Ga naar inhoud

Mary : 12 november 2012: Dr . van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi meiden over 1.5 week zal ik een bv onder gaan. Ik ben 1.80 m en 60 kg. Dr v Onselen heeft mij anatomische 430cc dual plane geadviseerd. Dit lijkt mij vrij groot. Ik zou namelijk graag een volle C willen. Kan iemand me hierin advies geven? Thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom Mary,

Ik heb je topic titel aangepast, maar weet niet zeker of de datum klopt. En ik heb hem vast verplaatst naar operatieverslagen zodat het forum goed overzichtelijk blijft. Hier kan je dan verder gaan met berichten plaatsen :)

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik heb 1 okt ook 430cc gekregen van Onselen. Het ziet er nu uit als een C maar is van beha maat cup D. Maar neppe borsten vallen een maat groter uit omdat ze niet zoals een natuurlijke borst een hele beha vullen. Misschien verwoord ik het niet begrijpbaar, kan iemand anders het beter uitleggen haha...

Ik had trouwens een cup 75A

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary,

Ik ben een groot en even zwaar als jij dus ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ik krijg 12 januari 400 cc op de spier dus bijna dezelfde maat :) Ik krijg ronde van het merk eurosilicone medium high.

Welk merk ga jij krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mary,

Twee en een halve week geleden lag ik op de tafel bij van Onselen.

Dual plane 480 cc laten plaatsen, heb nu een D cup, had een B....

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel borst je zelf hebt?

Ik had zelf nog wel wat groter gewild ;-)

Heel veel succes, en doe vooral niet teveel na de operatie!

Liefs Sun

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga voor 480. heb verscheidene dames gezien met 430 en die hebben een mooie, nette, echt niet overdreven cup, ik persoonlijk wil ze iets groter. Succes!! het ligt er echter wel aan, iedere borst en vrouw is anders, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. de dames die ik heb gezien met f cup dat ziet er uit als D of E. heel mooi nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary

Je kunt verhalen over hem lezen als je rechtsboven in het zoekscherm zijn naam intikt :)

Op die manier kun je zelf beoordelen of je in goede handen bent.

Het aantal cc zegt niets over de grootte van de uiteindelijke cupmaat. Het gaat om de breedte en de projectie en de voorsituatie. Een ronde prothese met een high profile geeft een heel ander resultaat, dan hetzelfde aantal cc van een anatomische prothese met een high profile.

Dus je moet al redelijk wat info hebben, voordat je kunt vergelijken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary,

Ik ben 2 dagen na jou aan de buurt. Ook bij v. Onselen.

Ik ben 1.70 en week 57 kilo. Ik krijg 385, Cereform, Dual Plane.

Ik zou je niet al teveel op de bh maat focusen. Wat BabeMilena zegt lijkt idd te kloppen. Siliconen borsten ogen kleiner dan de bh maat aangeeft.

Als ik voor mijzelf spreek heb ik alle vertrouwen in het oordeel door v. Onselen. Mijn wens is ook een C cup (heb momenteel AA). Wellicht kom ik ook op een bh maat D uit en ogen ze als een C. Als je de foto's van BabeMilena ziet vind ik het persoonlijk erg mooi ogen! Echt niet te groot ofzo.

Behalve je lengte en gewicht spelen je verhoudingen ook wel mee. Heb je bijv. een langer bovenijf, hoe breed je borstkast is, hoeveel ruimte er vanaf de tepel naar je sleutelbeen zit etc. Dit alles bepaald hoe de borsten er uiteindelijk uit gaan zien. Het is allemaal echt afwachten. Daarin moet je het vertrouwen in de PC hebben. Hij is de expert denk ik altijd maar!

Ik wens je een voorspoedige operatie. Misschien (als je je erg goed voelt) kan ik je ervaring na de BV nog lezen. Mits dit natuurlijk al binnen 2 dagen op het forum staat want daarna ben ik ook al aan de buurt. Laten we samen duimen voor een mooi paar borsten!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwa Mary, 2 weekjes zal redelijk goed gaan. De ene voelt zich na 5 dagen hardstikke goed, de ander na 6 weken pas.

Zolang je niet met je armen boven je schouderhoogte gaat zwieren zwaaien, en de watercoolerflessen bij gaat vullen (tillen dus ;) ) zal het allemaal best gaan.

Autorijden kun je dan ook weer. Misschien wat last met krachtzetten als je moet schakelen, maar misschien kun je de autostoel ietsje meer naar voren zetten zodat je met je handen dichterbij de pook zit, en mócht je nog last hebben... dan kun je je bovenarmen tegen je bovenlijf gedrukt houden en enkel met je onderarmen schakelen, dat scheelt echt veel.

Zo ook bij inparkeren, of bochten draaien. Mocht je last hebben, bovenarmen tegen je bovenlijf houden, en dan maar 25 keer je stuur om en om vastpakken als je de bocht omgaat :45:

Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden komt vast wel goed :D

Ik reed na 8 dagen alweer auto en dat in Januari/Februari. Toen het heel glad was en sneeuw en ijs. :D

Gewoon goed je armen laag houden en inderdaad dan maar 25 keer me je armen onder op je stuur overpakken om de bocht door te komen ;)

p.s was de datum goed van je topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meen je niet! Ja die datum komt doordat ik zie ' over anderhalve week' iemand anders heeft de titel toen aangepast ;)

Grappig dat we dus op dezelfde dag moeten! Heb je al een indicatie voor een tijd gekregen? Je hoort t pas definitief een paar dagen van te voren hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik had ze al gebeld. Ze zeiden dat het 5 dagen van tevoren bekend gemaakt wordt! Miss zien we elkaar daar wel! Ga ik gewoon aan iedereen vragen: ben jij Mary? Hahahahaha, wording wel erg spannend hè? Wat krijg jij voor aantal cc's? Ik krijg 385 cc dual plane. Ik heb nu AA cup dus ben benieuwd wat ik na de bv heb!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk dat jullie op dezelfde dag worde geopereerd. Ik denk en hoop wel dat jullie naast elkaar komen te liggen in de rustzaal. Je blijft daar een aantal uur voordat je naar huis kan. Onselen opereerd achter elkaar. Ik zat met 2 andere nederlandse meiden, en een verpleegster wachtte totdat we wakker waren en bij elkaar om alles uit te leggen en de papieren/bv paspoort te geven.

Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, en hoe jullie zich voelen.

Alvast veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!!!!! Nog een paar daagjes!

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag en dan gaat mijn vakantie in! Heb ik nog ff 4 daagjes om de laatste voorbereidingen te treffen. Heb jij al een brief met tijd ed ontvangen? ik hoop hem vandaag binnen te krijgen.

Ik heb nu cupmaat AA, krijg anatomisch achter de spier, 385 CC. ik hoop op een C/D cup uit te komen. Volgens v. onselen moet dit wel lukken. ik kan ook niet groter omdat ik erg smal van boven ben. Ik heb nu van truitjes ed. maat 34 en van broekmaat maat 36. Een klein meisje dus moet wel in verhouding blijven he? Ik hoop dat het als een C oogt!

Nou Mary, Tot Maandag. Nog ff en we hebben droomboobies!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.