Ga naar inhoud

Double bubble dr van onselen accz klinieken


lekkie

Aanbevolen berichten

Hoi Sunniva

Zoals jij het beschrijft, lijkt het een double bubble te zijn, maar misschien dat je ook hier eens een foto kunt plaatsen? Dat kan via de volgende link, die uitlegt hoe het moet, als je het zou willen :)

http://www.borstenfo...eiding-galerij/

Maar zoals nandaatje schrijft, mail eens een foto naar je kliniek!

Hoop dat ze niet tegen je zeggen dat het nog wel weg zal trekken, want dat zou de eerste keer zijn dat het zou gebeuren (zover ik heb kunnen lezen....) als het een echte double bubble is.....

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Nou ik heb 3 opties. (Vanwege andere zaken nu pas bij de kliniek geweest). Optie1: vet erin laten zetten. Optie2: liften. Optie 3: grotere protheses. Kosten, wel een tegemoetkoming. Maar ook weer een gedeelte betalen. Welk gedeelte, hoor ik als ik 1 van de opties gekozen heb... Advies van iemand???? Ik wil geen lift. Dan heb ik nog meer littekens. Vet kan ook weer door je lichaam afgevoerd worden, dus zou ws meerdere malen moeten. 2e operatie? Ook heftig!! Help!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Optie 3, operatie met grotere protheses.

Althans.. ik weet niet hoe het eruit ziet. Als je eigen borstweefsel over de prothese heenhangt en daardoor een rand veroorzaakt, dan zeg ik grotere protheses.

Als je een rand hebt omdat je prothese onder je eigen borstplooi is gezakt, dan zou ik zeggen "borstplooi herstellen en kleinere protheses"

Enne over de kosten..?

Zal toch wel 50 euro zijn voor een kliniekbh hè? En niet de kosten voor nieuwe prothesen?

Waarom hoor je dat in hemelsnaam pas als je een optie gekozen hebt. Sjeeezus, misschien bepaald het bedrag mede je keuze wel.

oooh mijn god, mijn mening over 'hun' laat ik achterwege want daar heb je niks aan *bijtopmijntong*

Heel veel succes en sterkte met je besluit :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook voor die grotere prothese gegaan. Maar wat ik me oprecht afvraag, Hadden ze niet direct kunnen zien dat jouw lichaam een grotere prothese zou kunnen hebben? Ik weet niet waar je op consult bent geweest? Zevenaar of Groningen? En welke consulente? ik hoor het anders graag prive van je. dan kan ik ook prive iets er over kwijt. ;-)

Succes met het maken van je keuze, hoe je het ook wendt of keert dit is niet hoe je het na een bv in gedachten heb, vervelend hoor!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bijt even met Piepke mee op mijn of haar tong, afhankelijk van wat Piepke wil.....

Dat ze uberhaupt de keuze aan jezelf laten, vind ik raar (zacht uitgedrukt)

Een double bubble moet op een bepaalde manier opgelost worden, en dan moet een pc duidelijk zijn. Niet zomaar een lulverhaal ophangen en de client laten 'kiezen'.....

Even bijten anders zeg ik nog meer...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bijt even met Piepke mee op mijn of haar tong, afhankelijk van wat Piepke wil.....

Even bijten anders zeg ik nog meer...

Ik geef er niks om wie wat of waar, als er maar gebeten wordt want ik kan het niet meer aan :45:

Kan me zo boos maken, maar doe het niet :D Niet op jou hoor Lekkie :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

En toen liep het weer "dood"

Waarom lees ik bij accz verhalen nooit het eind???)

Hier dus ook problemen met mijn linkerborst!

Ben benieuwd as vrijdag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal.. Even een update van mij! Ik heb een second opinion aangevraagd. Heb zojuist uitslag van mijn second opinion bij bergman kliniek. Zij geven hele andere opties voor oplossingen. Namelijk de plooi opnieuw vastzetten. of prothesen vervangen, waarbij de spier beter losgemaakt wordt... Ik heb dit aangegeven bij de kliniek. Ik wordt teruggebeld door een coordinator van de kliniek. Als ze daar niet in mee gaan, ga ik een officiele klacht indienen. Dus alles staat nog open! Ik ga niet zomaar akkoord met de opties van azzc.. hopelijk willen ze nog luisteren naar mijn verhaal vanuit de andere kliniek. X lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

sterkte ermee, hopelijk luisteren ze naar je en handelen ze dit goed af... zou het echt belachelijk vinden als ze jou voor kosten latenopdraaien... De nazorg bij accz is mooi k*t...

