Ga naar inhoud

Weer een nieuwtje bij! dag iedereen


Insolence

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ben nieuw hier :7: 22 jaar en twijfel al een tijdje om een bv te laten doen. Ben al een tijdje aan het rondneuzen en aan het meelezen op het forum en ook op zoek naar een goeie pc.

Nou ik heb 2 vriendinnen die een afspraak gemaakt hebben bij een dokter Joos Doornaert te Gent, omdat hij naar het schijnt 'een van de beste is'.

Mijn vriendin heeft het gezien bij haar tante die daar ook geweest is en zij beweert dat je het helemaal niet ziet, en ze voelen heel erg natuurlijk aan en het gaat over implantaten met serum, gevuld met zoutwater achter de spier.. Zij zweert dat hij de beste is ..ookal is hij erg duur. (min 4000 euro)

daarom vind ik het ook raar hier niets van hem terug te vinden..

Heeft iemand van jullie ervaring met hem? of met deze implantaten?

op zijn site vermeld hij nl:

Een ervaring gedurende 30 jaar met implanten met zoutoplossing toont aan dat de meederheid van mijn patienten dit implant nog steeds verkiezen.

De voordelen van implanten met zoutoplossing zijn

  • een laag risico op kapselvorming en lekkage ( rond de 3%)
  • de mogelijkheid om ook grotere volumes via het beperkt litteken rond de tepel aan te brengen
  • de uitstekende kwaliteit van het litteken rond de tepelhof.
  • in het geval van lekkage wordt het defekte implant levenslang door de firma ingeruild.

http://www.drdoornae...borstvergroting (kun je ook fotos op terugvinden)

alvast bedankt voor jullie hulp, ben blij dat ik hier terecht kan

veel groetjes :48:

Insolence

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hmmm je vindt niets over hem terug omdat zoutoplossing niet echt ok is, ik dacht dat vroeger ook te nemen, maar dit kan juist sneller lekken en dit zie je meteen, het loopt helemaal leeg.

En op chirurgen hun site komen meestal de best gelukte en mooiste foto's :s

de borsten zijn vaak ongelijk of rare vorm op zijn foto's

kijk hier anders ook eens rond ok? in de galerij?

sorry als ik je kwets, dat zou niet de bedoeling zijn

succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellaba,

Had ik nog niet van gehoord?

Is die prothese met zoutoplossing dan niet vloeibaar (waterachtig)..

Als dat zo is dan zou ik me daar niet goed bij voelen.

ik ga ook voor een bv en ook in gent. :)

Maar met andere prothesen.

Een soort gel die je gerust kan doorsnijden en toch vast blijft, niet klontert uitloopt.

Deze bv kost mij 3500 ook niet goedkoop.

Ook zeer mooi en soepel gedaan!

Sint lucas gent; ps heintz frederic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen bedankt voor je reacties! ik ga nog eerst nog wat verder opzoeken dan. ik dacht het al dat het te mooi was om waar te zijn.

en nee hoor je kwets me zeker niet ik ben juist blij dat je eerlijk bent!

wel voor de vraag van tessgun te beantwoorden, ze zijn inderdaad zacht net als zakjes water en dat je daarom bijna niet voelt dat het geen echte zijn..

en als je op je rug ligt gaan ze ook meer naar de zijkant schuiven in plaats van recht te blijven staan, hadden ze me vertelt

ik had er eerst ook nog nooit van gehoord totdat mijn vriendinnen erover begonnen..

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag schatjes

Ik heb al eens iets gepost hier maar dacht om me toch maar nog eens even voor te stellen

Ik ben 22 jarig studentje, heb een a75, ong. 1m70, 52 kilo, normale lichaamsbouw aan de tengere kant en denk al ongeveer 1 jaar over een bv.

ben hier ook al een heel eind aan het meelezen met vanalles, ook al wat wijzer geworden en vind het echt een leuk forum veel toffe mensen en supergoeie raad

heb met mijn vakantiejobjes eindelijk genoeg geld gespaard maar toch..

ik durf nog niet echt aangezien ik eigelik wel blij ben met mijn borsten, ze zijn mooi maar dat alleen naakt, met kleren of in bikini voel ik me veel te platjes en dan denk ik altijd dat ik het toch wil maar als ik ze naakt zie dan weer niet.. dus ik weet het dus allemaal nog niet goed..

ik ben vooral bang voor hoe ze gaan aanvoelen omdat ik ze toch wel belangerijk zijn in mijn seksleven.. dat alls mijn vriendje ze aanraakt dat ik het niet meer zo leuk ga vinden..

