellen ook al heb ik het al achter de rug.

In maart heb ik een BV en tepellift gehad in de Veldhuiskliniek. Ik was niet tevreden en heb vorige week weer een tepellift gehad. Zo te zien ziet het er een stuk beter uit.

Ben van 75 AA naar 75 E gegaan Met 300 cc mentor moderate plus (lingeriezaken zeggen 70 F maar dan kan ik niet kan ademen).

Nu ben ik aan het genezen en hoop dat het voorspoedig verloopt.

Dagdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo vreselijk. Heb in maart een bv en tepellift ondergaan. Was daarna megaverdrietig omdat mijn tepels naar beneden wezen en nog behoorlijk wat hang had. De chirurg was het met me eens en heeft ze vorige week dus kosteloos weer gelift. Ik hoorde haar nog zeggen bij het aftekenen, nou ze hoeven niet veel hoger hoor ( Ik zei niks.......dom!!!.....)

Ik heb graag tepels die naar boven wijzen, nu wijzen ze net recht vooruit waardoor ik het zijaanzicht zo lelijk vind.

Ik durfde het in eerste instantie niet aan mijn man te zeggen, hij zei al van te voren dat ik weer niet tevreden zou zijn.

Nu heb ik het gisteren toch maar gezegd want ik vind dat hij moet weten wat ik er van vind en waar ik mee zit.

Heb tegen hem gezegd dat als mijn chirurg toestemming geeft ik nog een x een tepellift wil, ik wil dat ze naar boven kijken, er is nu al een beetje verschil met hoe het was maar het moet nog iets hoger wil ik helemaal tevreden zijn.

Idd man boos is het er helemaal niet mee eens. Ik zal nog eens wat vertellen.....

Ik vind het ook zo erg om het mijn pc te vertellen, zij is zo aardig en heeft zo haar best gedaan.

Daarom schaam ik me ook dat ik weer niet tevreden ben en het haar dus moet gaan zeggen.

Maar echt, ik kan nog steeds niet leven met het resultaat.

Ik weet dat het mooier kan, het maakt me zo kwaad allemaal en ik ben weer vaak aan het huilen.

Wat moet ik toch doen?

Ben er erg down van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Dopjes,

Kan het niet zijn dat ze nog wat moeten veranderen? Het is nog maar een week geleden. Mss veranderen ze nog van stand, net zoals borsten nog veranderen na een operatie... ik weet het niet hoor. Ik ken niet veel van tepellifting.

Ik begrijp je wel. Het is niet omdat je man vindt dat ze mooi zijn, dat jij dat vindt. Het is goed om je gevoel uit te spreken, anders ga je er helemaal aan kapot. En tja, mannen hé, ze vinden ons maar zeuren als we er maar over blijven praten. Gelukkig kunnen we onze frustraties kwijt op het forum, niet?

Ik begrijp je ook dat je het nauwelijks durft zeggen aan je PC, maar ik zou het toch proberen hoor. Had je haar gezegd dat je liever ziet dat ze omhoog wijzen? Had je haar foto's getoond van wat je graag zag? Wie is je pc?

Het is mss een schrale troost, maar je bent niet alleen. Ikzelf ben ook niet 100 % tevreden met mijn borstvergroting. ze mochten gerust een maatje groter geweest zijn. Ik vind ze wel mooi hoor, maar toch, had ik maar... Heb in het begin ook vaak een traantje gelaten maar nu worden ze alsmaar mooier, dus wie weet, wordt ik nog 100 % tevreden ;-)

Veel sterkte meid!

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de tweede keer ook niet is geworden wat je hoopte, zoiets kan je echt down maken :-(

Ik zou het toch bespreken met de PC, gewoon eerlijk zijn, je geeft tenslotte geen kritiek op haar werk maar enkel over het misverstand qua hoogte

Veel succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de lieve reakties,

ik heb zeker een keer gezegd dat ik graag wilde dat ze omhoog keken in de nacontrole na de eerste keer,

maar of ze dat dus onthouden had? Ik heb zo n spijt dat ik het niet nog een keer vlak voor de operatie gezegd heb. Ik kan ook mezelf wel wurgen daarom.

Ik ga het zeker bespreken met de chirurg ook al doe ik het in mijn broek en idd ik bedoel het niet als kritiek, het is een misverstand.

Nu pas heb ik mooie fotoos van wat ik graag wilde maar als ik ze naar haar meeneem is dat natuurlijk wel mosterd na de maaltijd. Zo stom van me.

Donderdag moet ik weer terug voor controle dan zal ik ws mijn pc niet zien. Dan gaan de pleisters er denk ik af.

Ik denk dat ik maandag wel even bel met mijn begeleidster van de veldhuiskliniek en het dan alvast maar doorgeef, zij verteld het dan aan de pc.

