Ga naar inhoud

Meer cc ook meer pijn??


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb nu (nog!) 75a en krijg straks minimaal 350cc achter de spier, rond.

Nu heb ik thuis op m'n gemak gekeken hoe dan ongeveer het eindresultaat zal zijn en eerlijk gezegd mag het van mij wel wat groter. ( had ik ook met de pc besproken dat wanneer ik het thuis meteen al "te klein" vond ik gewoon kon bellen)

Zou het qua pijn uitmaken hoeveel cc er in wordt gedaan? Dus hoe groter hoe meer pijn?

En aangezien ik nogal op zie tegen de pijn naderhand vroeg ik me ook af dat wanneer je na je bv gewoon stil op de bank zit je dan ook continu pijn voelt of alleen wanneer je in beweging komt?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stones,

ik ben ongeveer in dezelfde situatie als jou. Bijna geen borstweefsel als uitgangspunt en er is 340CC ultra high profile achter de spier geplaatst. Achter de spier plaatsen doet sowieso meer pijn aangezien de spier helemaal uitgerokken moet worden. Maar aangezien je weinig eigen weefsel hebt is voor de spier geen alternatief.

Ik ben nu 3 dagen PO en heb vrijwel GEEN pijn meer, echt zalig. De enige moment dat ik echt pijn gevoeld heb is bij het rechtkomen nadat ik ging liggen en andersom. Ik denk wel dat wanneer je meer CC neemt de pijn zal toenemen aangezien de spier nog meer uitgerokken moet worden en je huid zelf ook.

Ik zou echter voor de pijn een groter aantal CCs NIET laten. Je moet een paar dagen op de tanden bijten maar je hebt er achteraf wel jaren plezier van. Indien je nu al denkt dat het aantal CC te weinig zal zijn, zal je achteraf wrs spijt krijgen dat je niet wat meer genomen hebt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunshine,

Ja, dat is natuurlijk HELEMAAL waar! Pijn gaat het toch wel doen....en ik wil achteraf zeker niet gaan denken had ik nou maar toch....

Ik heb liever dat ik denk; poeh, ze zijn erg groot dan dat ik denk het had wel een onsje meer mogen zijn! Haha

En natuurlijk ook wel logisch hoe groter hoe meer het allemaal op moet rekken.

3 dagen po en bijna geen pijn?, ooohh....wat heerlijk! Dan kun je extra snel genieten van je nieuwe aanwinsten!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai, wat raar dan dat wij nu dezelfde maat hebben en bij mij de pc zegt dat er minimaal 350cc geplaatst gaat/kan worden?!

Maar ja, ik neem aan dat hij wel heel goed weet wat kan bij mij?? (heerlijk dit forum maar soms kun je daardoor ook ineens een beetje gaan twijfelen door andere verhalen)

Ik had aangegeven "zo groot mogelijk" wat kan en mooi is bij mijn postuur.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn borstkas naar binnen loopt zeg maar. Dus een D cup zal er bij mij uit gaan zien als een normale C...helaas...

EN ik heb ook nog eens een flinke buik aan mijn 2 kinderen overgehouden (waren beiden 10 pond en gehaald met keizersnede)

Dus die 2 dingen werken helaas tegen bij mij qua aanzien van de grootte van de borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai ,

Stones je beschrijft dat je borst naar binnen valt .

Heb je een trechterborst ????

Dan kan een D cup prima , ik heb/had een trechterborst .

En dat is waanzinnig mooi opgelost , wat groterd proteses gekregen (550 cc)

en een beetje naar binnen gedrukt ....resultaat kan net een vinger er tussen in stoppen .

Als je mn foto's wil bekijken moet je eventjes vriendjes worden.

groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer CC kan meer pijn doen ja,was bij mij zeker zo!

Ik heb enorme pijn gehad omdat ik denk ik toch vrij smal ben en 500CC dan toch best veel is voor mijn smalle borstkast.

het was ook nog het maximale wat toen paste,dus alles moest oprekken erna,en dat doet zeer ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol ja het heeft een naam , mn moeder sleepte me al mee naar het ziekenhuis dus wist dit al vroeg.

Opzich licht maar de inhoud van een flugel flesje kon ik makkelijk kwijt erin.

Heb je toegevoegd ;) en extra cc meer pijn ?? geeeeen idee !

Vlinder zal vast en zeker gelijk hebben .

