Ga naar inhoud

Linus : 23 november 2012 : Dr S.J.A. Beekmans : Hagaziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Hoi meid,

Echt super fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Je hebt ons wel in spanning

laten zitten hoor :-)) Haha geeft niets hoor meid, alles rustig aan!

Ik hoop dat jouw herstel net zo voorspoedig verloopt als de mijne!!!

En ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar foto's.

Doe rustig aan en laat iedereen goed voor je zorgen.

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik dan eindelijk weer. Ik zat echt even in een coconnetje geloof ik. Het weekend waren de kinderen weer uit logeren, en heb ik alleen maar gerust, gelezen en films gekeken. Ik merk wel dat ik wat vager ben dan normaal, zit echt heel snel te dromen..Ik probeerde nog een album op deze site te maken (voor alleen vriendinnen ) maar blijkbaar kun je een optie 'voor iedereen zichtbaar' oid niet uitvinken. Afijn, toch maar een Mijn Album aangemaakt.

Voor het ww een pb dus;-)

Het gaat best heel goed eigenlijk, ik heb even een dag gehad dat de boel rood werd. Ik heb het extra rustig aan gedaan en het trok weer weg. Borsten zijn nu geel;-)

Mijn eerste controle (in week 1) was goed, alleen wel erg snel, ik had nauwelijks tijd om zelf even te kijken, de tape ging er af, en er ging direct weer tape op. Op de foto's kun je dus ook nog niet echt goed bekijken hoe de hechtingen eruit zien.. Deze tape weer een week erop laten zitten (ik mag er gewoon mee douchen trouwens) en dan gaat er weer nieuwe op heb ik begrepen, en krijg ik tape mee naar huis om zelf te verversen.

Hoe lang zat er bij jullie tape op?

Ik ontdekte sinds de 2e taperonde nu wel van die nare rimpelvorming aan de zijkant, ik zal proberen er een foto van te maken. De eerste week zat die er nog niet (en ik heb nu spijt dat ik niet betere foto's heb gemaakt:-/ Dit is echt 1 van de dingen waar ik een beetje bang voor ben: plooien in de huid aan de zijkant van je borsten (uiteinde van het horizontale litteken), ik geloof dat ik op internet de term 'dogears' heb zien staan.

Wat me nog erg tegenvalt is wandelen, althans gewoon een blokje om. Ik vind het een gevoelige aangelegenheid, en ik heb de neiging om zo krom als een hoepel te gaan lopen...Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen, volgens mij gaat het helemaal 'volgens het boekje'!!!!

Ik ga even dat foto album afmaken, pb me voor het ww dus, ik zal mijn best doen iedere week een update foto te plaatsen, al denk ik wel dat je pas wat gaat zien als de tape er af is.

xx

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Maaar, wel rustig aan blijven

doen he!! Dat komt je genezing alleen maar ten goede :-))

Je vaag en dromerig voelen is best herkenbaar. Zal denk door de narcose komen.

En alle energie in je lijf gaat nu naar je boobs toe...

Haha en dat heel ook heeeel herkenbaar! Mijn boobs waren echt spongebob!!

Dat zal je vast wel op de foto's gezien hebben.

Wat betreft je vraag over het tape... Bij mij heeft de tape 1 week op de snijvlakken

gezeten. Na precies een week hebben ze het in de kliniek eraf gehaald en mocht

ik met 'blote boobs' m'n bh in. Zo zie je maar echt overal doen ze het anders....

De een zit compleet ingepakt, de ander heeft weken tape, de ander maar 1 weekje.

Wat betreft rimpels of dogears ofzo daar ben ik niet mee bekend. Maar let wel, je

boobs zullen echt nog ontzettend veranderen! Misschien trekt dat nog weg?

Ik had wel een dubbelgevouwen tepel rechts. Of niet echt dubbelgevouwen maar

hij zat aardig in de plooi. Die is nu ook mooi geworden. Geduld is echt een schone

zaak...

