Ga naar inhoud

hoelang moet er tussen een wissel zitten?


Maxime

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik vraag me af of jullie weten hoelang er tussen 2 operaties moeten zitten?

Ben namelijk niet tevreden met het resutaat van nu en wil er zeker wat aan gedaan hebben, want dit is niet waar we eigenlijk op uit zouden komen. (schuld door eerste arts)

Ik heb namelijk bij mijn ene borst echt veel bolling verschil aan de bovenkant.

En mijn beide tepels na deze wissel juist vooruit zouden moeten staan, maar het nu bij 1 nog steeds niet is!

groetjes maxime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi maxime,

ik weet niet of er wel een bepaalde tijd tussen moet zitten?!

Als je echt niet tevreden bent, even contact opnemen met je arts of een andere arts (als daar je voorkeur naar uitgaat.

misschien eens het verhaal bij bboob lezen.. die heeft al een keer een wissel gehad. ?

succes

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Normaal gesproken hoef je maar eens per 10-15jaar te wisselen.

Maar als je ontevreden bent of het resultaat kan niet in een keer behaald worden,

Bijv de gewenste cupmaat dan kan je na 3-6maanden een heroperatie ondergaan,

lees ik hier. Het ligt er natuurlijk aan hoe snel je geneest,

anders is het litteken wel heel vers wat weer wordt opengesneden ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 maanden kan je weer her-opereert worden zoals ik weet maar ik zie het hier al soms na 3 maanden ;)

Maar meid ik heb je foto's bekeken maar ze zijn prachtig het lijkt gewoon of je ene boob meer tijd nodig heeft met dalen

Wat zei je arts?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe kun je de dag erna alweer opnieuw onder het mes, MAARRRR je kunt dan geen maat groter nemen... Je huid moet rustig en wat opgerekt zijn, voordat je weer onder het mes kunt om die reden.

Ik ben zelf na bijna 3 maanden weer opnieuw onder het mes gegaan en ik kon toen alleen met hetzelfde aantal cc, maar wel een ander profiel geopereerd worden. Voor mij was dit al een hele vooruitgang (omdat mijn eerste prothesen te breed waren), dus heb ik dit gedaan.

Ik ben nu ook heel tevreden.

Normaal, wordt in nederland, een termijn van 6 maanden aangehouden en om een maat groter te gaan, zou dit ook een redelijke termijn zijn.. Ik weet echter zelf hoe erg het is als je moet wachten als je liever NU geholpen wordt...

Vraag op verschillende plekken een second opinion aan anders... Dat is wat ik gedaan heb en diegene die goed op me overkomt en me wilde helpen naar mijn wensen en eisen, die is het geworden. En hij heeft prachtig werk geleverd!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi maxime,

ik weet niet of er wel een bepaalde tijd tussen moet zitten?!

Als je echt niet tevreden bent, even contact opnemen met je arts of een andere arts (als daar je voorkeur naar uitgaat.

misschien eens het verhaal bij bboob lezen.. die heeft al een keer een wissel gehad. ?

succes

TP

Haha TP,

Lachen met de domme Belg ja? Die heeft al EEN KEER een wissel ondergaan.... :44:

Hey Maxime,

Ik heb inderdaad al voor verschillende redenen een wissel gehad...

Het minste wat er van mij tussen zat was 4 maanden en volgens mijn arts kon dat perfect.

Het klopt inderdaad wat BB zegt, als je groter wil is het waarschijnlijk beter om te wachten tot je huid wat opgerekt en hersteld is. Voor een andere reden zie ik niet in waarom het niet zou kunnen, al kan het natuurlijk niet goed zijn voor ons lijf/litteken hé!

Maar t is net zoals iedereen zegt: geduldddd, er kan nog zoveel veranderen!

Ik weet dat ik niet de beste ben om daarin advies te geven, bij mij zat t niet goed en heb t niet afgewacht of t bij zou trekken....

Het is gewoon zwaar kut als je niet tevreden bent, en ik hoop voor je dat het op gelijk welke manier opgelost raakt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha TP,

Lachen met de domme Belg ja? Die heeft al EEN KEER een wissel ondergaan.... :44:

:45: :45: stond dat er??? :45: :45: :45:

sorry... maar je bent nu zooo blij met je boobs, dat ik dacht JOH... als iemand vragen heeft over een wissel... dan moeten ze het bboobs ff vragen!

kxs

@ maxine...

hoop dat je al veel info gehad hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja klopt, ik heb al achter de spier gehad, dual plane...

Alsook high en extra high...

Ook cereform en eurosilicone...

Ook 265-500-650/700-900 cc

Dr Plovier en Dr Decoopman

Via oksel, borsplooi en tepel...

Maten D E F en G

Do I need to continue? :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
Op 23-10-2012 om 23:35 zei best_boobie:

In principe kun je de dag erna alweer opnieuw onder het mes, MAARRRR je kunt dan geen maat groter nemen... Je huid moet rustig en wat opgerekt zijn, voordat je weer onder het mes kunt om die reden.

Ik ben zelf na bijna 3 maanden weer opnieuw onder het mes gegaan en ik kon toen alleen met hetzelfde aantal cc, maar wel een ander profiel geopereerd worden. Voor mij was dit al een hele vooruitgang (omdat mijn eerste prothesen te breed waren), dus heb ik dit gedaan.

Ik ben nu ook heel tevreden.

Normaal, wordt in nederland, een termijn van 6 maanden aangehouden en om een maat groter te gaan, zou dit ook een redelijke termijn zijn.. Ik weet echter zelf hoe erg het is als je moet wachten als je liever NU geholpen wordt...

Vraag op verschillende plekken een second opinion aan anders... Dat is wat ik gedaan heb en diegene die goed op me overkomt en me wilde helpen naar mijn wensen en eisen, die is het geworden. En hij heeft prachtig werk geleverd!

xx BB

 Hey BB, van mij is t inmiddels bijna twee jaar geleden en ik ben ook niet helemaal tevreden. Ik ging van niks naar 75C met 390cc anatomisch. Het oogt als een kleine B en ik heb noet echt Eem decollete. Had er meer van verwacht. Ben door dr straten geopereerd het kost zeker weer de volle mep? En qua pijn hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎10‎-‎2017 om 21:03 zei Molly81:

 Hey BB, van mij is t inmiddels bijna twee jaar geleden en ik ben ook niet helemaal tevreden. Ik ging van niks naar 75C met 390cc anatomisch. Het oogt als een kleine B en ik heb noet echt Eem decollete. Had er meer van verwacht. Ben door dr straten geopereerd het kost zeker weer de volle mep? En qua pijn hetzelfde?

Kost idd weer de volle mep... (sorry voor mijn late reactie trouwens, lag enorm achter met mijn notificaties door wifiloosheid de afgelopen weken)
Maar wil je wel bij Straten terug gaan? Anders stuur me ff pb, kletsen we er ff over verder :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.