Ga naar inhoud

dopjes : maart en 4 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

*** Dopjes, wat vervelend dat je nog niet tevreden bent na je her-operatie, en dat je je dan zelf nog schuldig voelt omdat je het volgens jezelf niet helemaal goed overgebracht hebt. Het kan nog wel zijn dat ze iets hoger komen hoor, hoelang po was je precies? Als ik mijn foto's zie van net po en een paar weken later zie ik wel dat de tepels een stuk hoger stonden (ik heb overigens een lolly-lift gehad). Nu is mijn linkertepel helemaal perfect, en de rechter wijst bij mij ietsjepietsje teveel naar boven (vooral als ik lig, ik heb de foto van Piepke net gezien, en dat idee is het ook een beetje bij mij). Maar als ik dan sta is het wel beter. Ook de rechtertepel komt vaak bij bh's wat piepen. Maargoed, ik had ook vreselijk naar beneden kijkende tepels (ik zag ze zelfs niet eens als ik naar beneden keek), en ben er wel erg blij mee. Ik hoop voor jou dat ze nog iets omhoog komen de komende weken. Maar ik zou zeker alvast je onvrede laten blijken zodat de pc weet van je onvrede. Je kunt overigens mijn foto's gewoon in de galerij zien onder de liften als je nieuwsgierig bent.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

ja ik voel me ook schuldig hieraan, dat is nog het meest rotte dat ik denk dat ik het niet goed heb overgebracht, het maakt me gek.

Ik heb ze een keer met mijn handen gehouden zoals ik ze wilde maar dat is ze vast vergeten aangezien ze druk bezet is en natuurlijk veel patienten ziet.

Ik ben al 8 maanden po en nu anderhalve week verder met de hertepellift.

Ik had me van te voren voorbereid op een lollylift, ik vond mijn hang wel tweedegraads.

Zij vond dat zonde van de littekens en deed liever donut lift.

Ik wist dat zo'n lift maar minimaal zou liften en was eingelijk al bang voor het resultaat,

Ik zag alles mooi indalen maar mijn tepels bleven naar beneden gericht.

Ik vond ook dat ik nog teveel hang had ik kwam tenslotte vooral voor een lift.

Nu, na deze her zijn mijn borsten ietsiepietsie omhoog gekomen (kan nu de plooi voelen zonder mijn borst op te tillen, maar net hoor..) maar het kan echt beter. Zelfs al lift ze ze nu nog een keer 1 cm zal ik nog een natuurlijke hang hebben.

Dan is het mooier, ik weet het zo zeker.

Dat mijn tepels over een paar jaar iets hoger staan denk ik niet, ik denk eerder dat mijn borsten dan in zijn geheel weer zijn gezakt omdat ik nog hang heb en van boven teveel vel.

Ik blijf van plan om het toch te zeggen ik kan het niet uit mijn hoofd zetten dus kan ik niet anders.

Jouw borsten zijn echt waanzinnig mooi daar had ik al een paar keer naar gekeken het afgelopen jaar hihi.

Ineens bedenk ik mij dat ze natuurlijk echt die lollylift had moeten doen en dat het natuurlijk ook een beetje veel haar schuld is dat ik nu in deze situatie zit. Ik heb goede hoop dat ze het nog een keer wil doen daarom. Of ik het ook zo over kan brengen weet ik niet...hope so...

Meestal ga ik huilen (wat is daar trouwens aan te doen want ik schaam me kapot daarvoor)

Voel me dan zo'n baby en kom natuurlijk ook labiel over, wat ik niet wil, ben 44 jaar.

(of is het onbewust een manier om mijn zin te krijgen?) Vraag ik me wel eens af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat huilen, dat heb ik ook heel erg. Bij mij is het vaak de spanning voor het gesprek wat er dan uit komt. Ik ben ook juist helemaal geen labiel mens, maar als ik een moeilijk gesprek moet voeren, rollen de tranen soms zo over mijn wangen! Denk dat je er niks aan kan doen op zich, misschien helpt het om je gesprek goed voor te bereiden...? Daarnaast waarschuw ik mijn gesprekspartner meestal al van tevoren haha, dat ie niet moet schrikken als ik begin te janken, dat me dat vaker gebeurt :P dan is de druk voor jezelf er ook wat af. Ik hoop dat je het je pc durft te vertellen en dat je uiteindelijk tevreden wordt met je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb gebeld en het ging redelijk, trillende stem half traantje maar boodschap is overgebracht pfff.

Donderdag heb ik controle en dan komt de pc even meekijken om dit te bespreken.

Heb gezegd dat ik me schuldig voel ook dat ik misschien niet duidelijk genoeg ben geweest enz.

Degene die ik aan de telefoon had stelde me gerust en zei dat ik me niet druk moest maken dat ga ik proberen. Ze willen echt dat je tevreden bent zei ze.

Nu moet ik het nog aan manlief vertellen, hij weet nog niet dat ik toch al gebeld heb.

Nou, op naar donderdag dan maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dames dan nu eindelijk een update, ik ben dus na mijn laatste bericht bij de pc langsgeweest.

