Ga naar inhoud

Kun jij nog fatsoenlijk rennen na de BV?


Aanbevolen berichten

Mmm nou rennen is voor mij ook niet echt meer een optie

Ik was laatst wat laat weg bij m'n werk, dus ik moest rennen om de bus nog te halen

Oei joei joei joei dat was niet vet zeg...!

Ik moest m'n hand op de bovenkant van m'n boobs drukken zodat ze

niet te veel omhoog bounce-de... :-( ik schrok me rot, het leek alsof ze er zo vanaf konden vliegen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige filmpjes!! Ik kan ook geen sprintje trekken zonder mn borsten vast te houden incl de trap op rennen! Maar dat heb ik mn hele leven al, dus niks nieuws, moet zeggen dat ik er nu met protheses minder erg heb dan toen ik natuurlijk grote borsten had, deze zijn toch wat steviger, haha!

Met sporten doe ik 2 bh's over elkaar aan en dat gaat prima! Ik doe een sport bh en de kliniek bh erover heen. Maar zonder dit, kan ook ik niet rennen, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Piepke gaat in de loop van de aankomende week s'avonds hardlopen ( zomer in aantocht :beach: )

Dus ik hóóóp dat het met 2 shockabsorbers over elkaar heen gaat, zonder het gevoel te hebben dat ik ze moet ondersteunen met mijn handen.

Wish me luck.. and air :88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook NUL lucht hoor bb.. en dat komt gewoon door NUL conditie!

Dus ik heb me voorgenomen een rondje te gaan van een kilometer of 3 om het op te bouwen en dan met een regelmatige stop om op adem te komen :45:

Vanavond begin ik, want nu schijnt de zon hier en besef ik ineeeeeens weer waarom er kilos afmoeten!

Vandaag weer definitief begonnen met de lijn, en nu serieus . .. dus geen snoepjes of koekjes tussendoor, gewoon gasssss erop :43:

@Enibas, idd die adrenaline!! Heerlijk.

Zou het liefst ook meteen de sportschool weer induiken, gaf ook zo een lekkere motivatie maar daar kan ik even de tijd niet voor vinden dus ik zal het moeten beperken met thuisoefeningen :35:

Hoe dan ook : Piepke gaat er voor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkeerde ademhaling BB? Geen conditie?

Hier ook NUL lucht hoor bb.. en dat komt gewoon door NUL conditie!

Idd... dat is het.... haha

Maar helpt dat nou echt goed om af te vallen, dat rennen? Ik heb het eerlijk gezegd nooit gedaan... En wordt je er over het algemeen strakker van, of moet je dan toch nog allerlei toeren uithalen om je buik en billen plat te krijgen? :)

Ja, domme vragen waarschijnlijk, maar heb er NUL ervaring mee haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend moest ik ook een sprintje trekken naar de bushalte. Ik gelopen met mijn handen op m'n borsten, komen er ineens 4 politieagenten op me af :P Heb ik toch maar snel m'n handen van m'n borsten afgehaald. LOL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juuuuusssttttt voor de verbranding, en jaaaaa je benen en billen worden er wel strakker van hoor ;)

Wel eens die hardloopsters hun bums gezien :P :P

Niet dat ik ambities heb om prof hardloopster te worden :97:

Maargoed, mijn verhaal ;) Ik ben dus gisteravond laaaaaat gaan lopen ( zodat mn verbranding hoog was voor ik ging slapen) dus ik ben pas om 23.00 uur gegaan.

1 shockabsorber aan, en 2 gewone sportbh's. Voelde stevig aan, bleef op zn plekje zitten, maar tijdens het rennen gingen mn boobs bovenin branden en tintelen, en dat gebeurde echt al snel, na 800 meter om precies te zijn ;)

Ik weet dus niet waarom, misschien omdat de bovenste stukjes van mn boob niet geheel bedekt worden door de bh, dus ik ga nu op zoek naar een soort strakke sporttop die hoog sluit en die ik weer over of onder de bh's kan dragen.

Mijn conditie was zoals verwacht NULLLLLL komma NULLLLL en heb 4x moeten bijtanken met de zuurstoftank op 3 kilometer afstand :44: Ik had voor ik ging al een flinke puf van mn medicijn genomen om meer lucht binnen te kunnen krijgen. Ik heb volgens de dokter astma.. gebruik nooit medicijnen verder omdat ik het in het dagelijkse leven niet benauwd heb, tenzij ik moet rennen, dan merk ik echt dat ik lucht tekort kom.

