Ga naar inhoud

Marloes72: 16 juli 2012: Dr Mesters: Maxima Medisch Centrum Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Marloes en 40 jaar oud.

ik heb op 16 juli mijn borstlift/verkleining gehad. Vertel er alles over in dat topic.

Ik heb 1 dochter van 19.

Werk als administratief medewerkster.

ik hoop nog eea aan tips te kunnen vinden en andere tips te kunnen geven indien nodig.

groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb op 16 juli een anker borst lifting laten doen. (Zie foto in informatie borstlifing)

Ik vond de operatie achteraf erg meevallen.Ik zag erg tegen de narcose op. Ik heb eigenlijk geen hinder van de operatie, hou me wel aan de regeltjes maar het gaat eigenlijk zo goed dat je af en toe toch te veel wil doen. dat zal bij iedereen wel anders zijn. Mijn littekens zijn goed aan het genezen, gelukkig heb ik niet veel last van jeuk. Maandag heb ik mijn eerst controle dus ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen.

Wat ik graag zou willen weten is of het een probleem is als je toch op je zij ligt om te kunnen slapen?

Mij lukt het wel als ik goed ga liggen en een kussen of opgerolde deken tussen mijn armen klem.

Groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK wilde nog even zeggen dat je bij emdaplast hele fijne bh's kunt bestellen voor na de operatie. Je kunt ze het beste bellen079-3631670.

Ik heb er ook 2 besteld en ze zitten echt heel fijn, zonder naden. Ik heb voor de bella gekozen.

Deze is met voorsluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marloes,

Laat me raden...

waar heb je je operatie ondergaan?

Ik zie nog geen verdere info over je bij de operatieverslagen, maar wel een nieuwe topic waarin je refereert naar je verslag.

Is er wat mis gegaan??? :139:

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, ik had het gisteren wel gezien toen stond t bij nieuwe topics. Kon t nu eerst ook niet vinden maar heb ff gezocht, marloes haar verhaal staat op n andere plek, te weten bij algemene informatie borstlifting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marloes,

gefeliciteerd met je operatie. Iedereen kent zijn eigen lichaam en als je nu al op je zij kan liggen en dat fijn vind moet je dat gewoon doen.

Ook zal ik even je topic verplaatsen omdat het nu helaat op de verkeerde plek staat.

Graag zou ik van jou willen weten door wie je geopereerd bent en bij welke kliniek zodat andere dames ook meer informatie hebben aan jou verhaal.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik dan dan graag.

xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Sorry dat had ik er niet bijgezet en zag vanmorgen dat ik het in de verkeerde rubriek heb geschreven.

Ik heb mijn operatie gehad bij het Maxima Medisch Centrum in Veldhoven door Dr. Mesters.

Ik weet niet of een van de moderators mijn verhaal kan verplaatsen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ga doen is je 2 topics samenvoegen zodat alle informatie op 1 plek staat en niet in 2 topics......het blijft zo ook overzichtelijk voorjezelf.

xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tadaa....alles is samen...niks is verloren en alles is overzichtelijk dus succes ermee...ik zal nog wel zo even je titel aanpassen met de dokter en het ziekenhuis..

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een up-date

Net in het zkh geweest voor de hechtingen. ze hebben de knoopjes die er nog zaten weggeknipt.

Het zag er allemaal heel rustig uit. over een week mag ik met de bio-oil gaan smeren.

over 6 weken controle van de PC zelf.

groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het ook erg fijn dat de hechtingen eruit zijn.

Ik heb wel foto's gemaakt doe ik elke week is leuk om straks terug te zien.

Als het allemaal goed geheeld is zal ik zeker een voor/na foto plaatsen.

Wat ik nog wel wilde vragen of er iemand na 2 weken met bio-oil is gaan smeren.

Of dat ik toch beter nog een weekje kan wachten.

groetjes Marloes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van je PC met bio-oil mag smeren dan mag je beginnen...maar als je nog open korstjes hebt of open wonden zou ik daar even mee wachten..

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt angel voor je reactie.

Ik ben inmiddels wel begonnen had alleen korstjes en de wondjes zijn dicht.

Ik had last van irritatie en nu ik met de bio-oil ben begonnen heb ik er gelukkig geen last maar van.

Morgen ga ik wel even het zkh bellen omdat er 1 knoopje zit die ik er denk ik niet uitgemasseert ga krijgen.

Of heeft iemand daar ervaring mee dat die nog wel oplost.los komt na 3 weken?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

Ik heb 6 weken geleden een borstlifitng/verkleining gehad.

Tenminste dat dacht ik, ik mag nu weer normale beugelbh's dragen.

Echter kan ik gewoon mijn oude bh's weer aan dus er is niks vanaf.

Ik heb voor de operatie nog aangegeven dat ik een volle C/ kleine D wilde.

Ik wordt hier natuurlijk niet vrolijk van.

Nou is eigenlijk mijn vraag,

Is al het vocht er al uit of moeten mijn borsten nog verder slinken.

Ik slaap nog steeds met mijn sport bh omdat ik dat lekkerder vind dan zonder. Zou het hiermee te maken kunnen hebben?

Graag zou ik tips of mogelijke antwoorden krijgen op mijn onzekerheid wat er nu gebeurd is.

ik moet 11-9-2012 terug op controle dus dan kan ik mijn vragen pas aan haar stellen wat ze nu precies gedaan heeft.

liefs Marloes

PS ik wist niet war ik het moest plaatsen vandaar dat ik het maar hier heb neegezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marloes,

Ik heb je vraag maar bij je verslag neergezet.

Ziet het er wel kleiner uit? Voel je ook verlichting aan je nek of rug?

Jeetje... ik heb dit hier niet eerder gelezen dus heb geen idee wat je hiermee kan.

Vaak is het wel zo, omdat je borsten meer omhoog komen, en vooruit gaan wijzen..je meer projectie hebt dan met slappe borsten.

Op zich zou het best kunnen, dat je door de extra projectie (vooruitsteken, het zij-aanzicht zeg maar) je nog steeds op een grote cupmaat uitkomt.

Hebben ze je wel verteld hoeveel gram ze verwijderd hebben? En van welke maat kom je eigenlijk af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik erop neerkijk vond ik ze in het begin wel klein maar nu valt dat echt mee.

Ik had een E cup en wilde een volle C maar als ik bh's ga passen kom ik weer op E uit.

Nee ik weet nog niet hoeveel ze weg hebben gehaald. Ik moet mijn na controle bij de pc nog krijgen over 2 weken.

Ik weet wel dat ze na mijn operatie gezegd heeft dat ze voornamelijk huid heeft weggehaald.

Ik heb voor de operatie nog aangegeven dat ik een C cup wilde.

Ik weet niet wat ik ermee moet. ben op dit moment gewoon teleurgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.