Ga naar inhoud

Immaculate : 7 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Immaculate

Welkom op het forum!!

Mocht je vragen hebben over iets dat te maken heeft met borstvergrotingen, dan roep maar he :)

Verhalen over jouw arts zijn hier ook te lezen. Je kunt ze opzoeken door de naam van je arts rechtsboven in het zoekvenster in te tikken :)

Gefeliciteerd met je operatiedatum!

Aangezien je al een datum hebt, zal ik je topic meteen doorverhuizen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen. Dan hoor je er meteen helemaal bij :)

Heb je hulp de dagen na je operatie? En hoe oud ben je, als ik vragen mag :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja heb wel hulp van mijn vriend maar overdag zal hij gewoon werken zijn :) Maar vermoed dat ik toch wel veel zal slapen. Had de zoek functie's al gevonden en natuurlijk ook meteen bekeken en gelezen . Zie veel mooi borsten voorbij komen. Ik hoop dat ik ook mag geniet van mijn new "twins " :D

Ik ben trouwens 31 jaar oud. En natuurlijk mag je dat vragen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Als je overdag alleen bent, hoop ik dat je geen kinderen hebt waar je voor moet zorgen :) Het zal lastig zat zijn om voor jezelf te zorgen. Zorg dat je zoveel mogelijk klaar hebt staan en op buikhoogte, want alleen bijvoorbeeld al een waterkoker optillen kan al erg zwaar zijn.

Koken zal ook geen optie zijn de eerste dagen....

De meesten zorgen wel dat ze op zn minst iemand achter de hand hebben die hun kan helpen overdag, mocht het nodig zijn. Zelfstandig uit bed komen, of vanuit half liggende positie recht komen uit de bank is ook niet gemakkelijk.

Ik wil je niet bang maken, maar het is wel handig om altijd een telefoon bij de hand te hebben en iemand die je kunt bellen die een sleutel van je huis heeft, mocht het nodig zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB ja gaat helemaal goed komen hoor heb gelukkig nog geen kinderen ( wil ze wel graag ) Maar je moet blijven dromen niet dan :)

@AEM wat grappig dat je een dag later geopereerd word. Die dag was geen optie voor mij tenminste die data stond er voor mij niet bij . Word je ook door Dr. Maas geopereerd ? Ja natuurlijk ben ik al veel mee bezig het is ook niet niks natuurlijk :).

@Snoepje Ja veel boobies gekeken vooral eigenlijk naar "verglijkings materiaal " Klinkt een beetje raar maar weet niet hoe ik het anders neer moet zetten :)

Ja niet zenuwachtig voor de operatie maar meer dat het resultaat niet tegen valt en voor de eventuele complicatie's die kunnen ontstaan

@Dropje Ja een ontzettend aardige man . Lekker rustig precies zoals ik het graag heb . Enne toevallig van famillie of bevriend met Snoepje ?

Voor jullie allemaal bedankt en succes met jullie boobjobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja :blush: Snoepje is een vriendinnetje van me! Zij word 1,5 week eerder geopereerd. Eigenlijk wilde we op dezelfde dag, maar ze kon niet die dag..

Het resultaat zou vast mooi worden! Ik kan alleen mooie boobies van hem vinden! Ik ben meer bang voor het infuus.... Ben zo bang voor naalden...

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dropje : Ja dat dacht ik al . Kan haast ook geen toeval zijn ;) Als ik de namen zo zal en de afbeeldingen in jullie profiel :)

Wel leuk worden jullie van (harts)vriendinnen Boobie vriendinnen. Het infuus voel je bijna niks van . Ik kan me voorstellen als jet het al niet op naalden hebt dat dat je bang maakt.. Maar dat zal ook vast helemaal goed komen je zal niet de enige zijn die er angstig voor bent. Vaak proberen ze wel afteleiden op het moment van plaatsen . Leuk om meiden te spreken die ook bij Dr. Maas geopereerd worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa november bedoel ik hahah, ik weet ook niet hoe ik in eens aan december kwam.

Ja ik ben ook meer bang voor het resultaat dan voor de operatie en ik ben bang dat ik heel misselijk ben en pijn heb daarna. Maar ik kijk er wel al heel erg naar uit!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahha AEM2610 Dat zal het dan zijn. Niet dat het me heel veel itmaakt hoor ik heb er alle vertrouwen in . Ook de na pijn denk ik nu nog niet zo heel veel over na . Ik ga er gewoon vanuit dat ik goede Painkillers krijg :)

@ Dropje leuk dat je me toegevoegd hebt in je vrienden lijst :)\

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou hier even een verslagje van me dan .

De dag naar het ziekenhuis vas eigenlijk echt een drama , we waren de Tom Tom kwijt en dachten veel telaat aan tekomen maar gelukkig waren we precies optijd :)

Alles is in een heel rustig en gemakkelijk tempo gegaan. De operatie is me zeer goed bevallen tot op de dag van vandaag ),0 pijn gehad . maar dan ook helemaal niet :D Wel een allegrische reaktie van de ( vermoedelijk) de medicijnen :)

Verder ben ik nu best tevreden over het resultaat maar van mij mogen ze nog wel iets groter worden maar ben bang , hAHAHAH,dat dat niet het geval meer zal zijn , Maar al met al ben ik zeer tevreden , En mijn compilimenten aan DR Maas !

En Hoe is het met jou Boobie's Dropje ?

Zal snel mogelijk foto's plaatsen dan mogen jullie zelf het resultaat bepalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.