Ga naar inhoud

Ans1808: 19 november 2012: Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd in de velthuis kliniek.

Meteen na de operatie dacht ik al wat plat, maar dacht dat komt door het verband.

2 dagen erna verband eraf en de bh aan, vond ik het echt heel erg plat, maar dacht moet natuurlijk nog even uitzetten, maar dat gebeurde niet, zit nu op dag 4 en ze zijn eerder geslonken bh wordt al ruim.

Ik heb hierover contact opgenomen en ik mag maandag komen voor een gesprek.

Bij mijn eerste bv had ik 325cc pip inplantaten achter de spier via de oksel en kwam uit op een 75C / 70D uit.

Na 2 zwangerschappen waren ze wel wat geslonken. Ik had duidelijk aangegeven dat ik voor een grotere cup wilde gaan, dat kon en ik zou 450cc krijgen rond achter de spier via de onderkant borst.

Mijn omvang voor mijn 2 bv was 88cm en nu na de wissel met meer cc's 89cm.

Dus geen verschil. Ze lijken echter nog platter.

Ik vind ze echt niet mooi. En ik baal verschrikkelijk en denk en nu?

Ik draag nu dus een sportbh 80c die al ruim wordt.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

Hoe is het u bevallen bij velthuiskliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB nee je had niet meer gereageerd, maar geeft niet hoor.

Ik twijfel nog steeds over welke protheses,

Siltex® Contour High Profile Lumera Gel 535cc W14.0 H13.4 projectie 6.2 of een maatje groter 610cc?

Of deze

Siltex® Contour Moderate Profile Lumera Gel

585cc W15.0 H14.1 projectie 5.8 denk dat deze te breed worden.

Of Siltex rond high profile 500cc W13.4 projectie 5.2.

Ik heb nu de mentor siltex moderate 450cc 13.9 projectie 4.1

Dijk,

Het is mij goed bevallen in de Velthuis kliniek, het is een nette kliniek met vriendelijke mensen en goede zorg en nazorg, alleen ben ik niet tevreden over het resultaat. Helaas maar ik hoop dat dat helemaal goed gaan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou geen smallere prothese nemen, maar eigenlijk ook geen prothese die nóg een hele cm breder zijn... Daar kun je last van krijgen....

Uhm... dan valt dus de 585 af en de 500 valt ook af. Nou, dat is gunstig toch? haha,

Nu hoef je nog maar te kiezen uit twee mogelijkheden:

De 535 of de 610

De 610 heeft als maten: breedte 14,5 cm hoogte 13,9 projectie 6,4cm

Weegt de extra breedte van een halve centimeter op tegen de projectie van 0,2 cm meer?? Ik denk van niet. Hoe breder je gaat, hoe minder projectie het 'lijkt'.....

En het is ook misschien weer net wat veel van het goed? Tenzij! Tenzij de pocket nu zo groot is, dat die 14,5 cm erin móet om draaien te voorkomen....

Mij lijkt dat de keuze gemaakt is haha

De 535

Dan ga je wel een cup of 3 omhoog, denk ik :) En een projectie van rond de 6 cm is niet mis :) Ik weet niet hoe groot je wilt gaan, qua cupmaat?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, bedankt voor je antwoord, jij hebt er echt verstand van.

Ik wil minstens voor een cup E gaan. Heb nu kleine D..

Mijn borsten zijn nu dus breed en plat, lijkt in een shirtje op een B cup of kleiner.

Dus je denkt dat ik met die 535cc wel op een E-cup kom.

En kwa projectie, heb ik dus nu 4.1 en zou dan worden 6.2. moet ik dat dan zien als 2 echte centimeters meer naar voren?

Alvast bedankt, het is mij in iedergeval al een stuk duidelijker en ik kan dat alvast meenemen in mijn gesprek naar de pc.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het dan precies 2 cm meer naar voren komt... ik weet dat niet zo goed, heb bij mezelf niet gemeten tussen de wissels....

Achteraf gezien had ik dat voor de lol eens moeten doen, maarja, daar is het nu te laat voor haha

EN je hebt nu een kleine D met die 4,1 cm? Nou, reken er maar niet op dan dat je een E cup krijgt hoor. :45: Dat wordt meer!!

