Ga naar inhoud

Double bubble dr van onselen accz klinieken


lekkie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben op deze site begonnen voor mijn operatie. Deze was op 23 april. Alles goed gegaan. Echter nadat de zwelling verdwenen was ontstond er een double bouble bij mijn linkerborst. De prothese zit veeel lager als rechts. Bij de nacontrole zijn er foto's gemaakt en gemaild naar mijn pc. Volgens de kliniek komt het allemaal wel goed. Duurt nou eenmaal een jaar tot het eindresultaat. Nou inmiddels een paar maanden verder. Er veranderd niets. Denk je eindelijk on de zomer topless te durven zonnen na de bv, niet dus. Het ziet er niet uit. Ga sowieso eind van het jaar weer bellen met de kliniek. Ga echt geen jaar wachten. Wilde het toch even delen hier. Het gaat niet altijd goed! Helaas!! X lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lekkie

Een double bubble gaat NOOIT vanzelf weg. Vreemde zaak dat je pc zegt dat het allemaal nog wel goed komt.

Er zijn hier eerder meiden geweest met double bubble, als je hun verhalen wilt lezen, kun je eens rechtsboven in het scherm in het zoekvenster zoeken!

Ik zou niet te lang wachten met bellen.... Ze zouden je eigenlijk niet te lang moeten laten wachten, heeft toch geen nut!

Heel veel succes en veel plezier bij ons op het forum!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lekkie,

Jemig, wat vervelend allemaal zeg! :( en ook dat dat precies jou moet overkomen.. (gun het overigens niemand hoor..)

Wat ik alleen wel raar vind is dat ze zeggen dat je een jaar moet wachten.. ik vind dat een beetje onzin.. double bouble zit er nou eenmaal, en dat moet weg.. je betaald een hoop geld voor zo'n operatie

dan verwacht je ook goed en mooi resultaat.. :)

Als ik jou was, zou ik niet wachten en nu gewoon 'aktie' ondernemen, en je niet laten afschepen met dat je een jaar moet wachten.. !!

(maar dit is mijn mening, wat ik zou doen hoor :).. je betaald zoveel geld, dan wil ik ook dat het goed gedaan wordt.. )

Heel veel succes, en blijf je zeker volgen :)

Liefs Deborah

Ogh zie dat BB en ik allebei redelijk hetzelfde reageren hierboven! :)

Inderdaad niet wachten, maar bellen!! Die double bouble MOET weg! :) en zeker voor dat geld ;)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lekkie,

Op 15 juni heb ik mijn bv gehad en heb ook het double bubble probleem.

Toen ik na 8 weken op controle kwam en het de pc liet zien heeft hij bij mij meteen actie ondernomen. Dit gaat namelijk ook na een jaar niet meer weg, de prothese is verzakt en die kruipt vanzelf niet meer omhoog.

Kreeg 2 dagen later meteen een gesprek met zijn collega en die gaat mij nu 16 okt opnieuw opereren met grotere protheses. Hoef hier zelf ook niets aan te betalen want t is al duur genoeg geweest.

Dus ik sluit mij zeer zeker aan bij de rest, bellen!!

Hun moeten hier iets aan doen en niet een jaar wachten, trekt echt niet meer bij.

Anders evt second opinion aanvragen bij een andere pc en daarmee naar hun gaan.

Laat je niet afschepen in ieder geval.

Heel veel succes gewenst en ik hoop echt voor je dat ze dr wat aan doen, weet hoe afschuwelijk het is..

X Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de rest ook al zegt... niet langer wachten :(

Het vertraagd alleen je (nieuwe) genezingsproces als je opnieuw onder het mes zou moeten. Als ze je binnenkort nog eens zien, dan ben je eind van het jaar alweer genezen.

Vraag een nieuwe controle aan bij de chirurg ZELF!

Want dat gedoe altijd via via via voordat het bij de pc uitkomt :130:

Hem zelf laten kijken, dan kan er tenminstte ook meteen een fatsoenlijke reactie gegeven worden :35:

Kom op... je niet zo lang in de wacht plaatsen meid!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Lekkie,

Heb je nog contact gehad met van Onselen?

Volgens mij heeft die man gewoon iets met de linkerborst.

Ik ben in maart 2011 geopereerd en had ook bij de linkerborst zoiets van dat is niet helemaal goed.

