Ga naar inhoud

Marloes72: 16 juli 2012: Dr Mesters: Maxima Medisch Centrum Veldhoven


Aanbevolen berichten

ik ben van een cup G naar een C cup gegaan. nu 8 weken na de operatie zit er nog steeds veel vocht in mijn borsten ( dit kan ik zien door de lijnen op de bh die in mijn borst staan)

maar ik kan wel duidelijk verschil merken met de cupmaat die ik had. en dat is ook heel duidelijk te zien.

ik heb overigens een bvk en borstlift gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chady,

voor mij is het as maandag 7 weken geleden. En inderdaad ik heb ook nog de afdruk van de sportbh erin staan als ik hem 's avonds uit doe.

Maar ik dacht dat dat meer is doordat hij strak zit.

Ik zou van E naar C gaan en je ziet voor mijn gevoel ook wel verschil alleen is het niet te merken als ik een bh ga kopen heb ik nog E nodig.

Ik heb ook een borstlift/bvk gehad.

Ik heb 11 september mijn na controle bij de arts die me geopereerd heeft dus dan hoor ik meer.

Ik hoop dat het nog vocht is maar hoor zo om me heen dat dat al weg zou moeten zijn.

groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan hoop ik dat dat bij mij ook het geval is. Ik heb geen sport bh heb een bh speciaal voor bv/bvk. zijn s/m/l/xl

dus zit niet echt een cupmaat in.

Ik heb geen complicaties gehad, wel heel vervelend voor je dat je dat hebt.

Ik heb een vriendin die heeft ook E en die heb ik mijn nieuwe bh laten passen en die kwam terug van het passen en zegt

das geen E veel te klein voor mij. dus ja wat zal het zijn.

Groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

het resultaat is er wel alleen had ik een andere cup verwacht. ik heb gelezen dat bij een lift je geen verkleining van cup hebt dus ik ben bang dat dat het is geworden.

ik had duidelijk gevraagd voor een C. dus ik moet nog even afwachten wat ze zegt op het gesprek.

Ja ik wilde ook een sport bh kopen alleen kreeg ik een tip van een vriendin dat ik bij emdaplast fijne bh's kon bestellen.

niet te duur, voorsluiting. zijn echt super fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb zowel een lift als een verkleining gehad en dat is wel te zien ook..

ja ik snap wel dat het resultaat op zich er wel is en dat is ook mooi. maar bedoelde meer in de zin van de C cup die je wilde.

ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen op het gesprek.

wanneer moet je naar het gesprek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi,

ik ben vandaag bij de PC geweest voor mijn nacontrole, alles zag er super goed uit.

ik heb gevraagd over de cup, haar antwoord was en daar kan ik me in vinden.

zij bekijkt tijdens de operatie wat het beste bij je postuur pas, als ze dus had gedaan wat ik wilde dan zou ik van die platte borsten hebben gehad ipv mooie ronde borsten.

Ze hebben voornamelijk huid weggehaald alleen aan de linker kant hebben ze wat weefsel weggehaald.

mijn uiteindelijke cup maat kun je pas zien na 6 maanden.

Wat ik wel heel fijn vond is dat ik nu een voor foto heb en dat ik echt nooit meer terug zou willen naar hoe het was

Ben echt zo blij met wat ik ervoor heb terug gekregen.

groetjes Doris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.