Ga naar inhoud

Dit ben ik


Gast Paula

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Paula, ik heb de laatste tijd zoveel gehoord over siliconen en borstvergrotingen, misschien wil ik dat ook wel,eens kijken wat jullie daar van vinden.

groetjes van Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Paula,welkom hier!

Wat had je precies in gedachten en heb je al een consult geplant staan,of wil je eerst gewoon even rondkijken hier.

Misschien wil je wat meer vertellen ,bijvoorbeeld wat je situatie nu is,en wat je zelf precies zou willen .

Ben je er echt serieus mee bezig,want t klinkt zo raar als je zegt kijken wat jullie er van vinden..

het gaat om jou toch,niet wat wij vinden???

Gr en veel forum plz. :viannen_01:

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlinder,

Dat bedoel ik rondkijken want ik zit er ook aan te denken, maar je hoort tegenwoordig met de PIP's en zo ook zoveel negatiefs.

Daarom vraag ik dat kan je van die siliconen ziek worden?

groetjes van Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

pips zijn (gelukkig) niet meer in de handel. De nieuwe generatie siliconen zijn cohesief. dat wil zeggen dat het een soort vaste gel is. dus ookal is het lek, kan het er niet uitlopen.

welkom op het forum trouwens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pips zijn idd niet meer verkrijgbaar en was eigenlijk al veel langer bekend dat die niet oke waren.

Ik snap je ongerustheid,en natuurlijk zijn er altyd risicos verbonden aan een operatie ,maar de silicoontjes zijn tegenwoordig idd niet vloeibaar ,zal even een foto ervan toevoegen al staat al deze info ook wel hier op t forum,dus kijk gerust wat rond,erg veel leesvoer hier hihi.

Dat is dus de cohesieve gel,die moet je echt in stukken snijden en dan nog gebeurd er niets mee

het voordeel van een consult is ook dat je van je arts alle info zal krijgen die je wilt weten,maar hier lezen kan natuurlijk ook.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.