Ga naar inhoud

Ans1808: 19 november 2012: Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Ans.

Ik heb afgelopen maandag een prothese wissel ondergaan.

Ben van pip prothesen die verwijderd moesten worden 325cc naar 450cc gegaan. Achter de spier.

Nu ronde mentor prothese.

Heb 2kinderen en na 2 kinderen natuurlijk ook minder borsten overgehouden.

Nu een dag na de operatie voel me redelijk goed, ben erg benieuwd welke cup ik uit kom.

Ze lijken nog erg plat. Maar dat zal nog wel bij trekken.

Hoop lekker mee te kletsen en lezen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ans,

Welkom op het forum :D

Hopelijk heb je veel aan het forum en kan je lekker met ons mee kletsen.

Wanneer ben je precies geopereerd en door wie/waar? Dan zal ik even je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar het juiste plekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ans ik ben ook afgelopen vrijdag geopereerd ivm een prothese wissel ook ik had die vervelend pip protheses! helaas was de linker prothese flink kapot en de rechter ook al licht aan het scheuren en bij jou? ook ik voel me tot nu redelijk goed en de pijn is mij heel erg mee gevallen heb op het moment meer hinder van de ongemakken zoals mijn vest die heel strak zit het niet mogen tillen van mijn zoontje van 9 maanden en het rug slapen! maar verder is het mij 100% mee gevallen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enibas dankjewel!! ik ben door dr. Smulders velthuis kliniek geopereerd.

Moray, oei dat is minder inderdaad bij mij waren ze gelukkig nog wel heel. De pijn is mij ook echt meegevallen, veel minder dan de eerste keer. Ja dat vind ik ook het ergste dat ik de kinderen niet kan optillen. Maar alles voor een goed doel en mooi eindresultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu 3 dagen geleden, pijn is weg. Dat is erg fijn.

Ik heb vandaag nog even gekeken en kan niet zeggen dat ik al blij ben met het resultaat.

Ik had gedacht dat ze toch echt wel een stuk groter zouden zijn maar ik zie bijna geen verschil. Mijn omvang heb ik ook even gemeten en dit is maar 1cm meer dan voor de wissel. Ik hoop dat het nog veranderd. Maakt me erg onzeker.

Hebben meerdere dit meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx bb voor het aanpassen ;)

Ans, waarschijnlijk zit je straks ingesnoerd? En je had natuurlijk al een vergroting gehad, dus of er ook echt een groot verschil gaat zijn in cupmaat?? Geen idee...had je dat wel gevraagd?

In ieder geval zal je nog wel geduld moeten hebben om het uiteindelijke resultaat te kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd in de velthuis kliniek.

Meteen na de operatie dacht ik al wat plat, maar dacht dat komt door het verband.

2 dagen erna verband eraf en de bh aan, vond ik het echt heel erg plat, maar dacht moet natuurlijk nog even uitzetten, maar dat gebeurde niet, zit nu op dag 4 en ze zijn eerder geslonken bh wordt al ruim.

Ik heb hierover contact opgenomen en ik mag maandag komen voor een gesprek.

Bij mijn eerste bv had ik 325cc pip inplantaten achter de spier via de oksel en kwam uit op een 75C / 70D uit.

Na 2 zwangerschappen waren ze wel wat geslonken. Ik had duidelijk aangegeven dat ik voor een grotere cup wilde gaan, dat kon en ik zou 450cc krijgen rond achter de spier via de onderkant borst.

Mijn omvang voor mijn 2 bv was 88cm en nu na de wissel met meer cc's 89cm.

Dus geen verschil. Ze lijken echter nog platter.

Ik vind ze echt niet mooi. En ik baal verschrikkelijk en denk en nu?

Ik draag nu dus een sportbh 80c die al ruim wordt.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ans

Oef, dat is wel heel rot zeg!!

Hebben ze vast en zeker een verkeerd profiel bij je gebruikt, waardoor je niet de projectie hebt, die je graag gewild had!

Het aantal cc maakt namelijk niks uit! Je kunt met 300 cc op een cup E uitkomen, als je maar een profiel hebt, met veel projectie....

Hoop dat ze iets voor je kunnen doen in de Velthuiskliniek!

Door welke arts was je geopereerd?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja ik daar hebben ze het niet over gehad,ik kreeg ronde mentor siltex inplantaten achter de spier, verder hebben ze het niet over een projectie gehad, nu ik me hier een beetje heb ingelezen weet ik dat daar verschil in zit.