Eng.

Ik ben geopereerd door een hele lieve chirurge maar haar naam zeg ik liever niet.

Wel uiteindelijk als ik super tevreden ben en niet meer terug hoef.

Die steun krijg ik nu idd niet van mijn man, heerlijk en een opluchting dat ik het hier kwijt kan.

Tx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dopjes,

Het is nooit leuk als je een beeld in je hoofd hebt.. en dit wordt dan niet behaald.

Maar ik heb heeeeeel misschien een hele kleine schrale troost voor je, die je misschien een andere kijk geeft op de situatie :17:

Je hebt een bv, met een tepellift gehad schreef je.

Je borsten gaan in de loop der tijd ( net als natuurlijke borsten) weer zakken en hangen, maar je tepels niet of nauwelijks.

Het grote nadeel van tepels plaatsen op het bovenste deel van de borst, is dat de huid met de prothese op den duur gaat zakken, en je écht compleet een borst krijgt die dan niet meer in verhouding is omdat je tepel nauwelijks meezakt.

Mocht je in de toekomst ten tijde van je wissel dan weer een borstlift of een borstvergroting nodig hebben, dan kunnen je tepels niet meer naar beneden geplaatst worden.

Ik zal een tekening toevoegen, van hoe het er op den duur dan uit komt te zien.

(overigens is dit tekening van een complicatie, maar het aanzicht is precies wat ik bedoel)

Heel misschien helpt het je om er een andere kijk op te krijgen, en om te begrijpen waarom ze niet gedaan hebben wat je wil ( ook al hadden ze dit dan vantevoren wel even moeten vermelden en uit kunnen leggen... )

Succes met je besluit!!!

WATER_266_2010_9538_Fig2_HTML.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke , wat een verrassende reaktie,

ik ga erg nadenken nu, want zeker wil ik geen borst zoals op het plaatje.

Maar weet je zeker dat de tepels niet meezakken? Daar ben ik juist bang voor, nu staan ze net vooruit maar over een paar jaar ben ik bang weer in de benee situatie te zitten.

Ik loop trouwens graag zonder bh vandaar dat ik denk dat het zeker wel weer iets zal zakken.

Maar als er bewijs is dat de tepel niet meezakt en de rest wel gaat zakken ga ik er zeker wat anders tegenaan kijken.

Ik ga er eens een nachtje over slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Het is zo dat je tepel via een tepellift maar een beperkt aantal cm's gelift kan worden. 2 cm rondom, je tepel zou max 1,5 hoger komen. Ik weet niet wat bij jou het verschil is maar ze kunnen niet ineens van beneden naar boven gaan. Want waar moeten ze dat verschil mee opvullen? Ik denk ik zeg het toch even.

Succes meis!

X pop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke , wat een verrassende reaktie,

ik ga erg nadenken nu, want zeker wil ik geen borst zoals op het plaatje.

Maar weet je zeker dat de tepels niet meezakken? Daar ben ik juist bang voor, nu staan ze net vooruit maar over een paar jaar ben ik bang weer in de benee situatie te zitten.

Ik loop trouwens graag zonder bh vandaar dat ik denk dat het zeker wel weer iets zal zakken.

Maar als er bewijs is dat de tepel niet meezakt en de rest wel gaat zakken ga ik er zeker wat anders tegenaan kijken.

Ik ga er eens een nachtje over slapen...

Dat dacht ik al, dat het een reactie zou zijn die je eventjes aan het denken zet ;)

Ik weet bijna zeker dat de tepels na een tepellift/borstlift nauwelijks meezakken. De meeste druk ligt op de huid onder de tepel, de prothese werkt daar nog extra aan mee.

Bij mij zijn ze namelijk ook wat aan de hoge kant geplaatst ( als ik plat lig wijzen ze naar mijn kin :106: en dat is best beschamend in een bikini of truitje waar je nippels doorheen prikken want het ziet er niet uit, heeeel onnatuurlijk .. ik zal een foto in mijn fotoalbum plaatsen in liggende positie )

Destijds ben ik regelmatig berichten tegen gekomen tijdens mijn zoektocht naar allerhande info over te hoog geplaatste tepels en de complexe oplossing hiervoor.

"Te hoog" houdt in, boven de middenlijn van je borst, en dat is wat je bedoelt begrijp ik uit je verhaal.

Nu in je huidige situatie zullen je tepels licht meezakken in de loop der tijd, maar ga je boven die middenlijn zitten, dan gebeurt het nauwelijks.

