Ga naar inhoud

Kimmieke : 12 november 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

En waar haal ik zo een band voor over je sportbh? Ik lees overal positieve ervaringen ervan, mbt het indalen enz...Ik denk niet dat ze deze in de wellnesskliniek verkopen?

Miss iemand van wie ik ze kan overkopen??

hey hoi kimmieke..die borstband kan je gewoon bij de wellnesskliniek kopen voor 30 euro..ik heb hem me daar ook gekocht..en je kan er ook je sportbeha kopen...succes ermee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook een BV gehad in de wellnesskliniek (11 oktober 2012) maar bij dr Visser. Ik had ook een 75A en heb 380cc genomen. Dr Visser zei dat ik dan ging uitkomen op een 75 D. Ik ben 1.68m en 60 kg. Ik ben zeer tevreden van het resultaat. Bij mij is de prothese voor de spier geplaatst en zijn mijn borstklieren gekliefd om een mooier resultaat te krijgen.

De sportbh kan je kopen in de wellnesskliniek op de dag van de operatie zelf. Ze hebben mij die ineens na de operatie aangedaan en daarover een windel/verband. Soms begin ik te twijfelen of ik toch niet beter wat groter genomen had maar dan kom ik ineens tot het besef dat deze borsten echt wel goed bij mij passen :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier mijn verslagje!

Maandag mocht ik dus binnengaan om 07u50, heb ik nog moeten wachten in de wachtzaal tot 09u!

Daarna mocht ik mee naar boven, suppo opsteken, pilletje innemen, nog wat fotoos trekken, schortje aan en mocht mee naar de operatiezaal.

De operatie is heel vlot verlopen!! Ging supersnel allemaal, en toen ik wakker werd had ik boobies!!

Na 2 uurtjes mocht ik al naar huis!

Mijn borsten zaten wel ingepakt in een strak verband, dus geen idee hoe ze eruit zien...

Savonds kreeg ik toch wel wat pijn, en de eerste nacht viel ook erg tegen!

De dag na de operatie was een regelrechte ramp...Naar mijn gevoel veel te weinig pijnstillers, mocht om de 8 uur 2x 500mg paracetamol... Maar dat hielp niet tegen de pijn.

Dankzij een degelijk pijnstillerschema van best_boobie heb ik deze nacht super goed geslapen!!

Deze morgend voelde ik me ook een stuk beter!!

Mijn borsten zijn al serieus ontzweld, en mijn strak verband is heel erg los...ik ga dat echt geen 14 dagen kunnen dragen...

Dadelijk eens gaan kijken voor een stevige sportbh!

Dus, al bij al, viel het mee...als je de pijn onder controle kunt houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! er gaat nog veel veranderen!

voorbeeld: Ik had toen ik 5 weken PO was een prachtige Marlies Dekkers BH gepast! zat echt heerlijk.. Nu op 7 weken PO zit de BH veel te strak en de beugels zijn te klein.

Het is dus allemaal nog wat gezakt breder bij mij geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmieke, gelukkig heeft je schema geholpen :)

Als je gaat afbouwen, dan eerst de druppels afbouwen, daarna de rest pas. Hulp nodig? Dan pb je me maar :)

En ja, alles moet zijn plekje nog vinden! Dit is lang nog niet het eindresultaat :) Alles staat nog strak, zowel je huid als je spier, dus het moet nog zakken en uitrekken, dan wordt het vanzelf voller en groter. Daarbij is het zo dat de maten van een sport/kliniekbh meestal kleiner vallen dan een gewone bh.

Het toverwoord is: Geduld ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je al wat meer tevreden nu? Ik vind je foto's erg mooi! Heel natuurlijk!

Hey,

Ja, ik ben op zich wel tevreden! Het is tenminste meer dan wat ik had he :-)

Maar ik zie heel graag grote borsten...

Is dan voor binnen een jaartje of 10, als ik voor een wissel ga :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen toen ik in de spiegel keek toen zag ik echt dat mijn borsten aan het veranderen waren! Ze zijn zeker al wat groter en de vorm begint mooi te worden.... Idd...GEDULD is het magische woord....Iets waar ik niet goed in ben! Hihi

Deze nacht wel wakker geworden van de pijn, ze stonden echt op springen en ze waren enorm! Mijn huid staat ook nog erg strak, vooral tussen mijn borsten! Een borst is al wat ingedaald, aan de andere borst voel ik de rand van de prothese nog goed, maar zal ook tijd nodig hebben.

Het vocht op mijn buik is ook al wat minder! Hoelang zou het nog duren vooraleer ze wat zachter worden?? Want ze zijn nog steeds erg hard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmieke,

Wij zijn op dezelfde dag geopereerd en ik herken je laatste berichtje helemaal!

Mijn borsten stonden vannacht ook op springen! Vanochtend bij het douchen echt enorme diepe groeven vd beha! Ook mijn huid is nog erg gespannen en hard. Daardoor voelen de borsten echt als harde bobbels aan hahahaha. Helaas is het vocht in mijn buik nog niet minder. Nu ben ik vannacht ook ongesteld geworden en daarbij houd ik ook altijd veel vocht op mijn buik vast :-( Komt allemaal goed, met veel geduld....... Ik vraag mij ook af wanneer de borsten zacht en soepel worden want die harde kanonnen is ook niks he?

Veel succes met je herstel!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.