Ga naar inhoud

Vke : 27 september 2012 : Dr. Darius : BCAS : Brussel


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben een mama van drie schatten van kinderen.In het dagelijks leven ben ik heel vaak thuis.

Waar ik mij dan ook voornamelijk bezig hou met het huishouden.Ik werk met de nacht wat mij overdag weer veel vrije tijd geeft.

Zo nu en dan ga ik graag iets drinken met vriendinnen.Waarom ik hier lid ben geworden is omdat ik donderdag een BV ga ondergaan :-).Eindelijk na zoveel jaar wikken en wegen dan toch de stap gezet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, en welkom op het forum.

Fijn dat je dan eindelijk de stap gaat zetten naar een borstvergroting.

Vragen mag je altijd stellen, en foto's genoeg om te kijken :)

Informatie kan je eigenlijk ook overal krijgen.

Waar ga je heen aankomende donderdag en door wie word je geopereerd ?

Liefs Simone en suc6 !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo VKE welkom hier

Je zegt dat je as donderdag al een bv zal ondergaan,nu ben ik wel heel benieuwd hoeveel CC en welke plaatsing en naar welke arts /kliniek je gaat!

vergeet niet een voorfoto te maken zodat je er later op terug kan kijken wat je had,dat vergeet je namelijk heel erg snel hihi.

Succes alvast voor donderdag en veel forum plezier.

:viannen_01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze.

De dag zelf eigenlijk geen last gehad,maar voor het slapen gaan toch maar een pilletje genomen.

Wat was die eerste nacht lastig zeer weinig geslapen,maar nu de kids naar school zijn kan ik proberen om een beetje bij te slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u

Ik ben gisteren 27 september geweest.

In Brussel in de BCAS kliniek. 250 cc en ze zijn achter de spier geplaatst.

Deze nacht niet zo goed geslapen ze bijna niks.Had wel pijnstillers enz meegekregen.

Maar als je je niet deftig kan leggen :-)

Binnen 5 dagen mag ik den douche in ben is benieuwd naar mijn nieuwe borsten.

Ik heb wel de luxe dat ik echt kan rusten.

Jij ook veel succes op 1 okt

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi VKE

Allereerst van harte gefeliciteerd met je boobs!! Doe het rustig aan en een goed herstel gewenst!

Ik zag dat je drie topics had, waarvan twee met dezelfde titel. Ik heb even alles samengevoegd en je titel aangepast. Verder heb ik je naar de operatieverslagen verhuisd. Dan is dit je topic waar je in verder kunt en schept het minder verwarring. Voor jezelf ook rustiger, want je hoeft maar 1 topic bij te houden ;)

xx BB

ps, bij welke arts ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel is hier allemaal nog heel nieuw voor mij.Dr Darius.Nu heb ik vooral last van veel jeuk aan mijn boobies.

Ook van een grote vochtophoping in mijn onderbuik.Van mijn 6pack is nu niks meer te zien.Maandag effe bellen om te vragen of dit wel normaal is.Wat kijk ik er naar uit om ze te zien en in de douch te gaan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vke

die vochtophopingen in buik, soms van buik tot sleutelbeen, dat is heel normaal. Kan wel een week of zelfs wat langer duren. Je voelt ook vaak wat luchtbelletjes wegspringen als je erop drukt ;)

Zoek maar eens in het zoekscherm rechtsboven in beeld op trefwoorden zoals vocht. Vaak kun je dan wel iets vinden dat je gerust kan stellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik heb je topic gevonden. sorry dat het zo laat is.

Zo te lezen heb jij ook niet heel erg veel pijn?

Hier is de pijn idd volledig weg :-)

Nu is het enkel opletten dat ik niet te veel doe.

ook de vochtophoping is weg geen geblubber meer in mijn buik als ik stap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik heb nog wel last van vocht in mijn buik helaas.. verder heb ik vanaf gister vrijwel geen echte pijn meer.

soms wat steekjes maar dat hoorde erbij lees ik overal.

Verder heb ik dit weekend nog last gehad van buikgriep.. overgeven na de operatie is niet fijn.. dus het ging nog niet echt goed.. maar gisteren ging het super! op het douchen na dan.

jij al thuis gedouched?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik heb nog wel last van vocht in mijn buik helaas.. verder heb ik vanaf gister vrijwel geen echte pijn meer.

soms wat steekjes maar dat hoorde erbij lees ik overal.

Verder heb ik dit weekend nog last gehad van buikgriep.. overgeven na de operatie is niet fijn.. dus het ging nog niet echt goed.. maar gisteren ging het super! op het douchen na dan.

jij al thuis gedouched?

Ja en het deed super goed.

De tape onder mijn borsten verwijderen deed het meeste pijn.Maar ja het sneetje moest verzorgt worden.Nu moet ik dat dagelijks verzorgen.

Juist ook met de dr gebeld om te vragen dat ik al wat meer mag doen en ik heb de goedkeuring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.