Ga naar inhoud

Charlyikgahetdoen : 19 september 2012 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zit nu al een tijdje na te denken over een borstvergroting en ben ook al langs een kliniek geweest voor een intake gesprek. Ik zit nu heel erg te twijfelen wat voor siliconen ik zal nemen. Ga ik voor 320 CC of 370 CC? Enerzijds wil ik niet dat mijn borsten extreem groot worden, anderzijds wil ik ze ook weer niet te klein.. Ik vroeg me dan ook af of er mensen zijn met een B cup die een van de twee CC's heeft genomen om grotere borsten te krijgen en wat daarmee jullie ervaring was. Daarnaast vroeg ik mij af wat ik mag verwachten na de operatie, natuurlijk heb ik hierover al e.e.a. gehoord van de arts, maar het is niet hetzelfde als iemand die het ook daadwerkelijk heeft ondergaan. Ik hoor graag van jullie. Thanks :D!

Groetjes,

Charly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Charly,

Heb je een idee over het merk en type prothese wat ze willen gaan gebruiken bij je?

Dat verscheelt nogal per merk namelijk die afmetingen, waar wil je op uit gaan komen? Een D-E cup?

Vergeet niet dat protheseborsten altijd een grotere cupmaat nodig hebben dan natuurlijke borsten. Wat ik bedoel is... dat een cup e prothese, er vaak uitziet als een natuurlijke c-d cup.

Maak je niet te druk dat het te groot zal worden, je went erg snel aan de maat. Tenzij je echtttt niet groter dan een c cup wil hebben, dan denk ik dat je er met 370cc overheen zal gaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey charley,

ik had een b cup... heb 350 cc medium profile dual plane gekregen nu 2 wkn PO.

ik denk uit te komen op een D cup... maar misschien wel E al zien ze er echt niet zo mega uit.

mensen die het niet weten, is het tot op heden nog NIET opgevallen! ondanks t-shirtjes / hemdjes weer en mijn kliniek bh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Charly,

Ik lees net je verhaal en ik hebd precies hetzelfde "probleem"

Ook ik heb een b-cup en wil graag een volle c.

Ik heb pas 2 nov een bv gepland staan, omdat ik morgen eerst goedaardige knobbels moet verwijderen onder narcose.

Waar ik heel erg bang voor ben..

Ik ga ook naar Bergman Kliniek maar dan in Den Haag, kom zelf uit Zeeland.

Ik had al een consult gehad en zijn advies was 400cc.!! ik wist niet goed met wat ik dat moest vergelijken dus had gegoogeld..mij veelste groot.

Maar bij iedereen valt het anders uit, maar vind het zo moeilijk..

Heb volgende week mn 2de gesprek.

Ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag bij je, en ben benieuwd naar je verslag!

xx maggie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook op je topic gefeliciteerd met je boobs!!! fijn dat je weinig tot geen last hebt. En ik lees hier idd dat je door een andere arts geopereerd zou worden. Ga je nog een verslagje schrijven?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en een heel voorspoedig herstel gewenst. Hoop snel je verslag te lezen !!

@xxmaggiexx ik had zelf 75a en ben met 260 cc, rond, dualplane naar een ruime c cup gegaan.

dus als je b hebt en meer dan 300 cc krijgt kom je zeker op een ruime D of zelfs kleine E uit denk ik :)

dus dat moet goed komen.

Ik ben nu 2 dagen PO , alleen nog wat stijf maar verder gaat het prima.

Suc6

Xxx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xxmaggiexx ik had zelf 75a en ben met 260 cc, rond, dualplane naar een ruime c cup gegaan.

dus als je b hebt en meer dan 300 cc krijgt kom je zeker op een ruime D of zelfs kleine E uit denk ik :)

dus dat moet goed komen.

Sorry dat ik me er even mee bemoei :)

Waar je op uit komt ligt aan het aantal cc in combinatie met het profiel en het merk. Dan kun je zien hoe breed de prothese is en welke projectie deze geeft. Dát zegt iets over de eventueel te behalen cupmaat :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ik zie nu pas alle reacties op mijn post lol. Ben lekker handig met deze website ahum.

Uiteindelijk heb ik de 20e mijn operatie gehad door dokter Maas, omdat de OK gesloten bleek te zijn de 19e. Eerst zou ik geholpen worden door dokter Turnhout. In overleg met hem was ik uiteindelijk gegaan voor 375 CC, rond en dual plane. Uiteindelijk dus weer terug, omdat ik eerst op consult moest komen bij dokter Maas alvorens ik door hem geholpen kon worden. Resultaat: een heel ander besluit. Uiteindelijk gegaan voor 335 CC, dual plane, anatomisch en al vanaf hoger in de silicoon vulling opdat ik toch nog het "decolete" effect krijg.

Ik heb al wat foto's online gezet van de eerste twee dagen. Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden al ben. Natuurlijk moet er nog zwelling vanaf en moet alles op zijn plaats komen, maar voor nu vind ik het er al erg mooi uitzien. Ben overigens ook erg blij dat ik echt bijna geen pijn voel. Lichtelijke spierpijn misschien maar dat is het. Kan eigenlijk alweer alles zelf, alleen douchen is wat lastig.

Ben wel een lekker ongeduldig type dus dit thuis zitten vind ik niets. Straks even wat extra sport bh's kopen bij de H&M en dan weer de hele dag niets ugh. Zijn er nog tips van jullie voor deze eerste paar dagen om ervoor te zorgen dat de genezing goed blijft gaan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, in iedergeval de paracetamol goed blijven innemen ook als je geen pijn hebt.

de kuur met arnica druppels en vitamine c helemaal afmaken en ja rust houden he.

wanneer mag je eigenlijk weer even op visite gaan of een blokje rond lopen?

dat wil ik eigenlijk wel, gewoon ff de buitenlucht in, ik ben vandaag ook 2 dagen PO en dus ook aan het vervelen de hele dag :(

en het litteken zal nog wel bij trekken maak vanmiddag weer een nieuwe foto dan kan ik denk ik weer een beetje verschil zien.

Geen pijn verder alleen wat spierpijn bij het opstaan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.