Ben benieuwd wat je pc zegt als je met die cijfers begint te smijten ;) Succes :D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, ja inderdaad.

Nou dat moeten we dan maar even afwachten.

Helaas heb ik mijn gesprek pas op 4 maart dus moet nog even wachten.

Maar ben dan zeker goed voorbereid.

EN je hebt nu een kleine D met die 4,1 cm? Nou, reken er maar niet op dan dat je een E cup krijgt hoor. :45: Dat wordt meer!!

Dat zou helemaal super zijn, haha, geduld, alleen heb ik die niet echt..

Even een paar maandjes afzien, en dan hopelijk in maart mijn nieuwe 535cctjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

even een update,

Vandaag weer een gesprek gehad in de Velthuis kliniek.

Gelukkig een goed gesprek, de pc weet nu wat ik graag wil, had foto's meegenomen.

Het is nu wel duidelijk, hun vinden het geen natuurlijke borsten en daarom zetten ze ze normaal eigelijk niet.

Ze hebben mij aangeraden om voor de Natrelle inspira te gaan.

En dan wel TSX 525cc 13.0 diameter en projectie 6.3.

ze wil graag een kleine centimeter smaller gaan dan ik nu heb omdat deze erg breed zijn, ze gaat dan de pocket verkleinen, aan beide kanten er komt dan 75cc meer in dan ik nu heb, ik twijfel daar alleen een beetje over, als dit genoeg zal zijn, om toch zeker een cupmaat omhoog te gaan.

Of misschien net eentje erboven pakken de TSX 545cc 13.25 dia en pr 6.3?

Heeft een van de dames deze prothese en zou ik daarvan misschien foto's mogen zien?

Even nog afwachten met de financhien en als dat geregeld is, dan kan ik een nieuwe datum plannen, helemaal blij.

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dik 2 cm verschil in projectie ga jij niet 1 maar zeker 2 of 3 cupmaten omhoog ;)

Of de 525 of de 545 geschikter voor je is, zal de pc misschien moeten uitmaken. Ze hebben dezelfde projectie, dus qua cupmaat zal het niks verschillen. Gaat er alleen om wat de pc makkelijker vindt voor het hechten van je pockets.. (ik neem tenminste aan dat ze het zal hechten?)

Doe het rustig aan in het begin, want het moet goed helen. Anders heb je daarna alleen maar problemen met een te grote pocket!

Wel fijn dat het allemaal kan he!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja ze gaat de pocket hechten aan beide kanten. Ze zei maak je daar maar niet druk om, dat komt helemaal goed, dat had ze wel vaker gedaan.

Ze raad de 525 aan, dus denk dat ik daar dan maar voor ga.

2 of 3 cupmaten groter, hoop op 2 haha, we zien wel, ik zei al waar de een 100cc nodig voor heeft ik dan 200cc hihi.

Bij jouw hebben ze ook de pocket verkleind toch als ik het goed heb?

Had jij daar last van gehad?

Ik ben blij, hoop voor de zomer mijn gewenste borsten te hebben.

Bedankt voor je reactie,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, ik heb ook de pockets moeten laten hechten en ik vond het best pijnlijk. Ik ben niet kleinzerig, maar het was niet lekker, zeg maar. Het was ook wat gedeukt, je zou het bij mijn foto's kunnen zien, als je wilt.

Je bent ook wat beperkter in bewegen dan normaal na een bv, en je moet wat voorzichtig zijn, want het weefsel kan snel loslaten, tenminste, zo werd het mij toen verteld. Het voelde ook niet echt stevig in het begin en dat heeft wel een tijdje geduurd. Het beperkte vooral in bewegen, omdat je het voelt trekken.

Gewoon voorzichtig zijn, dan komt het allemaal goed en je gaat vast hele mooie borsten krijgen :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, ooh dat wist ik niet, nou dat is minder dan zeg, helemaal omdat ik nog met een kleintje zit van een jaar. Ik ga eens bij jouw foto's kijken.

Bij mij gaan ze ook nog eens aan beide kanten hechten dus binnen en buiten anders zouden mijn tepes helemaal nog buiten gaan wijzen, dat is natuurlijk ook niet mooi.

anders kan ik beter voor de 545cc gaan, dan hoeven ze misschien maar aan 1 kant te hechten.

Bedankt voor je info.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.