Maaja meestal doe je het hopelijk maar 1 x dus het verschil weet je dan toch niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker weten , het meest last van spierpijn gehad .

En strak stond het zeker .

Maar vond het achteraf helemaal waard :D

Ja dat pijn schema zeker niet onbelangrijk , liep bij mij eerst helemaal niet goed en verekte van de pijn .

Thxx aan jou bb ik was er gelukkig snel weer van verlost .

Je gat er uiteindelijk toch wel doorheen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spierpijn,man ik was half uit elkaar getrokken zo voelde het hahaha. :102:

geen ene blauwe plek maar PIJN!

Maar troost je ,ik ben zon beetje de enige van het hele forum die zoveel pijn had gelukkig hihi. :45:

meesten komen er best goed vanaf.

Oh ja en pijnstillers..........

gelukkig was mn man erbij(die was helder ) heb vanalles meegekregen ook ingespoten gekregen ,maar weet dat allemaal niet meer,

weet enkel dat ik pijn had...en nix hielp.

Afzien voor mij,maar heb dr wat mooist voor terug gehad...dat gelukkig wel zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missboobymoon, jeeeee....heb je verslag zojuist gelezen en foto's bekeken. TI'S NET OF IK MEZELF ZIE EN LEES!!

Mijn borst loopt dus hetzelfde als bij jou...Ietsje minder misschien had het nog nooit eerder bij iemand anders gezien?! Maar wat zijn je boobies MOOI geworden!

Gisteren met mijn man de rijstzakjes weer even getest met 350 gram rijst dus. Als ik dan de borst zelf zie denk ik, ja is een mooie maat maar zodra ik mijn kleding aan doe dan vind ik het echt te "weinig"

De pc zei al dat hij minimaal 350cc zou plaatsen en heeft nog 2 maten groter besteld maar geen idee welke maten dat dan zijn? Hoe dat oploopt zeg maar.

Als ik de 350cc bij voorbaat al te klein vond kon ik gewoon even bellen.

Enne....ik ben dus ook iemand met paniekaanvallen.....pfff...daarom ben ik dus ook zo bang voor de pijn naderhand. Overdag kan ik dat redelijk verdragen maar snachts hè? Dan ga ik me van alles in mijn hoofd halen.....

Ik heb ECHT afleiding nodig voor de eerste nachten wanneer ik wakker word vd pijn zodat ik niet ga panieken.

Dusse......houd allemaal de nachten van 18 en 19 oktober vrij om te kletsen met mij op het forum! Whahahahaaaa!

@BB oohh...wat heb je missboobymoon fijn kunnen helpen met dat schema!

Ik ga daar dus meteen al goed op letten! Geen idee welke medicijnen ik vd kliniek ga krijgen. Zal daar ook eens over bellen.

@vlinder oei...nou dan hoop ik dat jij de koploper blijft qua pijn hier op t forum en dat ik daar niet overheen zal gaan.

@bboob jihaaaa!! Jij zal ze nu inmiddels wel hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt!? wst apart ik ken eigelijk niemand met hetzelfde zowel lichamelijk als geestelijk.

Gelukkig heb ik van de paniek geen last gehad daar was ik wel bang voor ook door mn medicijnen heen.

Maar heb ook kalmerings tableten van mn huisarts gehad.

Jaaa ik vind het zo onwijs mooi opgelost door mn pc ben hem erg dankbaar.

Zit allemaal presies goed .

Ik heb juist nooit paniek in bed dat is mn veilige plekje .

En dankzij dit forum trekken we daar wel doorheen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missboobymoon, ja, grappig hè? Hoe groot is de kans dat je iemand tegen komt op een forum met die 2 zelfde dingen??

Jaaaa....dat zou heeeeel fijn zijn als jullie me er doorheen zouden kunnen slepen tegen die tijd. Pfff...nog 5 wk en 2 dagen. Ga jullie stalken met mijn berichtjes! Haha. Nee hoor, ik zal me inhouden.

@frances en aardbeitje; oohh...dat zou mooi zijn! Ik had me er inmiddels al bij neergelegd dat ik beter nu voor "zo groot mogelijk" moet gaan dan misschien wel 2x onder het mes!

Het is gewoon zo balen ook dat ik door mijn trechterborst veel meer cc's moet krijgen om hetzelfde effect te krijgen als bij een ander....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.