Moest ik voor een bv gaan zou ik 2 consulten doen bij dktr demeyere in gent en defrene in ieper, demeyere omdat ik zijn resultaten mooi vind en defrene omdat het 5 min van mijn huis is en ik ook al veel goeds gehoort heb. en dan zie ik bij wie ik mij het best voel.

ik ga dit jaar eerst in het buitenland stage doen voor jetair en heb besloten daarna mijn besluit de doen of ik het nu wel of nie doe..

ik ben dus weer zon tipisch twijfelgeval hier :) maar toch aangenaam iedereen !

veel groetjes

Insolence

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug :)

Ik zal je andere topic hier even bijvoegen, dan heb je alles bij elkaar staan :)

Heel veel succes met nadenken! We hebben allemaal onze eigen overwegingen gemaakt natuurlijk en het is idd geen gemakkelijke keuze, zeker als je blij bent met je borsten als je naakt bent!

Ken je niemand die een bv gehad heeft? Bij wie je eens mag voelen :)

Mijn man zegt dat mijn borsten eigenlijk best weer natuurlijk aanvoelen ( ben nu 3 maanden po) en dat hij, als hij het niet wist, en zou voelen, dat hij niet zou kunnen zeggen dat ze nep zijn. Daar heb je natuurlijk niets aan, maar ik vind zelf ook, dat ze niet nep aanvoelen. Voel alleen aan de onderkant een klein stukje, de prothese, maar dan moet ik al echt goed voelen!

Ik ben zelf bij Demeyere geweest en ben zeer tevreden :)

Heel veel plezier bij je buitenland stage!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, mijn naam is simone, ik heb ook nog nooit gehoord van de arts waar jij het over hebt.

Ik ben zelf ook 1.72 cm en weeg 59 kilo.

Ik heb mijn borstvergroting laten doen bij de bergmankliniek in bilthoven. Ik heb ronde silleconen , dualplane en 260 cc erin.

Ik ben nu 1 week po en heb echt een geweldig resultaat al zeg ik het zelf.

Ben er tevreden Dr Maas heeft mij geopereerd en uitstekend werk verricht. tot op heden geen last van pijn gehad

alleen wat stijfheid de eerste 4 dagen. Inmiddels kleed ik mezelf weer volledig zelf aan, en kan ik zelf standig douchen.

Wil je weten wat hij maakt ? kijk dan eens naar mijn foto's ik kom ook van 75 a af, en heb nu een ruime c met zwelling had ik zelfs een d cup

maar verwacht dat er een ruime c overblijft over een paar weken :)

Suc6 met informeren, en de keus die je uiteindelijk gaat maken............. ik zal je blijven volgen.

Oh ja, die zoutwateroplossing daar sta ik persoonlijk ook niet zo achter, ik heb het merk natrelle !!

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, mijn naam is simone, ik heb ook nog nooit gehoord van de arts waar jij het over hebt.

Ik ben zelf ook 1.72 cm en weeg 59 kilo.

Ik heb mijn borstvergroting laten doen bij de bergmankliniek in bilthoven. Ik heb ronde silleconen , dualplane en 260 cc erin.

Ik ben nu 1 week po en heb echt een geweldig resultaat al zeg ik het zelf.

Ben er tevreden Dr Maas heeft mij geopereerd en uitstekend werk verricht. tot op heden geen last van pijn gehad

alleen wat stijfheid de eerste 4 dagen. Inmiddels kleed ik mezelf weer volledig zelf aan, en kan ik zelf standig douchen.

Wil je weten wat hij maakt ? kijk dan eens naar mijn foto's ik kom ook van 75 a af, en heb nu een ruime c met zwelling had ik zelfs een d cup

maar verwacht dat er een ruime c overblijft over een paar weken :)

Suc6 met informeren, en de keus die je uiteindelijk gaat maken............. ik zal je blijven volgen.

