Ga naar inhoud

Kimmieke : 12 november 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi Kimmieke

Welkom op het forum!! :viannen_01:

We zijn allemaal als leek begonnen hoor haha, dus dat is niet erg.

Rechtsboven in het scherm zit een zoekfunctie. Daar kun je kliniek of arts intypen en dan krijg je info over de gevraagde kliniek of arts. Allemaal ervaringsverhalen :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kimmieke,

heel veel leesplezier hier...bijna overal is wel een antwoord op te vinden en zo niet..effe een nieuwe topic starten..genoeg ervarings-deskundigen onder ons!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Woensdag 26 september heb ik een eerste intakegesprek met Dr Damen.

Zo spannend allemaal!

Bepaald een pc hoeveel cc je krijgt?

Hoe doe je dat met je werk? Ik werk met gehandicapten, dus best wel lichamelijk werk. Wanneer kan ik dan terug aan de slag?

En hoe zit dat dan met je inkomen? Kan je je gewoon ziek melden daarvoor opt werk?

Nog iemand tips over wat ik zeker nog moet vragen?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmieke,

Toch niet naar Global Care, of ga je bij hun ook nog op consult om je horizon te verbreden?

Een pc bepaald in overleg met jou wat je krijgt. Jij geeft aan welke cupmaat je mooi vind ( eventueel voorbeeldfoto;s meenemen)

en hij/zij verteld je dan of dit lichamelijk mogelijk is :35:

Hij/zij zal een advies uitbrengen en uitleggen waarom je op/onder/tussen de spier je protheses geplaatst krijgt.

Zwaar lichamelijk werk (tillen, duwen enz) zou ik na 6 weken pas weer oppakken.

Hoe ze op je werk reageren kwa ziekmelden heb ik geen idee van.

De ene werkgever is er fel op tegen want "je bent niet ziek en kiest vrijwillig voor een operatie" en de andere werkgever deelt de kosten, 50% verlofdagen en 50% ziektedagen.

6 weken in de ziektewet zijn ze denk ik niet happig op, maar je kan het overleggen en kijken wat ze op je werk aangeven.

Tips die je zeker moet vragen ...hmzzzz

Is een beetje afhankelijk van je eigen eisen?

Er staat en vragenlijst hier op het forum, die kun je uitprinten en meenemen eventueel en dan vink je aan wat voor jou belangrijk is :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Heb nog geen afspraak gemaakt bij global care, eerst eens kijken wat Dr Damen zegt. Ik moet wel een goed gevoel hebben bij de chirurg anders voel ik me er niet goed mee.

Ah ja, een lijstje op dit forum, kga het dadelijk eens opzoeken!

Na woensdag laat ik nog wel weten hoe het geweest is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus een gesprek gehad!!

Datum ligt vast! 12 november 2012!!

Ik twijfel nog tussen 350 cc of 380 cc? Ik heb nu een A-cup, rond welke maat zou ik dan uitkomen???

De pc zei "dat kan ik niet zeggen"... Maar zou toch graag een schatting willen.

Het worden ronde protheses Monobloc, soft one, achter de spier...

Het aftellen kan beginnen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmieke

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik neem aan bij dr. Damen van de wellnesskliniek?

Weet je toevallig welk profiel prothese je krijgt, (High of extra High?) anders is van de maat niet veel te zeggen... En wat is je beginsituatie, welke maat heb je nu?

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je alles hier bij elkaar zetten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB!!

Euhm, ik heb nu cup 75/80 A en ik denk dat het gewoon high profile is...

Kan je anders eens kijken welke maat ik ongeveer zou hebben met 350 cc high profile, 350cc extra high profile, 380 cc high profile en 380 cc extra high profile?

Als je er tijd en zin voor hebt natuurlijk :-)

Pffff, ik kan al niet meer wachten, nog 6 lange weken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help dames!!

Ik kan echt niet kiezen hoeveel cc ik nu wil...

Ik heb nu een 75 A, maar ik pas ook een 80 A...dus heb ik nu omtrek 75 of 80??

Ik heb vooral bang dat ik mijn borsten niet groot genoeg ga vinden na de operatie!

Langs de andere kant hoeft een E cup dan weer niet...

Ik vind het zo moeilijk om er een beeld van te vormen...

Ja heb pasprotheses aangehad, maar vond die niet zo mooi eigenlijk, heb wel alleen de 330 cc gepast, en die vond ik dan nogal klein aanvoelen....terwijl de PC zei dat deze wel het natuurlijkste bij mijn lichaam passen.

Geef jullie ongezouten mening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meis,ik ben ook bij Damen geweest,alleen dan in Hasselt.

Had een 75 aa en met 400cc een 70 E.

Het ziet er echt niet uit als een E,eerder een C en ben dr super blij mee.

Mij had hij 300 cc aangeraden maar ben blij dat ik voor de 400cc gekozen heb.

succes met beslissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de E gaan!! Ik heb nu 75D/70E maar het ziet er eerder als een volle C uit. Afhankelijk van de kledij natuurlijk. Grootste nemen :D

Jeeeej ikke ook! Met 380cc een 70E en ziet er echt niet groot uit in kleding! Ook wellnesskliniek, dr visser... :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okidoki!!

Het zal eerder 380 cc worden dan....alhoewel ik nu begin te twijfelen of ik niet voor 425 cc zou gaan, dit was volgens de dokter echt het maximum wat ik kon gaan...

Ik ben 1m68 en weeg 55 kg, bhmaat 80A...

En hoe kopen jullie een sportbh? Normaal moet ik 12 dagen een strak verband dragen om de borsten, maar kan het verband toch niet eraf doen en dan zonder bh een sportbh gaan kopen? Want met het verband kan ik toch mijn maat niet opmeten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hallo kimmieke,

Ik heb 15 feb een bv gehad bij dr damen in de wk, dit is allemaal goed gegaan ze hebben mij ook super lief behandeld de verpleegsters enzo.

Ik heb 380cc genomen die paste het best bij mij zei dr damen ik ben 1.60 maar wel goed stevig ik was echt bang dat ik veel te grote borsten zou krijgen maar het valt reuze mee.

Ben wel blij dat ze heerlijk zacht zijn mijn borsten bewegen ook goed mee heb geen compicatie's gehad en niemand kan zien dat ik een bv gehad heb omdat ze zo natuurlijk zijn.

ik moest ook 2 weken met dat strakke verband lopen maar heb het met 2 dagen eraf gehaald het deed mij zo pijn en sneed aan de zijkanten toen heeft mijn vriend bij livera een sportbh gehaald door mijn omtrek enzo te meten en dat ging goed.

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Het begint nu wel dichterbij te komen!!

Ik vroeg me af...mijn tepels staan vrij ver uit elkaar, en wijzen lichtjes naar buiten. Zo dit niet erger worden door de borstvergroting??? Of blijven de tepels gewoon mooi int midden staan? als je snapt wat ik bedoel??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tepelstand zou eigenlijk niet moeten veranderen!

En las net in een ander topic een website voor het kopen van zo een band.. ga hem ff opzoeken en ook hier plaatsen (de link)

.................................................

Gevonden:

http://www.annamamelle.nl/103-amoena-borst-compressieband-compression-belt.html?id_product=103

Het schijnt dat de matentabel eronder vermeld staat, zodat je zelf kunt meten welke maat je nodig hebt

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.