Er zit een kleine rand onder die mn vriend niet opmerkt maar ik merk het wel degelijk, de hele borst "voelt" niet lekker naar mijn idee.

Ook na 1,5 jaar nu heb ik bij die borst nog een soort pijn onder de borst voelt erg raar als ik een tijdje zonder BH loop is de druk er gwn groter op, het is eigenlijk geen pijn meer een vervelend gevoel.

Ik weet nog dat toendertijd ik geopereerd werd er nog 2 meiden waren die eenzelfde soort problemen hadden, namen weet ik even niet meer!

Bij de nacontrole heb ik het toen aangegeven en ik werd ook weggestuurd met het moet nog zakken komt helemaal goed en dat is gewoon echt niet zo! Nu ben ik wel erg tevreden over hoe het er uit ziet en ik wil dat echt niet verpesten daarom laat ik het zo.

Hoop dat jij al wat duidelijkheid hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog contact gehad met van Onselen?

Volgens mij heeft die man gewoon iets met de linkerborst.

Inderdaad.. Het is ook al vaker ter sprake geweest op het forum. Ik kan me een topic van vorig jaar herinneren dat specifiek hierover ging en waar steeds meer meiden zich bij aansloten.. Allemaal problemen met hun linkerborst. Ik ben er ook één van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,

Ik heb zelf onlangs een consult gehad bij accz bij dr van Onselen. Ik zit nog erg te twijfelen vanwege de mogelijke complicaties die kunnen optreden. en zover ik de behandelovereenkomst lees staan zij nergens garant voor.

Komt die pijn en double bubble vaak bij hem voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey lekkie en alle andere natuurlijk

ik sluit me graag bij jullie verhalen aan ik ben 17 mei 2010 ook geopereerd door van Onselen 380 cc dual plane en ook ik heb last van me linker borst

ik heb al een tijdje rimpels waar ik ook weer voor op gesprek was gekomen daar werd me gezegt dat het kwam omdat ik een beetje was afgevallen en daardoor de rimpels

oke is goed maar nu is mijn linker borst een stuk gaan draaien ik schok me natuurlijk als een gek

maar ik heb er geen pijn aan of zo en voelde ook niks en deed niks geks :( nou moet ik weer een afspraak maken en hoop ik dat hij zelf gaat kijken en mij gaat vertellen wat dat is

groetjes Rebeca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

poeh, mijn afspraak staat ook 7 januari bij van onselen. ik weet niet of het verstandig is dat ik dit allemaal lees. hmmzz.. ook dat de borst gaat draaien. hoe kan dit? ze staan hiervoor niet garant, dat weet ik wel. hoop dat ik nog gerust gesteld wordt door iemand hahaha.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi nandaatje

Een anatomische prothese kan net als een ronde prothese draaien in de holte die gemaakt wordt in je borst. Echter bij een ronde prothese zie je het niet, en bij een anatomische wel!

Dit moet dus altijd hersteld worden, want het komt door een fout van de chirurg. Als de chirurg de holte niet precies aanpast aan de breedte en hoogte van de prothese, dan heeft de prothese ruimte om te gaan zwemmen.

Als een chirurg van te voren al aangeeft, hier niet garant voor te staan (maakt me niet uit welke chirurg, ik bedoel echt ELKE chirurg) dan geeft hij eigenlijk al dat dit hem veel geld zou gaan kosten als hij alles op eigen kosten zou moeten herstellen.

Ik kan en wil je niet geruststellen in dit geval. Dit is gewoon het reeele verhaal van hoe het komt dat een anatomische prothese draait!

In een enkel geval is de pocket (ruimte) wel goed gemaakt en draait de prothese toch. Dit is dan te wijten aan overmoedigheid van de client zelf! Echter, als je je goed houdt aan alle voorschriften, dan zou de prothese niet mogen draaien en anders zou de chirurg hiervoor garant moeten staan.

