Ga naar inhoud

S.grapelovers : juni 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen juni een bortsvergroting gedaan bij de wellnesskliniek. Het resultaat is mooi geworden. Alleen voor mij te klein. Maarja je komt binnen in deze wereld waarin het gaat over cc's en projectie iedereen weet wel wat ik bedoel. Ik had geen idee hoe groot het zal worden. Ik vond 320 cc best hoog klinken. Had het idee dat ik als Lola eruit zal komen. Ik ben van een 70a naar 70e gegaan. Maar ik vind het geen E. Het advies van hunkemoller is E. Maar hebben jullie ook dat de bh een heel eind van de originele ronding van de borst afstaat? En als ik dan de bh goed onder de ronding van mijn borst houd heb ik een heel stuk ruimte over aan de boven kant, dan denk ik ik heb geen echte E haha. Ook met de cm opgemeten en dan kom ik niet op een E uit. ik ben nu op deze forum aan het rond kijken hoeveel cc jullie hebben en wat jullie resultaat is geworden.

Ik zit nu zelf te denken aan 500cc of iets meer. Zijn er vrouwen hier op deze forum die van cup À naar .... Met 500cc zou graag willen weten welke bh maat jullie er voor hebben gekregen. En als het kan ook fotos om voor me zelf te kunnen vergelijken.

Ik ben 29 jaar moeder van twee kinderen eentje van 7 en van 1:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo S.grapelovers!

Als eerste :viannen_01:hier!

Zoals je al weet heb ik zelf ook 500 CC en kom daarmee op een 80F uit.

Op wat voor maat kom je nu dan eigenlijk uit,want je denkt geen E te hebben...

ja het blijft altyd lastig de juiste bhs te vinden ook hoor,ze moeten maar net lekker zitten ook..

dus je bent niet de enige :97:

Voor een eventuele wissel zou ik minimaal 200CC meer nemen,anders zie je te weinig verschil.

Heb je al een kliniek in gedachten waar je een consult zou willen laten doen,of ga je weer naar dezelfde kliniek.

Veel plr hier iig,

liefs Vlinder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee wat groot, maar wel mooi. Hey jullie zijn al ervaren bvers. Weten jullie of de monobloc soft ones gemasseerd moet worden? Ik ga 2-5 bij de welness kliniek onder t mes bij dr Verdonk. Hij zei van niet maar overal lees en hoor ik uit omgeving van wel. Wat te doen als t zover is? De protheses zijn rond en ruw

Hallo,

Vond de mijne ook te klein hoor... Kwam met 500 op D, kleine E uit!!!

Gisteren de 700 geplaatst, we zullen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 260cc naar een 70D, op het oog kleiner maar qua metingen echt die D hoor.. Vanaf een A...

Ga wisselen naar 535cc door ouderdom prothese, zwangerschap etc...

Mn nieuwe maat kan ik je nog niet vertellen maar de dames hier voorspellen me een F/G cup...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo meiden,

Ik heb een borstvergroting sinds juni 2011.

Extra high profile rond 320 cc van A70 naar 70 C.

Mijn borsten zijn mooi gezet, opzich niks op aan te merken.

Al wilde ik wel een grote D en een mooie E had mij zeker goed gestaan.

Nu gaat het om het consult bij dr Verdonck bij de wellness kliniek.

Ik kwam daar en na wat gepraat te hebben werd er dan eindelijk gepast, ik voelde me al mooier met de pasproteses ik dacht moet je na gaan als er implantaten erin zitten straks.

Ik kwam op een gegeven moment bij de 350 cc aan en dat stond me prachtig al zeg ik het zelf, ik wilde nog een stap groter, maar toen kwam het hoor.

Meneer dr Verdonck vond dat ik geen 350 cc kon hebben omdat het dan onnatuurlijk zou worden. Ik was er mee eens dat ik idd geen ronde opgezette ballen wilde en dat het onnatuurlijk eruit zou gaan zien.

We kwamen uit op 320 cc ik ging niet tevreden weg, maar ik nam zijn advies wel heel serieus. Na wat nagepraat te hebben thuis maakte ik een afspraak voor de operatie. Ik mocht op de operatie tafel zeggen hoeveel cc ik wilde. Uhm hallo dacht ik ik ben toch op consult geweest en dr Verdonck raadde sterk 350 of hoger sterk af door de onnatuurlijkheid. Dus hoezo ik mag zeggen hoeveel cc ik wil ????? Paar weken later lag ik dan idd op de operatie tafel en hij zei hoeveel cc wil je, en zeg nog tegen hem je raadde mij 320 cc aan omdat boven de 350 cc onnatuurlijk zou zijn, zegt ie nou 350 kan je makkelijk hebben ???? Je ligt daar en je word al helemaal klaar gemaakt dus nadenk tijd had ik niet echt en ik werd onzeker door hem. Omdat ik nu niet meer kon vertrouwen op zijn woord wat hij op het consult zei. Ik zei ik wil 320 cc ik heb er z'n spijt van. Had ik maar gezegd 400 of 450 cc toen ik op de operatie tafel lag. Maar ja het eind resultaat is op zich hartstikke mooi. Ziet er echt prim uit alleen te klein. Ze zijn na een jaar al super zacht heel natuurlijk.