Oh ja, die zoutwateroplossing daar sta ik persoonlijk ook niet zo achter, ik heb het merk natrelle !!

Liefs Simone.

Hahaha simone, even verder lezen :)

Ze heeft het over dr. Demeyere en dr. Defrene, en van het zoutwater is ze al afgestapt ;) Dat was begin augustus :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo terug, bedankt voor de reacties !

van mij mag de vorige post weg hoor

bedankt voor je reactie best boobie, ik ken helaas niemand met een bv, ik denk dat ik ook naar Demeyere ga gaan, want hij maakt ze heel natuurlijk maar toch dacht ik toch ook een tweede consult te doen, om te vergelijken wat het best is.

heb wel al veel gelezen dat hoe ze aanvoelen wel goed zit, mijn vriendje had wel eens iemand met valse borsten en hij zij dat je het wel een beetje voelde als je hard kneep, maar dat het hem niet stoorde dus daar ben ik al een beetje gerust over maar

het gaat er eigelijk nie zo zeer om hoe ze voelen maar hoe ik het ga voelen als er iemand aanzit, want nu zijn ze echt gevoelig, tis raar om het te vertellen maar mijn borsten zijn zo'n beetje mijn knop op me aan te zetten voor sex. wel belangerijk bij het voorspel dus en das eiglik de enigste reden dat ik bang ben dat ze niet meer gaan aanvoelen als voordien.. :68:

maar goed ik denk dat ik nog voor mijn vertrek een afspraak ga maken voor een eerste consult, gewoon om eens te luisteren

en simone, ik denk dat wij een beetje dezelfde bouw hebben; tis inderdaad zoiets van groote van borsten zoals jij nu hebt die ik wil, niet te groot maar toch genoeg, bedankt voor je brichtje

Ik hou iedereen wel op de hoogte

veel liefs

Insolence

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Insolence,

Het is juist goed (vind ik) om bij meerdere pc's langs te gaan voor een consult. Ik ben er bij 4 geweest.

Kan je toch een beetje vergelijken wat ze zeggen en hoe je op je gemak (of juist niet) bent bij iemand.

Ik ga maandag pas dus ik weet het niet uit ervaring, maar wat ik vaak lees is dat je borsten wel ongevoelig of doof kunnen worden op plekken maar dat het weer wegtrekt.

Maar het kan soms wel lang duren voor een plekje weer helemaal normaal is (las bij iemand zelfs een keer een jaar)

Ik weet niet meer bij wie ik dat gelezen heb trouwens.

Succes met je stage!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok! Dat is het! De knopjes moeten nog functioneren! :)

Ja belangrijk punt als je er heel veel waarde aan hecht! Ik heb zeker (nog) niet het gevoel terug, zoals voor mijn bv, maar bij mij zijn mijn borsten niet de 'aan'-knop, dus ik zit er eigenlijk helemaal niet mee. Wat Meiske ook zegt: het kan veranderen tot na een jaar, zelfs tot na anderhalf jaar, dus ik heb nog hoop dat er wat meer gevoel terug komt.

Mijn tepels hebben wel normaal gevoel, maar doordat ik toch wat reconstructie werkzaamheden heb gehad, is de zijkant en een gedeelte van de onderkant nog 'tandartsdoof'

Dit moet je goed bespreken met je pc, dus op consult! Ze zullen je echter niets kunnen garanderen :)

Vanuit het forum wordt er niets verwijderd, dus als je het niet erg vindt, laat ik het gewoon staan :) oke?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk zul je in het begin nog niet zo veel voelen ,of het is juist heel erg gevoelig!Dat is zo verschillend!

Ik had geen gevoel meer in mn borsten ,maar mn tepels waren echt zeer gevoelig,en deed echt pijn bij aanraking en zelfs een tshirt of laken deed al zeer

Dat is nu wel over ,het enige nadeel is dus dat de zijkant en onderkant gedeeltelijk een doof gevoel heeft,maar als dat het enige is wat is eraan heb overgehouden ,ben ik tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.