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nandaatje zo te lezen is je operatie nog wel een tijdje weg als je twijfels hebt zou ik nog ergens anders op consult gaan hoor, mocht je dit niet gedaan hebben dan! Ik heb dat toen niet gedaan en achteraf best spijt van gehad ondanks dat mn boobs er prachtig uitzien verder. Ik ging namelijk op consult en die maandag er op was er een plek vrij en ik ben er toen meteen voor gegaan. Er kan altijd wat gebeuren en bij andere artsen gaat het natuurlijk ook niet altijd goed etc maar ik lees bijvoorbeeld vaak bij Plovier dat deze er wel alles aan doet om het op te lossen en dat vind ik dan weer erg netjes! Hoop dat de meiden met problemen nu bij ACCZ ook een nette oplossing krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, hier ben ik weer. Piepke bedankt voor je prive bericht. Ik moet nog steeds geduld hebben helaas. De double bubble is nog steeds niet weggetrokken. Ook mijn littekens zijn erg goed zichtbaar. Baal er echt van. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Ik ga begin dec. Weer bellen. Kijken of ze dan nog steeds zeggen dat het wel goed komt. Ben eerlijk gezegd wel bang voor een eventuele 2e operatie. Want wat is daar dan het resultaat van? Is het dan weg? En weer een nieuw litteken? Pfff lastig allemaal. Maar in bh en bikini ben ik gelukkig wel happy. Behalve als ik mijn armen omhoog doe. Dan is het weer zichtbaar! nog weinig nieuws verder! X lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lekkie,

Ik had ook een double bubble van m'n borstvergroting in juni. Heb een herstel operatie gehad vorige week 16 okt en ben met de dag meer tevreden met het resultaat!

Als je wil kun je m'n foto's bekijken voor mijn resultaat. Heb absoluut geen spijt want ze worden met de dag mooier!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lekkie

Het lijkt mij een illusie dat een double bubble vanzelf weg trekt hoor. Ben nog nooit tegen gekomen dat een chirurg beweerde dat dat zou gebeuren.... :(

Een double bubble wordt vaak weggekregen bij een heroperatie door een grotere prothese te plaatsen en dan de spier wat meer losmaken.... Hoop dat hij je niet weer afscheept, de volgende keer.... Want ik vind het een beetje afschepen wat hij doet... :huh:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden voor jullie reactie's. ik word steeds nerveuzer als ik allemaal dingen lees over accz. ook over het niet garant willen staan en ook met de consulente heb ik geen klik. niet dat dat heel belangrijk is voor mooie borsten maar het feit dat ik hier al mijn vragen moet stellen zegt misschien wel genoeg, ik voel me soms een beetje teveel. ik ga sowieso nog een keer terug om ronde prothesen te passen maar ik ben bang dat die bij mij onder de oksel terecht kome aangezien mijn borsten al wel een beetje naar buiten staan. hij heeft heel duidelijk gemaakt dat je dan niet moet verwachten dat een prothese meewerkt aan de stand van je borsten, ook staan ze bij mij wat ongelijk, dit blijft ook. ik lees daar hier veel klachten over maar aan dat soort dingen kan geen enkele chirurg wat doen, ik spreek uit ervaring helaas want mijn hele lichaam zit asimetrisch in elkaar en daar zal deze bv niets aan veranderen. bedankt dames ik berust nog even in mijn keuze, gelukkig pas in januari en ik heb nog niks getekend of betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lekkie..

Jeetje wat vervelend zeg!!! Hoe is het nu met je borsten??

Eerlijk gezegd schrok ik nogal toen ik je bericht las...

Zelf ben ik 2,5 weken geleden door dr. van Onselen geholpen aan dual plane 480cc.

Van een B naar een D....

Maar iets valt me op...en mijn vriend ook.... Weliswaar bij mijn rechterborst.... Er zit een duidelijke rand in, waardoor het lijkt alsof de rest van de borst daaroverheen hangt... En dit is niet het geval bij mijn linkerborst...Is dit nou double bubble...? Ik kan op t net geen goede plaatjes vinden, misschien kan jij een goede omschrijving geven van hoe het eruit ziet?

Of misschien iemand anders met uitleg/foto/tips?

Alvast bedankt,

Liefs een onzeker Sunnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sunnetje, waarom maak je er geen foto van en mail je het naar accz? of bel je ze op? dan ben je van je onzekerheid af, ik wilde hier net ook gaan vrgen wat eigenlijk een double bouble is het, als ik het goed schrijf. kan me voorstellen dat je na zo'n ingreep niet vrolijk wordt van al die onzekerheden maar mij is aangegeven dat je altijd kan bellen. succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.