Ga naar inhoud

Kun jij nog fatsoenlijk rennen na de BV?


Aanbevolen berichten

Ik was vandaag aan het rondrennen met mijn kleine meid. Nou nou nou.... ik voelde me net een oma, zo traag. Het enige wat ik wilde was mijn borsten vasthouden. Ik had echt het gevoel dat ze tot ergens in mijn neusgaten vlogen en was bang dat de implantanten zo eruit zouden vliegen. Nu ben ik al nooit zo een renner geweest (doe mij maar lekker zitten op de bank). Maar het viel écht vies tegen.

Ligt het aan mij, ben ik nou zo een luie donder, of hebben hier meer mensen last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha.. terwijl ik dit lees lach ik me kapot.

Inderdaad houd ze wel graag even vast. Tenminste mijn hand op mijn borst, zodat er toch nog wat stevigheid zit.

Ja, ben het niet gewend 2 van die bommen erop... Was eerst een AA(aaa?)

Je bent zeker niet de enige in ieder geval!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel rennen........ mét de boobs vast idd!!!

Leuk filmpje trouwens van een griet ( wiens video's ík persoonlijk geweldig vind) die de spot drijft met 1 of andere kerel die kritiek had op vrouwelijke deelneemsters van de olympische spelen vanwege hun 'gebrek aan rondingen' en vrouwelijkheid. Vrouwen moesten ook beloond worden op de meest vrouwelijke looks.... aldus de nitwit :97:

De grappige oneliner komt rond 3.38 en te gaat over sportbh's & hun looks.

http://youtu.be/Ag4C0MFRnmE?t=3m30s

*************************************************************************************************************************************************

(ook een aanrader, "How to trick people into thinking you're goodlooking" :45:

)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah met mijn oude borsten was hardlopen een crime (op zijn frans), met mijn nieuwe kleinere borsten ook... Denk dat het niet aan mijn borsten ligt maar aan mijn knieën...

Woon aan een straat waar veel gerend wordt, als je dan al die meiden voorbij ziet komen zonder goede sport bh... Au au au. Somethings jumping .... Probeer eens shockabsober vier ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaha, erg grappig

Ik ben ook geen ren-fanaat, maarja, soms ren je zonder er bij na te denken ff...... Nou, nu maar twee stappen en anders idd hand op borsten :45:

Je kunt moeilijk altijd in drie sporthbh's rondlopen voor als je een keertje een sprintje zou moeten trekken, maarja, om dan je handen op je borsten te houden, midden op straat...

Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen :4:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt moeilijk altijd in drie sporthbh's rondlopen voor als je een keertje een sprintje zou moeten trekken, maarja, om dan je handen op je borsten te houden, midden op straat...

Neeeee 3 sportbh's alleen aantrekken als je gaat joggen, niet als je een pond gehakt gaat kopen en je een sprintje trekt naar de kassa die sluiten gaat :45:

En ja, je handen gewoon midden op straat op de boobies houden is minder in het oog springend als wibbel en wobbel die voorbij komen gehupst :4::3:

Gewoon aan wennen bb : tieten & rennen betekend handen op de boobs :88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben deze week voor 't eerst weer gaan hardlopen (bijna 8 weken po) en met de Shock Absorber ging dit prima! De meisjes bewogen geen centimeter!

In gewone bh's lijkt het me niet aangewezen om een sprintje te doen... dan hou ik ze ook liever even tegen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Als ik een sprintje moet trekken dan probeer ik romp zo recht mogelijk te houden, schouders achterover en dan gaat t wel, alles staat dan wat strakker gespannen (dan zien ze je natuurlijk helemaal ook wel lopen haha).

Verder gepland hardlopen idd met sportbh aan, gaat prima.

En dat filmpje Piepke, gaaf! Echt humor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.