Juist omdat je graag zonder bh rondloopt, zou je je tepels niet nog hoger moeten plaatsen. Hoe minder steun je draagt, hoe sneller je huid weer gaat bezwijken en zakken en hoe 'hoger' je tepels komen te staan ( op het oog lijken ze hoger te komen omdat de borst zelf doorzakt)

Je zou de vraag eens aan een chirurg moeten stellen , en dan meteen maar 'negatief' door te zeggen : wat is het nadeel van een tepel die geplaatst is boven de middenlijn in combinatie met prothesen.

En alles is te maken, en te herstellen, maar je maakt het een stuk complexer en duurder. Stel dat het scenario gebeurt zoals op het plaatje, dan zal de chirurg een kleinere prothese moeten plaatsen in de toekomst, en je borstplooi moet omhoog gebracht worden door middel van inwendige (blijvende) hechtingen, en er moet wederom huid weggesneden worden aan de onderzijde waardoor je weer een extra volledig litteken onder de borst krijgt. Op die manier komt de tepel dan weer meer in verhouding op de borst komt te staan.

Moeilijk hè.. :17:

Maarre, vraag het eens na voor de zekerheid, misschien zit ik er compleet naast maar ik heb het echt vaker gelezen ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Het is zo dat je tepel via een tepellift maar een beperkt aantal cm's gelift kan worden. 2 cm rondom, je tepel zou max 1,5 hoger komen. Ik weet niet wat bij jou het verschil is maar ze kunnen niet ineens van beneden naar boven gaan. Want waar moeten ze dat verschil mee opvullen? Ik denk ik zeg het toch even.

Succes meis!

X pop

Volgens de 'statistieken' klopt het idd wat je zegt. Maximaal 2 cm ronddom je tepelhof kunnen ze liften.

In de praktijk blijkt het soms ook anders te kunnen gaan. Bij mij is er bijvoorbeeld 3cm boven en 3 cm onder/van mijn tepelhof weggehaald. In totaal dus 6 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mijn tepels nog steeds niet op de middellijn zitten, ze zitten nog iets onder het midden, ik bedoel niet dat ze op bovenste deel moeten zitten gewoon in het midden en dat mijn tepel lichtjes schuin naar boven kijkt. Het zou denk ik met een cm op telossen zijn en ik weet bijna zeker dat ze dan echt nog niet te hoog zitten. Hoeveel er gelift kan worden met deze lift weet ik heel goed (heb er bijna studie van gemaakt haha) en nu heeft ze dus 1 cm gelift terwijl het 2 cm moest zijn voor mijn gevoel.

Staand is dat duidelijk te zien maar liggend helemaal niet dat is ook nog zo verwarrend denk ik, ook voor de chirurg.

Ik ben trouwens smal en was met mijn 2 zwangerschappen 25 kilo aangekomen, ik had toen een flinke voorgevel ongeveer E, maar ik slankte erg snel af waardoor ik in de loop van de tijd met een uitgezakte AA liep. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een enorme lap vel boven mijn tepels heb.

Voor mijn gevoel is het nu nog iets te veel.

Het is nog een klein beetje, veel volume bovenin en wat minder onderin.

Piepke jou tekening lijkt wel wat op mijn borsten, denk ietsjes minder hang en mijn tepels zitten precies op de plek dan van de letter M van images. Nu vind ik het dus mooier als die tepels net boven de M van images zou zitten. Dus tepel schuin omhoog precies boven die M.

Wat denk je, dat is toch niet te hoog?

Het gaat eingelijk om een miniem verschil maar voor mij zo belangrijk.

Ik moet je zeker toevoegen om fotoos te zien Piepke want ik zie geen fotoos van je.

Ik zelf zet mijn fotoos erop als ik ze heb van de kliniek en die krijg ik aan het eind van het traject.

Heerlijk dat ik hier mijn ei kwijt kan trouwens, had ik eerder moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de 'statistieken' klopt het idd wat je zegt. Maximaal 2 cm ronddom je tepelhof kunnen ze liften.

In de praktijk blijkt het soms ook anders te kunnen gaan. Bij mij is er bijvoorbeeld 3cm boven en 3 cm onder/van mijn tepelhof weggehaald. In totaal dus 6 cm.

Maar kan het dan zijn dat er een verschil is tussen alleen een tepellift en een borstlift waarbij de tepel mee verplaatst wordt?

Ik denk dan (maar kan er volledig naast zitten) dat als de tepel gelift wordt, tegelijk met een borstlift, dat je dan meer ruimte hebt om de tepel hoger te plaatsen, omdat ze toch al overal huid weg aan het halen zijn, dan dat je alleen een tepellift krijgt, zonder lift van de hele borst.....

Of zit ik ernaast??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo Piepke! Dan heb je geluk! Misschien ligt dat ook aan de grootte van je tepel? (ik doe ook maar een gooi)

Dus wat je zegt is dat je twee keer bent gelift maar dat dat totaal 1 cm is???

