Ga naar inhoud

Borstvergroting Bcas kliniek Belgie


Aanbevolen berichten

Beste meiden,

Ik zal mezelf even kort voorstellen;

Ik ben Marea 30 jaar en moeder van 2 zoontjes van 2 en 3 jaar en wil al jaren borstvergroting.

Ik heb in mijn pubertijd van mijn 13e tot mijn 19e jaar 23 uur per dag een brace (korset) gedragen voor scoliose (verkromming in wervelkolom), hierdoor hebben mijn borsten nooit kunnen groeien. Vorig jaar geprobeerd bij zorgverzekeraar het vergoed te krijgen, mede omdat hij huisarts en plastisch chirurg in ziekenhuis mij vertelde dat de onvolgroeide borsten een oorzaak zijn van de brace en dit dus medisch is.

Medische borstvergroting zou wel vergoed worden....niet dus :103: er werd grof gezegd u heeft toch geen borstkanker gehad!

Maar na jaren vullingen in mijn BH's en iedere avond de borsten op het nachtkastje te leggen, ga ik toch de stap wagen voor borstvergroting al vind ik het doodeng....met alle complicaties en hororverhalen die je leest op internet.

Iemand die ik ken vertelde mij over Bcas kliniek in Belgie en haar tante is daar geweest en zeer tevreden.

Maar ben toch alles op internet gaan uitzoeken en ik kom best ook wat negatieve reacties tegen. Maar wat moet ik er van geloven.

Als ik op de website kijk van Bcas kliniek staat er niets vermeld over met welke artsen zij werken en met wat voor soort/merk protheses....ik heb ze een email verstuurd en wacht nog op antwoord.

Wel kom ik op internet de naam Dr Darius tegen waar veel negatieve reacties te lezen waren, maar ook enkele positieve reacties.

Maar ook dat je daar contact moet betalen en niet kan pinnen....is dit niet een beetje vreemd want dan heb je toch totaal geen bewijs.

Is er iemand bekend met Bcas kliniek?

Graag alle reacties zowel negatief als positief.

Of als je ergens anders borsvergroting heb laten doen en zeer tevreden bent zou ik graag wil weten waar je het heb laten doen.

groetjes marea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marea

Pfff jeetje zeg! Tgv je brace, weinig borstontwikkeling! Ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me wel aannemelijk. Op dat moment is er natuurlijk voor gekozen om je scoliose goed te krijgen (en is dat goed gelukt, of is er een 'rest' gebleven? ) maar dat je daardoor geen borsten hebt gekregen, moet ook erg zuur zijn...

Goed dat je nu de stap wilt nemen. De kliniek die je noemt, komt me niet bekend voor en ik ben zelf geen voorstander van ergens naartoe gaan, waar er weinig info gegeven wordt op de website, of waar de arts niet eens vermeld wordt!!

Als je al veel negatieve verhalen gelezen hebt, zou ik het niet doen! Ik kon voor mijn eerste bv (20 maart 2012 ) geen info vinden over mijn pc en kliniek en ik ben op de koffie gekomen, helaas..... Ga naar een gerenommeerde kliniek, met een gerenommeerde pc!

Ik zie dat Bcas kliniek in Brussel ligt.. Nou, dan zou ik je willen aanraden om naar dr. Demeyere op consult te gaan (ik ben zelf bij hem voor mijn herstel operatie op 11 juni 2012 geweest). Ik vind hem erg goed, en over hem zijn ook geen slechte verhalen te lezen (zover ik het weet)

Zijn kliniek heet Artemedis en hij zit in Gent.

Verder is Plovier in Overijsse (be-clinic) misschien een optie?

Beide chirurgen zijn niet duur! Bij Demeyere worden Mentor en Natrelle implantaten gebruikt (waar ik een voorkeur voor had) en die zijn FDA approved. Dat vond ik wel zo handig, omdat deze dus door een strenge keuring gegaan zijn.

Daarmee wil ikk niet zeggen dat andere implantaten niet goed zijn, begrijp me niet verkeerd, maar ze zijn niet zo goed onderzocht als die twee...

Heel veel succes, en bij twijfel: niet oversteken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB

Thanks voor je reactie

Nee de scoliose zal altijd een onderdeel blijven alleen de brace was dat er tijdens de groei het niet zou verergeren.

Maar idd de borsten die er niet zijn gekomen is een beetje zuur.

Heb ondertussen een mail van Bcas kliniek ontvangen, maar vond het een beetje een raar verhaal en totaal geen antwoorden op die speciaal gevraagd had. dus nog geen antwoorden welke artsen en welk merk protheses.

ik zal me even verdiepen in de artsen die jij zegt en de verschillende protheses....daar moet ik me nog echt in verdiepen wat de verschillen zijn.

groetjes marea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Artemedis ziet er goed uit....gelijk even gebeld en idd niet heel duur...ben nu ook nog informatie over beclinic aan het opvragen.

Ik hoorde ook nog van een collega van mij Diana gabriels uit barendrecht nederland.

Nu alles maar na lezen over wat voor soort prothese ik wil...welk merk mij aanstaat, achter de spier voor de spier.....zoveel om na te lezen en dan maar afspraken maar met de artsen en kijken welke er uit springt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een aanvulling... Diana gabriels, daar staan geen plastisch chirurgen op de site vermeld... Ik vond dat vreemd....

Diana zelf is de directrice en opereert niet, wel Roddi, hoorde ik... Daar zijn voor- en tegenstanders van...

Waar je geopereerd wordt, als je bij hun gaat is ook de vraag, want zij huren operatieruimtes, en dat kan verschillen waar het is.... Heb ik gehoord van iemand hier op het forum!!

Dus daar zou ik nog eens goed over nadenken...

Niet dat je van mij perse naar Demeyere moet hoor, maar de kliniek die je noemde, daar heb ik toevallig wat over gehoord, vandaar.

Trouwens, er zijn ook verschillende tevreden klanten van Beaucare, de laatste tijd! Schijnt dat ze daar weer een paar goede chirurgen hebben rondlopen, maar weet niet welke prothesen ze daar gebruiken...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik had idd diana gabriels op google en een zootje narigheid gelezen dus die viel ook gelijk al af

Zij werkt naar wat ik leesde veel buitenlandse artsen die helemaal niet mogen operen in NL. (of dit helemaal waar is weet ik niet, hang me er niet aan op.....maar het idee alleen al)

Ik ben er uit Dr Bruno de Meyere naargaat het worden.

Heb hem gebeld...zeer vriendelijk aan de telefoon.

Ook op internet niets naars kunnen vinden...behalve dat hij in de jaren '70 2 weken geschorst is geweest maar dat was vanwege dat hij publiciteteit had gegeven aan plastisch chururgie en dit mag natuurlijk niet in België.

Ook veel forum na gelezen en veel meiden zeer tevreden over dr de meyere, dus dat schept wel een vertrouwen.

Iets duurder dan waar ik eerst wilde doen....maar mooie borsten is toch veel belangrijker.

Nu eerst mijn laatste 10 kilo afvallen misschien stiekem 15 kilo en dan ga ik een afspraak maken voor een consult

hoop dat het dit jaar nog gaat lukken, maar ik neem aan van wel.

Nu alles goed bedenken wat ik wil en natuurlijk hoe groot :45:

liefs marea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.