Ga naar inhoud

Wat zal ik doen?


Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Ik twijfel enorm. Ik blijf erg last houden van mijn borstspieren na mijn borstvergroting ruim een jaar geleden. De chirurg wil proberen om de spieren opnieuw los te maken in de hoop dat daarmee de klachten verminderen, hij denkt nl. dat de spieren te strak aangegroeid zijn waardoor ik deze klachten heb.

Nu heb ik de operatie gepland staan in januari. Maar ik vind al vanaf het begin dat ik misschien te weinig cc's genomen heb en twijfel nu of ik mijn protheses gelijk zal laten vervangen als ik toch weer op de tafel moet liggen. Maar ja, is het het waard??? Het kost aardig wat extra en het zal gaan om 100-200cc verschil denk ik, want ik wil ook geen meeegaaa borsten, maar ik mis net een klein beetje vulling voor mijn idee...

Wat zouden jullie doen? Is het niet zonde om protheses van anderhalf jaar oud al te vervangen.....

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii Andrea,

Daar is ze weer :35::43:

Hoe is het verder met je boobs, buiten de twijfel over extra vulling en de last van de spieren natuurlijk ;)

Is het verschil tussenbeide later nog bijgetrokken?

Maar even concreet op je vraag :

Heel simpel gezegd, ja het is ontzettend zonde om protheses van 1,5 jaar te wisselen.

Echter.... als je liever wat meer vulling hebt, en nu ook niet gigantisch blij bent met het resultaat.....?

Dán is het wel de meest geschikte gelegenheid om er wat aan te doen als je eenmaal toch onder zeil bent ;)

Misschien kun je het tegen reductie doen? Ik bedoel... de prijs voor een volledige borstoperatie zul je niet hoeven betalen aangezien je toch al onder 'garantie' onder narcose gaat.

Ik weet niet hoe de verstandhouding is met de chirurg, maar je zou eens voor kunnen stellen, als je enkel de protheses zou betalen, of hij dit dan 'erbij' uit wil voeren?

Twijfel en onvrede zal vaak niet verdwijnen, alleen maar erger worden naar mate de datum dichterbij komt voor je hersteloperatie.

Ik zou zeggen : probeer een deal te sluiten, en dan : ervoor gaan!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Piepke eens :D

Maak een mooie deal en ga er gelijk voor!!

Is helemaal niet zonde om te vervangen als het in je hoofd spookt toch?

Dan kun je er gelijk 10 jaar tegenaan terwijl je tevreden bent, hoef je niet nog extra een keer ;)

Ik zou stiekem ook wel een maatje meer willen maar mede omdat er kindjes in de toekomst komen wacht ik het af!

Heel veel succes meid hoop ook dat de pijn dan helemaal opgelost kan worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel. Zo denk ik er ook over, ik twijfel alleen over de kosten. Ik heb het al wel geinformeerd en het is idd goedkoper dan de originele operatie, maar nog steeds een hoop geld. Ik heb ook werkelijk geen idee wat protheses kosten....

Piepke, hoe is het met jou? Heb je je 900cc prothese alweer terug en is de ontsteking nu helemaal genezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dan gelijk wat extra's nemen! nu ga je toch al onder narcose, dan gelijk maar wisselen. anders moet je straks over een paar jaar weer, omdat je dan toch echt die wissel wilt. je twijfelt niet voor niets toch? dat blijf je houden, maar als je het niet doet krijg je misschien nog wel spijt ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Andrea, wij waren verleden jaar ongeveer dezelfde tijd geholpen, en ik heb 2 weken geleden ook weer een wissel gehad.

Dus ik heb ruim 1 jaar met de prothese gedaan.

Waarom?

Omdat ik toch weer te ruim in mn vel zat na een aantal maanden.

Ik had 415 cc high profiel en nu heb ik 545cc EXTRA high profile.

Ik kreeg het voor de helft van de prijs, dus misschien kan je ook een deal maken met je PC.

Ik denk dat ik nu 1 maat groter heb, maar ze zijn veel boller, en nog steeds een natuurlijke look.

Groeten Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, hoe is het met jou? Heb je je 900cc prothese alweer terug en is de ontsteking nu helemaal genezen?

Volgens mij had je inmiddels al bijgelezen bij mij hè :35:

Maar simpelgezegd :jaaaa de 900cc is succesvol teruggeplaatst eind Mei! Meteen goed genezen. Echter afgelopen weekend ontdekt dat de prothese aan het verzakken is (waarschijnlijk toch door te weinig draagkracht van een te dunne huid die beschadigd is door de infectie destijds) Dus we gaan weer een rondje Plovier doen ;)

Maare wat grappig dat Diesel hierboven ook rond jou tijd aan de beurt was en nu ook een wissel heeft gehad :D

Misschien het resultaat van Diesel eens aankijken en dan zien of dat dit in jou situatie ook voor voldoende vooruitgang kan zorgen :35:

Moeilijk hè :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.