Ga naar inhoud

Borsten van.. The Rich And Famous


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Moontje: heb je helemaal gelijk in. Maarja... als er verbeterpuntjes zijn en er kán iets aan worden gedaan, de gelegenheid is er én het lukt financieel; why not?

Helaas schort het vaak op één van deze punten! hahaha, bij mij vaak het laatste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Op zich wel mooi gedaan, ik zie niks van al die operaties aan littekens.

Wel jammer van Heidi zelf, ik kijk altijd The Hills en eerst was het een gewoon meisje en ze draait compleet door. Ze is nog niet tevreden maar hoop wel dat ze nu stopt, voor dat het to much wordt en het er niet meer mooi uit ziet.

Haar billen zijn idd mooi rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze gaat naar europa voor grotere implantaten omdat de wet in california het niet toe staat siliconen protheses boven de 800cc te plaatsen.

Ze heeft nu 700cc en 100cc vind ze niet genoeg erbij :)

Dus wordt vervolgd ;)

Klinieken hebben daar een soort van zuurstoftanks waar je helemaal ingaat na bv.

Dan heb je werkelijk amper littekens nog, is bijna niet te zien met blote oog ;)

Kost wat maar heb je ook wat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zegt van niet, wel een billift en vet ingespoten en backscoop dat is je rug holler laten maken daar krijg je echt zo een jlo kont van zeg maar ;)

En hele gebied daar in de buurt liposuctie, maar er word wel gesugereerd dat ze bilimplantaten heeft.

Om over de rest allemaal nog te zwijgen, maar als ik haar voor foto zien en nu vind ik haar inderdaad wel veel knapper.

Eerst leek ze zo een dom gansje met brede kin en neus en nu meer een baywatch babe hihi.

Maar ik vind het zo ook wel genoeg, zou zonde vinden ook nog grotere inmplaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.