Ze begreep wat ik bedoelde, ze vond ook dat ik een lang bovenlichaam heb waardoor dat zo uit is gekomen, maar ze vertelde idd dat ze bang was voor bottoming out als ze te hoog kwamen en dat het wel nog een half centimetertje zou kunnen maar ze wimpelde dat eingelijk weg.

Ik zei, als ik het zo laat dat ik bang ben dat ze weer binnen no time nog meer hangen. Toen zei ze ineens, ja dan had ik die lollie lift moeten doen maar ja dat wilde je niet.

Dames dat wilde ik wel! Ik ging er van uit dat ik zo'n lift nodig had. Maar zij zei zelf dat ze dat liever niet deed want met die tepellift kreeg ze ze echt mooi stevig.

Maar ik heb daar op dat moment niets gezegd en gezegd dat ik het hier bij zou laten ik wil geen bottoming out. Afspraak eindcontrole over ongeveer 3 maanden. Nog niet gemaakt op dat moment.

Ik was toch opgelucht, ik zou het er bij laten en eindelijk proberen te gaan genieten van de boobs want dat heb ik echt nog niet gehad dat gevoel, man ook blij.

Maar na een week had ik het er weer helemaal meegehad, gadverdamme wat een tieten en ze zouden zo mooi kunnen zijn.

Echt, het klinkt overdreven maar ik heb een hel van een 3 maanden gehad inclusief een paar relatiecrisissen ( schrijf je dat zo?), iedere avond na het douchen minstens 10 minuten naar mijn tieten staren in de spiegel, tepel omhoog doen, en iedere dag vinden dat het er niet uit ziet zo. Bah bah.

Ik hoorde maar niets van de kliniek dus zelf maar afspraak gemaakt, donderdag eindelijk geweest en mijn man ging mee naar binnen.

Hij is er eingelijk alleen op tegen omdat hij bang is voor de risico's, ik heb het grote geluk dat ik mijn gevoel in mijn tepels niet ben kwijtgeraakt en dit is dan een beetje de goden verzoeken zeg maar.

Ik had mijn gesprek goed voorbereid wist precies wat ik wilde zeggen en bij de eerste zin breek ik helemaal,

ik veranderde heel even in een wrakje, kreeg slokje water, uiteindelijk hortend en stotend uit mijn woorden gekomen en laten zien wat ik wilde en dat het dan veel mooiere borsten zouden zijn. En ik zei dat ik echt niet denk dat ze gaan uitbotommen en idd ze gaf me gelijk en was daar ook niet bang voor. Ze heeft zelfs sorry gezegd! Maar zei dat het beter zo kan gaan, dan dat de tepel te hoog had gekomen dat is een groter probleem om op te lossen. Dus ze gaat het voor me doen, ze gaan een centimeter omhoog.

Ze was erg lief en begrijpend, ze wil echt dat ik tevreden ben dus begin april mag ik al komen, over 3 weekjes. Ik ben zo verschrikkelijk blij.

Nog steeds heb ik geen foto's van de kliniek maar ze komen er een keer aan, beloofd. Als ik ze heb zet ik ze er op kunnen jullie het ook eens beoordelen.

Ik had best een flinke lift nodig, ik denk drie cm.

Wat ik denk is dat ze de eerste keer een cm heeft gelift, de tweede keer ook en dat is te weinig geweest.

Dat was nogal een story, eingelijk maar over iets futiels maar dat je er zo mee kan zitten he. ( Hoe krijg ik met de ipad een schuin streepje naar achteren? Die zit er niet op?)

Bedankt voor het luisteren, groetjes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Weet je, het is super dat je nu toch die lift krijgt!! En het is goed dat je daar even en wrak werd!! Een hele rotte periode voor je geweest, maar ik denk wel dat je zelf die periode ook nodig had om het zeker te weten, achteraf gezien...

En Super dat ze het gaat doen!!!

Zal ik een datum boven je topic vermelden? Dan hoor je er weer helemaal bij ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die periode heb ik idd wel nodig gehad om het zeker te weten, mooi verwoord, ik moest trouwens ook nog even genezen natuurlijk.

Mijn datum is 4 april, ik wil erbij horen haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dat eingelijk pas vertellen als ik helemaal klaar ben en niet meer terug hoef.

Dus als het niet zonder haar naam kan laat dan maar, geeft niks.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is iets verbeterd maar ze wijzen nog niet schuin naar boven, ik haat het, verdomme heb alweer gezegd dat ik blij was, had ook het gevoel dat ik nu wel blij moest zijn, ben ik nou echt zo'n ontevreden schepsel, het is nog niet als ik in gedachten had. Ik heb denk ik tovertieten. Jezus, ze zijn 2 cm omhoog gegaan en wat mij betreft kunnen ze nog 2 cm, bizar bizar. Ik had graag van onder meer bolling ipv boven. Begin juni eindgesprek. En ga toch zeggen dat het nog niet is zoals ik het me had voorgesteld dat het toch beter kan. Maar heb tegen man gezegd dat ik er nu klaar mee ben dat ik geen operatie meer wil, dat is ook zo, maar toch als ze zou zeggen ik doe het nog een keer, weet ik zeker dat ik het doe.

Ik ben er heel depi van zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.