Ga naar inhoud

Sannepan : 6 december 2013 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Nou Nou, daar gaan we dan...

Voor het eerst van mijn digitale leven op een forum...

Weet niet of ik het goed doe, maar het is in elk geval goed bedoelt ;-)

Even voorstellen:

Ik ben Sanne en op 6 december ga ik er voor! Na een hoop wikken en wegen uiteindelijk besloten een borstvergroting te gaan laten doen. Mega spannend!!!

Het zou fijn zijn om na al die jaren eens normaal een bikini uit te kunnen kiezen. Gewoon op kleur zoals eenieder dat met een normaal paar borsten kan. Nu kijk ik naar model en vulling...De kleur neem ik, als ik dan eindelijk een exemplaar heb gevonden waarbij het niet lijkt alsof ik tegen een betonnen muur aan ben gelopen ;-), voor lief! Dat is dus hopelijk binnenkort verleden tijd!

Wat weetjes:

* Getrouwd

* 3 Kinderen

* wonende in Provincie Zuid-Holland

* Tussen de 25 en 30 jaar

* Beroep: ambtenaar

* Hobby's: Hardlopen, shoppen en reizen

Weetjes aangaande de borstvergroting:

* Recente maat: 75 A

* Prothese Anatomisch

* 380cc

* Dual-plane methode

Ik denk dat dat het wel een beetje was. Mochten jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel ;-)

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindi Thanx! Ben erg benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Het blijft natuurlijk een vrij plastisch verhaal totdat ze erin zitten... We zullen zien...

Jij al een operatie gehad? Of ben je ook aan het wachten tot de grote datum?

@Best_Boobie Thanx! Ik ben er nog niet zo bedreven in... Maar dat zal wel gauw veranderen! Jij bent al geweest! Viel het mee of tegen en bevallen ze nu? Klinkt ook zo lekker allemaal...;-)

Enne gestructureerd is my middle name ;-)

Grz, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Sannepan! Ik ga 4 dagen na jou ook bij Accz. Wat ik van Kruppa gezien heb hier is erg mooi geworden, je kan gaan aftellen naar een beter-boobie-leven! Leuk!

Een ambtenaar die aandacht aan zichzelf besteedt is zeldzaam hier in Nederland, :45: , dus goed bezig!! you go girl. Sorry, maar de ambtenaren waar ik mee samenwerk, zijn grijs met groene kleding en wollen sokken en alles behalve gestructureerd, goed te zien dat het anders kan hahaha..... misschien verkeerde provincie hier (Gelderland).

Anyway, ben nu al benieuwd naar je gallerij!! Aftelze!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuse me voor de late reacties, maar werk en drie kinderen eisen mijn aandacht af en toe volledig op :68: !!

@Best_Boobie Ik ga je topics even lezen! En fijn dat je zo tevreden bent!!! Ik hoop dat ook te zijn na de operatie!

@nadaatje Thanx! Ohw leuk! We zitten dus zo ongeveer in hetzelfde schuitje! Ik moet hier nog veel ontdekken en ik heb nog geen "werk" van Kruppa's han gezien. Vwb de ambtenaren in Zuid-Holland geldt hetzelfde als die in Gelderland: grijs en saaaaai (over het algemeen genomen) Wij voldoen natuurlijk niet aan die omschrijving ;-)

@Lise Dus voor jou zijn je nieuwe boobies een kerstcadeautje? Voor mij een Sinterklaascadeautje... Ik hou je in de gaten! Leuk om ervaringen uit te wisselen!

Liefs, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sannepan,

Wow, voor jou schiet het al op zeg! Spannend hoor. Ik ga zelf bij dr. van Onselen, volgende week maandag de 10e. Als het je lukt een verslag te schrijven na de BV ga ik dat zeker nog lezen voor ik zelf mag!

Sterkte met wachten...!

Groetjes Musje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!!

@Lolaatje Dat kun je wel zeggen. Op 7 januari (ben bijna 5 weken vrij) steek ik iedereen de ogen uit ;-) Mijn baas en zijn plaatsvervanger weten het. Enkele collega's waar ik al jaren goed mee omga weten het ook. Ik doe er niet heel geheimzinnig over. Als het ter sprake komt, dan vertel ik het gewoon. De meesten reageren heel geinteresseerd... soms te....hahahaha. Die oude mannen hier hebben zo het hoofd op hol ;-)

@Musje Gaaf! Leuk om iemand te leren kennen op het borstenforum die de bv bij dezelfde kliniek laat doen in dezelfde periode! Ik kijk er enorm naar uit! Zie er ook wel een beetje tegen de pijn op, maar ik weet zeker dat ik het er voor over ga hebben.

Zodra ik weer een beetje in staat ben om te tikken duik ik achter de computer om mijn verslagje te tikken! Ik laat je, als het natuurlijk mogelijk is, weten hoe het is geweest en wat je kunt verwachten!

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sanne!

Spannend voor jou, al bijna aan de beurt!!Wat goed dat je er zo open over bent en het zo kunt vertellen.

Hoe oud zijn jouw kids? Ik heb ook drie kinderen,drie meiden van net 15 maanden (nouja, de 5e is ze 15 maanden), 3,5 jaar en net 5 jaar. De jongste begint nu met lopen dus komt voor straks ook goed uit (mijn man is straks 3 weken vrij als ik de bv krijg). De andere 2 liepen met 9 maanden en met 13 maanden al,maar ieder kindje op zijn eigen tempo denk ik altijd.

Over drie dagen heb jij je nieuwe borsten al, super!!Ben benieuwd naar je verslag! En door de drukte wat minder snel reageren snap ik helemaal hoor :-)

Alvast heel erg veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheila Ik ben meestal een coole kikker, maar vind het nu echt wel heeeeel spannend!

En vwb het vertellen... De aanval is de beste verdediging zeg ik altijd maar ;-)!

Wij zitten dus bijna echt in hetzelfde schuitje! Mijn oudste dochter is 5 (bijna 6), de middelste (een knul) is 3,5 en de jongste is 11 maanden. Is net als de eerste een snelle tante en die loopt wel voordat ze een jaar is.

Mijn man is de eerste 4 dagen vrij en daarna komt er een tante (eerder een vriendin) in huis en die blijft 10 dagen. Daarna kan mijn man, mocht het niet gaan, nog zorgverlof krijgen. Dit is allemaal besproken op het werk. Verder staan mijn schoonouders (beiden met pensioen) de gehele herstelperiode (6 weken) standby. Ze kleden de kinderen aan en tillen de jongste uit bed en brengen de oudste naar school enz... Hopelijk is het niet nodig zo lang, maar het is iig geregeld!

Wat een gedoe he? Het is dat het voor het goede doel is ;-)! Zie jij er tegenop of kijk je er alleen naar uit? (ik zit ergens in het midden overhellend naar de "ernaaruitkijkkant" ;-))

Liefs Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan?

Zijn ze mooi geworden?

Ben extra nieuwsgierig aangezien ik ook naar aacz in Bocholt ga;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.