Ga naar inhoud

wanneer weer werken na bv?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik vraag mij sterk af na hoeveel weken jullie weer gingen werken na de borstvergroting. Ik heb nu 4 weken vrij gevraagd maar twijfel erg of dit wel voldoende is. Ik werk in de zorg maar hoef niet echt te tillen gelukkig.

Ik ben benieuwd... Ook naar of het toen meeviel of tegenviel om weer te werken.

Groetjes

AEM2610

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt eraan wat voor zorg.

ik zit ook in de zorg, maar veel agressie etc. dus ik ben zeker dik 2 maanden, bijna 3 thuis geweest, zodat t goed kon genezen.

ligt eraan wat voor zorg.

ik zit ook in de zorg, maar veel agressie etc. dus ik ben zeker dik 2 maanden, bijna 3 thuis geweest, zodat t goed kon genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Het ligt er idd aan wat voor soort... Als je op een woonzorg-unit werkt, dan is het denk ik wel te doen als je niet veel hoeft te tillen en zo. Tillen, agressie, acuut optreden, dat is allemaal iets, wat misschien niet zal gaan....

Verder ligt het er ook nog aan of je de prothese voor of achter de spier krijgt... Dat weet ik namelijk even niet meer uit mijn hoofd... :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg m achter de spier waarschijnlijk, even 2e consult afwachten nog. Agressie komt hier vrijwel niet voor gelukkig, maar werk wel meestal alleen. Mijn werk als zelfstandige (ernaast) laat ik voorlopig dan sowieso voor wat het is. Op mijn andere werk heb ik maar ongeveer 20u, dus hoop dat het te doen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk achter een balie, gesprekken met klanten en veel computerwerk....dus ik ben na 1,5 weer alweer gaan werken. Maarja totaal geen zwaar lichamelijk werk dus.....

Ik weet wel dat de "gebruiksaanwijzing" bij de nieuwe boops van mijn pc was de eerste 6 weken echt geen zware dingen tillen.....en geen zwaar lichamelijk werk....dus nu moet je bij jezelf nagaan bij welke categorie je hoort ;-)

Succes ermee

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.