Nu ben ik hier aan het rond lezen op topics en kom er achter dat dr Verdonck of de wellness een bepaalde werk methode heeft. Dat ze dus bij meerdere zeggen dat je maar tot zoveel cc kan en niet meer.

Zijn er meiden/vrouwen die door het advies van de wellness kliniek spijt hebben met het eind resultaat????

Graag hoor ik jullie mening hierover!!!

Alvast bedankt.

Gr. Sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf bij dr. Visser geweest (ook Wellnesskliniek) en zij staat er ook om bekend het graag natuurlijk te houden.

Ben van niks naar een 70d gegaan met 230 cc XP.

Ik heb nadat ik dit advies kreeg op mijn consult ook wel zitten nadenken over de grootte, want van die kleine implantaten hoor je maar weinig.

Heb uiteindelijk toch de 230 cc implantaten gekregen en ben er ontzettend blij mee. Dr. Visser heeft erg goed ingeschat dat dit mij mooi maar toch natuurlijk zou staan.

Wel vervelend dat je niet het gewenste resultaat hebt behaald! Ben je van plan om te wisselen of laat je het hier nu bij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiske,

Na dat wij over en weer privé berichten hadden gestuurd met elkaar en jij met het goeie idee kwam om te zeggen tegen mij :-) open een topic toen dacht ik ja dat moet ik doen :-)

Een nieuwe borstvergroting voor mij dat komt er zeker en dit keer wel met 400 à 450 cc dus als er meiden zijn die foto's met mij willen delen?? Dat ik kan kijken en voor me zelf denk ik de bevestiging vind dat ik zeker voor zoveel cc wil gaan. Dat zou fijn zijn.

Maar het belangrijkste is dat ik met dit forum mijn uitingen kwijt kan en jullie mening en ervaring wil horen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo parkiet,

Dank jewel alvast voor je reactie op mijn topic.

Wat ik al dacht en wat jij ook zegt hun houden van natuurlijk en dat kunnen ze idd heel mooi en goed inschatten. Ik ben we blij met het resultaat maar ik draag nog steeds een maximizer van de hunkemoller dus ja of ik echt tevreden ben ?? Nee dat niet helaas. Ik heb nu maat 70C en mijn borsten passen ontzettend goed bij mijn lichaam maar als ik mijn maximizer draag ja dan komt mijn smile te voor schijn haha

Ik zou wel heel graag een nieuwe wissel willen hebben.

Maar ik twijfel wel hoor want nu heb ik nergens last meer van en ik ben een buik slaper en dat kan nu nog steeds. En ik ben wel bang dat dat met grotere borsten wat moeilijker word ??? En als ik een feestje heb kan ik ze groter maken met de maximizer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss,

Ook ik kom van een arts die het graag 'natuurlijk' houdt en zeker niet te groot wil gaan.

Na mijn eerste bv bij hem was ik op zich wel tevreden, was een mooi resultaat, maar ik vond ze snel te klein!

Na een hele rompslomp ga ik nu opnieuw wisselen naar de maat die ik eigenlijk echt wil :) en dit bij een andere arts die er om gekend staat niet vies te zijn van groot ( om t zacht uit te drukken :) )

T is net hoe je het zelf aanvoelt: vind je ze mooi en kun je best leven met die push up digen als je ze wilt showen: fijn!

Maar als je net als ik meer dagen hebt dat je daar niet mee kunt leven: wisselen die handel!!! :)

Dit is hoe ik er over denk he, heb er ook lang over getwijfeld hoor...

Gewoon doen waar jij je t beste bij voelt, maar uit ervaring weet ik als die ontevredenheid er in zit, die meestal toch blijft knagen :)

Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken niet precies het verhaal wat je verteld, maar heb hier wel eerder een verhaal gelezen van iemand die na het consult gebeld had om te zeggen dat ze toch graag meer cc;s zou willen.

Er werd verteld dat je voor de operatie nog tijd had om dit te bespreken.