Wat betreft wandelen of andere activiteiten gewoon rustig aan doen. Je lichaam

geeft vanzelf aan wat goed voelt en wat niet. Ik liep 1 week na de operatie alweer

5 kilometer wat eigenlijk niet normaal is. Haha.

Nou heb er weer een heel verhaal van gemaakt zie ik. Graag ontvang ik je ww

ben ergggg benieuwd hoe het bij jou is geworden!!

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linus,

Volgens mij gaat het bij jou volgens het boekje! Wat heeerlijk!
Jij ook een C! Van welke maat kwam je?

Dat duffere herken ik wel, bij mij wisselt het per dag! Vanmiddag na het ziekenhuis bezoek was ik ook kapot! Maar alle andere dagen probeer ik echt voor 09.00 uit bed te zijn anders kan ik s avonds niet slapen! Het overkomt me nog wel regelmatig dat ik halverwege een gesprek denk; uuuhm wat wou ik ook alweer zeggen?

Probeer zo recht mogelijk te staan/lopen en je armen zo min mogelijk krampachtig te houden! Ik ben benieuwd naar je foto's zou je je wachtwoord kunnen sturen?

Ik kan nu ook eindelijk foto's maken en dat zal ik ook zeker gaan doen!
Na bijna een week zit ik weer in een 'bh' en ik ben zo blij me mijn nieuwe (kleine) decolleté , herkenbaar?

X Em

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat duffe/vage is zeer herkenbaar. Je schijnt daar zelfs tot een half jaar last van te kunnen hebben. Hoop dat trouwens niet voor jullie!

Ik heb er wel vrij lang last van gehad, maar ik ben ook 2 keer achter elkaar onder narcose geweest, dus daar zal t wel aan liggen. Ik vond mezelf eigenlijk best fit, maar achteraf ging de helft gewoon straal langs me heen haha. Series die ik volgde op tv moest ik soms wel 3 keer kijken voordat ik echt doorhad wat er allemaal gebeurd was. Daarnaast vergat ik ook echt heel veel. Dan liep ik de keuken in om iets te pakken, maar als ik er eenmaal was, wist ik niet meer wat ik ging pakken. Boodschappen doen zonder briefje was ook echt een groot drama ;) Erg frustrerend, vooral als je het zelf doorhebt haha.

Maar goed, je moet wat overhebben hè voor je nieuwe mooie boobs :)

En gelukkig gaat het ook weer over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het jullie allebei zo goed afgaat "Linus" & "91485Em" geeft een meisje hoop, volgende week woensdag is het voor mij zover, merk nu dat ik met andere ogen de verhalen hier lees, de foto's bekijk, bijna bijna is het zover, eindelijk na al die jaren gaat het gebeuren, zo spannend, zo blij, zo angstig, zo pfft jullie kennen het vast allemaal, meiden geniet van jullie herstel, rustig aan laat je lekker vertroetelen, das een ding waar ik het op zeker van ga nemen ;)

Grtz xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames,

Ik heb 3 nieuwe foto's geplaatst, gemaakt tijdens de controle van week 2. Heel even ging het tape eraf en kon ik snel een fotootje maken. Maar ik was blij dat het tape er weer op ging, ik moet nog erg wennen aan deze aanblik van hechtingen en ribbelig vel. Al weet ik van anderen (pc zei het ook) dat dit weer helemaal glad trekt, ai ai, ik vind het er een beetje eng uitzien. En op de foto zie je nu duidelijk dat er wel verschil in tepelhoogte. Moet het afwachten. En het verschil is al zo veel kleiner dan dat het ooit was...

Een puntje waar ik nu mee zit, en ik weet niet of anderen dit herkennen is: ik wordt me zo bewust van de rest van mijn lijf. Mijn buik valt meer op, mijn slappe armen enzo, opeens wil ik eigenlijk alles wel strak getrokken hebben, hahaha, daar gaan we. Komt ook een beetje door de foto's, in de spiegel ben ik lang niet altijd ontevreden (meer). En bij mij is ook het niet kunnen sporten een verschrikking, voel me meteen een bolletje..

