Ga naar inhoud

Mary : 12 november 2012: Dr . van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis,

Hoe is het met je?

Hebben we elkaar net mis gelopen he? Ik hoorde dat jij in de wachtkamer naar een borstenforum maatje gevraagd had? Ik heb ook naar jou gevraagd. Mijn kamergenootje heb jij nog wel in de wachtkamer getroffen.Ik was toen net weg...JAMMER!

Nou meid ik hoop dat jij je ook goed voelt! Ik heb al een kort verslagje getypt....

Sterkte met je herstel......xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Valentijn hoe voel je je? Als t goed is heb ik je vriend nog wel even gesproken ik de wachtkamer. Toen ik het hem vroeg wist hij alleen niks van een forum af en of jij daar op had geschreven ;)

Operatie is bij mij ook goed gegaan. Gister nog aardig verdoofd maar het is nu toch wel erg pijnlijk allemaal. Praten gaat soms ook wat moeizaam omdat ik niet vanuit de borst kan ademen. Gister aaf toch wel even heel dizzy, oorsuizingen en bijna flauw vallen. Hoop dat de pijn zoals Conny zei idd na een paar dagen minder wordt. Ben benieuwd hoe het jou nu vergaat en of je een beetje hebt kunnen slapen. Leuk hè 6 weken op de rug ;)

We moeten er wat voor over hebben. Ik heb het resultaat nog helemaal niet gezien zonder bh. Durf m niet los te doen nu het zo pijnlijk is. Want als je m dan weer vast moet doen moet je de boel toch weer aardig vast trekken. Of viel dat mee bij jou? Sterkte de komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mary,

Gister ging het super goed! Ik heb alleen een zware nacht gehad. Ondanks dat ik een fort om me heen gebouwd had werd ik bijna elk uur met zware pijnen wakker! Vandaag ook weer erg zwaar gehad en ondanks de pijnmedicatie toch veel pijn. Ik ben ook zo stijf als een plank!!! Tja we moeten er wat voor over hebben.....hopelijk gaat het morgen weer iets beter.

Jij ook veel sterkte! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo vergaat het mij ook! We moeten hier idd even doorheen. Voelde echt afhankelijk. Veel op bed gelegen. Nu ff beneden. Zie alweer tegen de nacht op. Net de tweede pijnstiller genomen voor vandaag. Het steekt,drukt en trekt allemaal erg :( kiezen op elkaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mary,

Hoe gaat het nu met je? Al wat minder pijn hoop ik?

Met mij gaat het goed. De hele dag door red ik nu eigenlijk wel zonder pijnmedicatie. Sinds twee dagen slik ik ook helemaal niks meer. Ik ben dus ook met die Celebrex gestopt. Ik weet eigenlijk niet of dit als wel mag? Weet jij dit? Was het nu een kuur of gewoon voor als je het nodig hebt?

Ik heb alleen wat pijnscheuten in mijn linkerborst bij het opstaan nadat ik geslapen heb. Dit trekt na een paar seconde ook wel weer weg. Geen echte heftige pijn dus meer. Wel merk ik dat ik nog niet helemaal fit ben. Mijn conditie is echt nog niet zoals voor de operatie. Zo ben ik snel moe. Meestal val ik aan het eind vd dag (een uurtje voor etenstijd) nog ff een uurtje op de bank in slaap.

Ik hoop zo dat het goed met je gaat!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor je reactie BB! Nog een vraagje: Ik lig inmiddels alweer plat in bed (wel op mijn rug natuurlijk maar aalleen het hoofdkussen onder mijn hoofd). Dit slaapt beter dan half rechtop. Alleen doet het sochtends erg veel pijn bij het opstaan. Mijn borsten steken aan alle kanten maar met name de linker borst. Ik trek mezelf aan mijn benen een stukje op tot ik genoeg kracht heb om via mijn buikspieren omhoog te komen. Dit geeft alleen zoveel pijn!!!!!!! Is dit normaal? Ben 12-11 geopereerd en heb eigenlijk bijna geen last meer van erge pijnen maar sochtends bij het opstaan is het echt HEL!

Ik hoop zo dat het normaal is en dat het snel over gaat?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.