Ga naar inhoud

Borstvergroting (benelli) voor zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hoi meide!

Heeft iemand hier een borstvegroting gehad en daarna pas kinderen gekregen? Hoe is het je borsten vergaan. Ik wil zelf pas kinderen over een jaar of twee/drie en nu een borstvergroting laten doen. Nog even genieten met volle borsten en no kids zeg maar. Hoe is dat je vergaan? Zijn ze veranderd? Zou je het me afraden? Ik maak me hier toch wel een beetje zoregn over namelijk!

Please let me know!

X Pop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pop,

Ik heb wel 4 weken geleden een bv gehad. Nu ook nog geen kinderen maar mogelijk ook wel over en aantal jaar.

Het heeft mij niet tegen gehouden.

Het is mogelijk dat je meer hang gaat krijgen na een bevalling omdat je borsten groot worden en daarna weer kleiner. Volgens mij had tietenmiep al een bv gehad gehad voor ze zwanger was uit mijn hoofd. De foto van voor de laatste bv en 14 jaar na haar eerste bv vond ik zo overtuigend dat ik mij er helemaal geen zorgen over maak. Ik leef nu en ik spookte al zo lang door mijn hoofd dat ik echt het geduld niet heb om dat eerst te gaan afwachten. En dan er bijvoorbeeld achter komen dat ik het net zo goed jaren eerder had kunnen doen.

Als ze iets meer hangen hadden ze dat ook gedaan als ik geen bv had gedaan. Ik weet ook wel dat er meiden zijn die het wel afraden. Misschien ook even met je pc overleggen. Je kan gewoon borstvoeding blijven geven mocht je dat belangrijk vinden.

Ik geloof niet dat ik je veel heb geholpen maar dat is hoe ik het beredeneerd heb. ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meide!

Heeft iemand hier een borstvegroting gehad en daarna pas kinderen gekregen? Hoe is het je borsten vergaan. Ik wil zelf pas kinderen over een jaar of twee/drie en nu een borstvergroting laten doen. Nog even genieten met volle borsten en no kids zeg maar. Hoe is dat je vergaan? Zijn ze veranderd? Zou je het me afraden? Ik maak me hier toch wel een beetje zoregn over namelijk!

Please let me know!

X Pop

Hoi pop! :)

Ja same here hé... ik heb ook nog geen kids en dit zou iets zijn voor binnen een jaar, max 2 jaar bij ons...

Ik wil ook graag NU mijn boobs laten doen, dat wist je al hé :)

Dus bedankt voor de vraag, ik lees graag mee hier!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog even bij tietenmiep terug gelezen. Zij heeft na haar eerste bv 2 kinderen gekregen en was daarbij flink aangekomen en weer afgevallen. Misschien bij haar even via pb vragen of je de foto mag zien van voor haar afgelopen bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.