Hopelijk krijg je snel antwoord van ze ik ben benieuwd

Gr Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat fijn wat van je te lezen!

Als er iemand benieuwd is naar hun reactie ben ik het wel!!

En als bij mij niet mooi weg trekt ga ik met je mee doen met je klacht

samen staan we sterker :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Als je naar Groningen gaat zien we elkaar misschien:)

Heel veel succes de 11e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag het gesprek gehad. De bevindingen van de second opinion waren volgens dr van Onselen niet juist. Zijn verhaal was ergens wel aannemelijk. Maar omdat we zelf nou eenmaal geen pc zijn, is het lastig om er wat van te vinden.. Maar hij kwam nu wel met een andere oplossing. Een nieuw soort prothese, silimed, boven de borstspier plaatsen. Deze prothese worden sneller ingekapseld en zijn van ander materiaal aan de buitenkant. Natuurlijker voor het lichaam zeg maar. Iemand hier ervaring mee??? Boven de spier moet creeren dat het meer 1 geheel is. Wel een risico dat aan de bovenkant van de prothese de rand beter zichtbaar is.. Geen idee wat dit praktisch inhoud... Maar goed, moet wel de prothese betalen etc.. Dus weer stof tot nadenken. Iemand tips???

Xx lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je hier wel mee accoord moet gaan, straks loop je het risico op randen en een zichtbare prothese om maar niet over de extra kosten te praten, en sneller inkapselen dat betekent dat hij ze ook direct goed moet plaatsen anders zit je straks met een prothese die te hoog zit, volgens mij is dat ook een kunst op zich. Jeetje moeilijk hoor! Bij weinig vetweefsel hebben ze een speciale prothes die geen randen laat zien welke weet ik zo niet meer... Laat alles goed op je in werken en ga desnoods met deze info naar een andere pc om te kijken wat die er van vindt.

Ben erg benieuwd wat je gaat doen en of je zowieso nog geopereert wil worden door van onselen.

Gr Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey allemaal,

Morgen mag ik nog 1 keer terugkomen bij de PC waar ik mijn second opinion heb gehad.

Ik ga voornamelijk vragen wat zij weet over de silimed prothese.

Heb al wat op proberen te zoeken over deze prothese, maar kan erg weinig vinden..

Ik hoop dat zij mij meer kan vertellen..

Jullie tips zijn ook nog steeds welkom;-)

Lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die andere bovenlaag is Poly-urethaan....

Deze groeien heel snel en heel sterk in in je eigen weefsel.... Er zijn voorstanders van deze prothesen....maar ik zou ze niet willen... Het groeit zo hard vast, dat je bij een wissel een veel pijnlijkere en moeilijkere operatie zult moeten krijgen... Meer eigen weefsel zal weg gesneden meoten worden, om de prothese er uberhaupt uit te krijgen....

Verder zijn er onderzoeken gedaan wat betreft kanker tgv poly-urethaan prothesen... Ik kan even in de gauwigheid niet vinden waar ik dat artikel heb, maar pb Andrea28 ff, want die heeft daar info over opgezocht, dacht ik....

Ik zou niet accoord gaan met de oplossing van van Onselen...

Als prothesen snel ingroeien, hebben ze geen plaats/tijd om te zakken.. En kijk maar eens hoe van Onselen plaatst.... Hoog.... Dat is tricky... lijkt mij...

Hoe heette dat meisje ook alweer dat bij Hoeyberghs geopereerd is en poly-urethaan kreeg die te hoog geplaatst zijn? Kim? Dacht van wel.. haar foto's zijn openbaar geplaatst. Bekijk die maar eens.. dat wil je niet... Niet dat dat ook gebeurd bij van Onselen, dat weet ik natuurlijk nooit met zekerheid..... Maar ik zou nooit zo een prothese laten plaatsen bij een chirurg die daar niet enorm veel ervaring mee heeft..... als ik ze al liet plaatsen....

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.