Ik heb gewoon gepast met dingen in mijn bh daar over hoe het er ongeveer uit kwam te zien en dat zag er toch heel anders uit.

Ik hoop ook dat er iets aan gedaan kan worden, ik ben trouwens geopereerd door dr Smulders.

Maandag het gesprek maar even afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je 'klacht' bij je bestaande topic geplakt, samen met de daaropvolgende reacties.

Het lijkt nu alsof Best_Boobie heel suf vraagt door wie je geopereerd bent, maar dat komt dus omdat het 2 verschillende topics waren waardoor er onduidelijkheid ontstond.

Om die reden ook bij elkaar geplaatst.

Hoi BB,

Ja ik daar hebben ze het niet over gehad,ik kreeg ronde mentor siltex inplantaten achter de spier, verder hebben ze het niet over een projectie gehad, nu ik me hier een beetje heb ingelezen weet ik dat daar verschil in zit.

.

Dáárom altijd goed verdiepen in heel dat operatiegebeuren vóór je operatie :(

Maargoed, dat is altijd achteraf praten.

Je hebt in ieder geval duidelijk aangegeven een grotere cupmaat te willen, dan is het uiteindelijk aan de kliniek om naar de modellen en maten van de protheses te kijken die dan ook voor een grotere cupmaat moeten zorgen.

Veel succes maandag :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke ja klopt ik heb duidelijk aangegeven voor groter te willen gaan en heb dus ook een bh daar gepast met vulling hoe het dan ongeveer moest worden, nou dat Zag er heel anders uit dan hoe het nu is. Mijn borsten zijn heel erg breedt en plat, dat is de beste omschrijving. Gisteren even een bh gepast van na mijn eerste bv een 75D en die vult hem nu gewoon niet terwijl hij eigenlijk kwa cup al een beetje klein is, snappen jullie het nog, moeilijk om uit te leggen.

Ik heb al wat dingetjes opgeschreven wat ik maandag ga zeggen als jullie nog tips voor mij hebben hoor ik dat graag.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gesprek gehad, ze waren heel redelijk. Wel moet ik eerst 3 maanden afwachten en dan gaan we verder kijken maar ze snapte wel wat ik bedoelde.

Waarschijnlijk gaan we wel dan voor de anatomische prothese omdat ik daar gewoon precies de projectie naar voren kan bepalen. Tot nu toe wel gerustgesteld. Als ik het over de 3 maanden nog niet mooi vind, gaat er in iedergeval wat aan gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vragen hebt, hoor ik het wel :)

Maar let er wel op, dat in een bestaande pocket, een anatomische prothese gemakkelijker kan draaien, als die pocket niet helemaal precies op maat is... Bespreek dat goed met je pc!!

En laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Je anatomische prothese, moet minstens even breed en hoog zijn, dan je ronde, liefst iets breder en hoger, zodat de pc, de pocket precies op maat kan aanpassen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB oké bedankt voor je info.

Dat wist ik niet, maar heb al wel even opgezocht wat ik nu heb gekregen en waar hun mee werken anatomische mentor siltex zijn er 2 verschillende.

Ik had nu diameter 13,9 en 4,1 projectie. 450 cc mentor siltex rond moderate

En zou dan van de anatomische kunnen kiezen voor 485cc widht 13,5 en high 13,0 en dan projectie 6,0 of eentje groter 535cc 14,0 en 13,4 projectie 6,2 .

Zal daar veel verschil in zitten?

Ik had ook nog gevraagd voor high profile rond maar die plaats ze niet, wordt te rond en nep zegt ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan jouw pc de keus, ik kan daar niets over zeggen.

Echter, als het mijn lijf was en ik moest kiezen, ging ik dan voor de bredere, die van 14 cm. Maar dit moet dan wel weer passen binnen je lijf... Ik weet uit ervaring dat een té brede prothese niet aan te bevelen is....

Lastige keuze...pfff Blij dat ik er niet voor sta....

Mag ik weten welke anatomische je bekeken hebt, welke je geadviseerd gekregen had? Er staat een nummer voor waarschijnlijk, dat begint met CPG.... (de anatomische) Welke is het? Dan hoef ik me niet rot te zoeken haha Kijk ik eens mee, als je wilt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.