Zij is uiteindelijk geopereerd, en heeft niet meer de kans gehad om de hoeveelheid cc's te bespreken, en was uiteindelijk ook erg teleurgesteld.

Zowiezo, vind ik het raar.... om vlak voor een operatie nog eventjes van 'cc's te wisselen'. Je wordt tijdens het consult gemeten, daar geeft je je wensen door, je krijgt een hoeveelheid te horen, en daarmee ga je uiteindelijk een beeld vormen.

Dan pas komen de vragen vaak in je op, de twijfels... enz enz

Zoiets moet besproken worden in een relaxte sfeer, niet in een gespannen en haastig tempo. Vind het jammer dat er zoveel dames afgewimpeld worden (want dat is het in mijn ogen) met de woorden "ohh maar voor de operatie heb je nog tijd om dit te bespreken".

Mijn eerste reactie is : verdorie... had gewoon gezegd : oooh als dat past die 350, dan maak er maar eens wat moois van!

Maarja, als ik me verplaats in de situatie en het gevoel....dan snap ik helemaal dat je op dat moment juist niet zo reageert :17:

Maarja, een schrale troost... die 30cc verschil hadden je niet de cupmaat opgeleverd die je had willen hebben.

450cc wellicht, maar dan is het nog maar de vraag of hij die wel had willen plaatsen.

Het is jammer, maar helaas niets meer aan te doen ... we zullen het nooit weten of hij dit wel, of niet gedaan zou hebben :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had 16 juli mijn bv bij dr verdonck hij raadde me 265 links en 280 rechts tijdens het consult maar ik twijfelde dus de dag van operatie heb ik nog kunnen veranderen nu heb ik 280 links en 300 rechts. En ik ben tevreden want ben 7 weken po en kom uit op een D cup.mijn borsten zijn wel enorm strak en doen daarom ook veel pijn :( toen ik op controle ging zei hij ja je had niks huid op overschot en je wou groter heb het je gegeven maar nu duurt het proces van genezing wel veel langer! Dus die cc zijn toch bij iedereen verschillend als ik met 280 wel uit kom op een D ! Veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey :)

ik ben afgelopen maandag ook op consult geweest bij dr verdonck.

bij het passsen was het een paar keer dat ik zij of ik nog eentje groter mocht passen.

hij vond dat 380 cc net op het randje zat van natuurlijk.. ik vond zelf 425 cc wel mooi.

hij zij dat het wel kon maar dat het niet zo natuurlijk zou zijn.

ik twijfelde toen nog op dat moment dus zij hij inderdaad ook van je kan het op de operatie dag nog beslissen wat je wilt.

nu zit ik al heel de week na te denken en ga ik toch maar voor de 425 cc.

ben benieuwd wat hij er van zegt.

ik vond met passen dat het misschien nog wel eentje groter had mogen zijn maar durfde er eigenlijk niet meer om te vragen omdat ik al telkens zij nog eentje groter.. en ook omdat hij nu al zij dat het niet meer zo heel natuurlijk zou zijn (wat voor mij ook niet echt hoeft, had gezegd dat het net ietsje meer mocht zijn)

ik vroeg wat voor maat ik dan ongeveer zou hebben met 425 cc toen zij tie richting de DD maar zou dat echt zo zijn? (ik heb trouwens nu tussen een A en een B )

wil later er echt geen spijt van hebben dat het alsnog te klein is.

heb jij echt gekregen wat je heb gezien met het passen of is het juist ietsje kleiner of ietsje groter?

was je voor de rest wel te vreden hoe de operatie verliep en het herstellen?

ben je daarna ook nog op controle geweest?

hij had tegen mij gezegd dat dat niet echt nodig was als alles goed ging en de hechtingen kunnen bij de huisarts er uit gehaald worden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze ook verkeerd ingeschat, te klein. Mijn Natuurlijke borst was een lege d, nu f met 320cc, maar ze zijn te hoog geplaatst door dr. Verdonk. Maar al zouden ze op z'n plek zitten, dan was de maat nog niet goed. Bij 4 van de 5 second opinions die ik erna heb gehad (zie mijn topic) heb ik minstens 400/500cc nodig om m'n gehele borst te vergroten en een mooi resultaat te bereiken dat ik graag wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

12 september word ik geopereerd door dr damen in de Wellnesskliniek. Ik had ook 300 gepast en dan 350 en vond de 350 het best zitten. Nu twijfel ik dus ook of ik groter wil of niet. Misschien een 30 cc groter ofzo omdat ik wil dat mijn borsten goed opgevuld geraken want ik heb nu waterzakjes. Dus voor mij ook de twijfel of het goed zal zijn of niet. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.