Ja liggend is dat ook niet te doen, maar neem aan dat je staand bent afgetekend toch?

Heb je voor en na foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze de eerste keer 1 cm heeft gedaan, het leek eingelijk of ik geen lift had gehad maar alleen vulling.

En de tweede keer ook 1 cm.

En dan te bedenken dat ik kwam voor een borstlift en vergroting, ik ging er van uit dat ik de lolly lift zou krijgen maar zij vond dat zonde en wilde bij mij gewoon de donut/Benellilift doen en ook de prothese plaatsen via de tepel, net voor de operatie tijdens het aftekenen zei ze tegen mij dat ze toch liever een snede aan de onderkant maakte, nou eingelijk vond ik dat ook beter want zo kunnen ze het toch allemaal wat beter zien.

Wat ik gelezen heb op amerikaanse sites is, dat het heel moeilijk is om een vergroting te doen en een tepellift ineen, het is moeilijk in te schatten waar de tepel precies komt omdat ze eerst de lift doen en dan pas de prothese plaatsen. Ja, raar he, dat snap ik nou niet. Waarom niet andersom.

Dus ze zeggen dat er dus vaak toch een heroperatietje nodig is. Daarom doen ze daar vaak eerst de vergroting en een tijdje later de tepellift.

Helaas heb ik op het moment nog geen fotoos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin bij mn bv stonden mn tepels best naar beneden

Verdrietig want ze stonden dus altijd al wat omhoog

Na 1 jaar zag ik de stand van mn tepels pas veranderen, toen werd mn borst pas echt zacht en was alles in gedaald

Nu na 2 jaar zie ik dat ik geduld moest hebben ze zijn nog wat omhoog gekomen en weer helemaal als eerst :D

Kortom meid ze komen nog omhoog, net wat piepke zegt laat je ze nu weer omhoog plaatsen dan heb je kans over 1 a 2 jaar niet tevreden te zijn ;)

Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey piepke, Je hebt een tekening van mijn borsten! Zo zien die van mij er nu precies uit! Kussss xxx

Linn :( :(

Niet waar :o

Durf je me een privefoto te sturen..? Heb misschien een link voor je met wat info.

:54:

@ Dopjes, je bedoelt dit denk ik hè... kwa tepelhoogte wat je zou willen?

foto verwijder ik later weer als je hem gezien hebt en ik zal een foto in liggende positie in mijn album plaatsen zodat je weet hoe het dan 'staat' ( moet je wel even vriendjes worden)

*edit* foto weer verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Piepke,

haha wow wat een gave borsten. Echt wel. Supersexy.

Mijn man zei nog aan mij toen ik vertelde dat ik het nog te laag vond, je wilt gewoon van die stripboekentieten, haha, die zijn ook ontzettend lekker vind ik. Jouw borsten lijken daarop, imo.

Maar dan krijg jij toch ook last van uitzakking later of niet?

Wat ik wil is de tepel net iets lager dan de jouwe maar wel omhoog kijkend.

Heb ook even naar de borsten van jou, Linny73, gekeken die vind ik ook heel, heel prachtig, ben wel benieuwd hoe het jou zal vergaan dan.

Tx ladies, ben er nog steeds niet uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup... ik ga dat ook krijgen, die verzakking.

Ik heb het al aan 1 kant erger dan aan de andere kant (maar mede omdat mijn huid ook dunner is aan 1 onderzijde)

Om dit zo lang mogelijk uit te stellen draag ik 24-7 een bh :17:

Maar ben er wel blij mee hoor.. het is alleen lastig voor in de toekomst. Maarja.. wie dan leeft.. wie dan zorgt ;)

Ik weet precies wat je bedoelt met die stripboekboobies :45:

Dit toch?

Getekend plaatje :

Nia_nude_2400.jpg733ba89b-4592-4865-ba2a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo ongeveer ja haha. En ook die strip van rooie oortjes, ik weet niet of je die kent?

Ik hoop voor jou dat het hierbij blijft maar waarschijnlijk niet he, arme jij...steeds in de herstelperode blijven zitten is echt niets, je kan het nooit afsluiten en dat is flink balen.

Maar een voordeel is dan zeker wel dat je in de herstelperiode nog in de garantie zit, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa rooie oortjes ken ik wel :35:

En het voordeel is idd dat het iedere keer garantie is bij Beclinic.

Wat dat betreft zeuren ze nooit en lossen ze het weer op. Maargoed, het was handiger geweest als het gewoon meteen goed was gegaan :44:

En wat betreft het verzakken hier... dat gaat idd gewoon verder, met mate dat dan weer wel. Dus voorlopig doe ik lekker niets meer aan de boobies en tegen de tijd dat het echt nodig is ga ik wel weer een keer terug :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.