Het gaat nog steeds volgens het boekje dus, en ik heb nu pas weer over 5 weken een afspraak. Ik merk wel dat ik het rustig aan moet (blijven) doen, want als ik te veel doe is het meteen weer pijnlijker.

Take care!

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linus,

Super dat het nog steeds zo goed gaat.
Ik mag ook niet klagen maar ik moet echt een rem op mezelf zetten ik wil zoveel doen en dat gaat in principe allemaal goed maar ik voel het wel savonds!
Verder kan ik je een hand geven wat betreft het bewust of kritischer worden van de rest van je lijf.. en het niet sporten valt me misschien het zwaarste.
Mijn baan bevat ook veel lichamelijke arbeid en daarnaast sport ik ook erg veel.
Het stil zitten in combi met af en toe wat lekker maakt dat ik toch wat ben aangekomen en daar baal ik echt van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik heb je foto's bekeken en het ziet er heel goed uit! Je wonden genezen zo te zien

erg mooi en het ziet er gewoon erg rustig uit bij jou. Complimenten!!!

En die 'plooien' en 'rimpels' trekt echt weg hoor. Ik ben nu 5 weken geleden geopereerd

en mijn boobs veranderen ook nog steeds... Ze worden iedere dag mooier! :-))

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Renee!

Ik zal vrijdag zelf de tape eraf moeten halen, en er weer op doen..Kan ik meteen weer foto's maken. Heb eigenlijk nog geen idee hoe lang ik tape moet blijven plakken, ik zal eens gaan vragen.

Het enige dat me nog steeds tegenvalt is het lopen, misschien moet ik wel een strakkere bh kopen ofzo?

Ben al ietsje minder vaag aan het worden, dus ik hoop er inderdaad geen half jaar last van te hebben,, Maar aan de andere kant loop ik eigenlijk al sinds mijn zwangerschappen regelmatig naar de keuken terwijl ik vergeet wat ik ging pakken, Kir ;-)

x, Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Ik heb weer nieuwe foto's geplaatst, van week 3,5...

Heb veel steken en tintelingen, allemaal goed denk ik, het gevoel komt terug!

Kennen jullie dat, dat het lijkt alsof je helemaal kippenvel hebt (maar dan alleen je borsten). Heb ik de hele dag door, heel grappig..

Liefs,

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linus,

Ziet er super uit, je plooien zijn ook erg mooi geworden!
Je mag echt dik tevreden zijn! Wat voor lichamelijk arbeid doe je nu?

Bij mij mogen na de kerst de pleisters eraf! Dan zal ik weer wat fotos plaatsen! Vind het wel fijn dat ik mezelf een beetje aan je kan optrekken!
Ik wens je alvast fijne dagen!

Liefs Em

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Linus,

wat herkenbaar je verhaal.

Ik kon niet echt iets terug vinden waar ik me aan kon optrekken maar tot nu toe is het herkenbaar.

Vooral dat van de 'kippenvel"!

Hier zijn de pleister er na 2 weken eraf gegaan en hoefde niet meer te plakken, bloot in de bh.

Heb nog wel gaasjes niet omdat moet maar meer voor mijn eigen gevoel en voor die hechtingen waarvan de draadjes uitsteken.

Dit vind ik nog het vervelendst.

maandag is het 3 weken na de BVK en wil ik weer een aantal uurtjes gaan werken, wordt opgehaald door een collega dus auto rijden doe ik nog niet.

leuk om je verhaal te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Willie Wonka

Hoi Linus,

Heb net je foto's bekeken en het ziet er echt goed uit volgens mij. Ik ben natuurlijk geen arts.

En ik heb er zo vlak voor de operatie geen moeite mee hoor om het te zien, ben juist heel nieuwsgierig. Voor mezelf ga ik er gewoon niet te veel over nadenken en ik geef me over aan de PC. Kan van tevoren toch niet zeggen hoe het bij mij zal verlopen.

Hopelijk ben ik woensdag nog steeds zo rustig....

gr

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.