Anyway.. ik heb meermalen aan jou moeten denken BB als ik moest stoppen om een stukje te wandelen hahahaha, en ook aan jou Andrea .. ik dacht maar "welk deel wordt er nou ook al weer heerlijk" :118:

Hoe dan ook, het resultaat op de weegschaal vanmorgen ten opzichte van gisteren mocht er wezen :5:

1,4 kilo eraf :59::64:

Niet enkel door het rennen natuurlijk, maar omdat ik gisteren ook begonnen ben met de lijn en anders eet nu :43:

So far so good :D

Weet niet of ik vanavond ga, superlast van 1 voet.. want had de verkeerde schoenen aan ( eigenlijk te klein, die zijn alleen maar leuk om te zien en meer niet :38: )

Tenzij ik vandaag nog andere schoenen kan scoren, dan ga ik weer een rondje puffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gedaan! 1,5 kilo is een goed begin!

Ennuh: de combinatie ik en rennen is vragen om ongelukken. Niet doen dus!

Er staat ook een filmpje van dat meisje op youtube over sportbh's.

Ook wel grappig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45:

Geweldig!!!

Verkeerde schoenen, verkeerde bh's... zuurstoftank achterop :45: Mijn god, wat doe jij jezelf aan...

Misschien kun je je borsten opbinden, met een flink touw rond je nek?

Of koop een hometrainer.. Dat gedoe met dat rennen hahaha. Thuis heb ik die fiets staan en ik ga hem deze zomer maar eens gebruiken... Rennen is voor mij ook niet de beste oplossing, net als bij sexymama (danku sexymama dat ik niet de enige nerd onder het rennen ben hier :35: )

Piepke... anderhalve kilo in 1 nacht??? Mijn hemel, dat wordt dan nog 2 dagen lijnen en je bent je overtollige kilo's kwijt hahahahaha. Zo wil ik het ook wel :D

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow zo laat nog, in het donker!!!!! Knap! Dat durf ik echt niet hé, in het donker lopen.... De laatste keer dat ik dat deed liep ik een stukje tussen de bomen, ik kan je zeggen dat ik nog nooit zo hard heb gelopen! (te grote verbeelding, stel je voor dat een vampier me aanvalt....)

Nee nee ik loop wel als het licht is :)

Maar wel chapeau voor jou hoor! Blijven doordoen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sexymama hahahaah superleuk... maar ik had dat filmpje al op pagina 1 gedeeld :45: Grappig dat we beide aan t zelfde dachten ;)

:45: :45:

Geweldig!!!

Verkeerde schoenen, verkeerde bh's... zuurstoftank achterop :45: Mijn god, wat doe jij jezelf aan...

Wie mooi wil zijn, moet......

Juist :44:

Misschien kun je je borsten opbinden, met een flink touw rond je nek?


Of koop een hometrainer.. Dat gedoe met dat rennen hahaha. Thuis heb ik die fiets staan en ik ga hem deze zomer maar eens gebruiken... Rennen is voor mij ook niet de beste oplossing, net als bij sexymama (danku sexymama dat ik niet de enige nerd onder het rennen ben hier :35: )

Ik fiets al iedere dag op en neer voor school, boodschappen enz :17: Hometrainer gaat niet zo snel met verbranden als rennen..denk ik?!?

Ahja.. het is maar voor even die te krappe schoenen en tintelende boobs :118:

Piepke... anderhalve kilo in 1 nacht??? Mijn hemel, dat wordt dan nog 2 dagen lijnen en je bent je overtollige kilo's kwijt hahahahaha. Zo wil ik het ook wel :D

;)

Een dag én een nacht hè :P Nou... inmiddels moet Piep wel meer kwijt als 4,5 kilo :wacko::103: Ik vrees dat ik met 2 extra dagen niet kom :93:

Wow zo laat nog, in het donker!!!!! Knap! Dat durf ik echt niet hé, in het donker lopen.... De laatste keer dat ik dat deed liep ik een stukje tussen de bomen, ik kan je zeggen dat ik nog nooit zo hard heb gelopen! (te grote verbeelding, stel je voor dat een vampier me aanvalt....)

Nee nee ik loop wel als het licht is :)

Maar wel chapeau voor jou hoor! Blijven doordoen :)

Look who joins me :101: Daarmee kan ik nog wel safe in mn blote kont door t bos rennen hahaha foto4ic.jpg

Op zich heb ik geen problemen mee om alleen door t donker te gaan.
Maar als ik nog te weinig lucht heb om zonder struikelen de stoeprand over te komen, dan gaat verweren tegen weet ik veel wat zékerrr niet meer lukken :45:
Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha al die harde sprintsters onder ons. Knap hoor, RESPECT! ....... Ooit als ik ook oud en wijs genoeg ben (uhhmmm ben al 30 jaartjes jong)........ Maar dan ga ik ook weer keihard (op z'n Brabants) rennen, sporten, touwtjespringen enzovoorts..... Nu ga ik eerst even een sigaret roken hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.