Ga naar inhoud

Yoko : 1 juli 2014 : Dr. van Canneyt


Aanbevolen berichten

Aan Yoko,

Het grootteverschil is niet spectaculair. Het was ook niet mijn bedoeling. Ze zijn dus wel mooier van vorm nu ;-)

Ik had een 80C en denk dat ik nu die 80C gewoon beter en mooier zal vullen of misschien net aan een 80D kom.

Ik moet het nog even bekijken, want met die linker borst die een stuk groter is nu, past mijn 80C helemaal niet meer....

Als je écht een maatje meer wil, zou ik gaan voor iets meer cc's (100cc erbij lijkt mij goed).

Veel succes!

Khadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat die medium te breed was voor mijn lijf.. Foutje van de pc.. Hij dacht dat dat zo moest...

Lang verhaal.. je zou mijn topic er eens op na kunnen lezen als je eens veel tijd hebt. Het topic van de operatie van bij dr. Malfeyt... (heb namelijk nog een topic ook van mijn wissel, dat is dus het vervolg)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je voor je eerste bv voor een cupmaat had? Maar met 230 cc op de spier (met die speciale prothese met dunne rand) krijg je wel een projectie van 5,3 cm.. Dat wil zeggen dat je op een 70 of 75 E uit gaat komen....

Ik weet niet of je met die 300 cc onder de spier ook op die maat uit zou gaan komen?

Demeyere zal waarschijnlijk gezegd hebben dat je met die 230 op de spier op een C-cup uit zult gaan komen, maar Demeyere weet niks van bh-maten van nep-boobs :45:

Het gaat er wel uitzien als een mooie volle C, maar in bh-label krijg je dan een E :)

Hoop dat dit wat verduidelijkt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh!

Ik zit hier weer al de hele avond vanalles te lezen :-) Elk uur verander ik van mening! Heb de foto's van Eefje gezien, die zijn echt wel mooi natuurlijk met 200 cc voor de spier.

Waar vind je eigenlijk die informatie over projectie en dergelijke?

Ik ben trouwens vertrokken met een AA-cup (platterdeplat).

Slaapwel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een 70 of 75 D wordt het dan zeker, maar ik denk dat je bh-label gaat zeggen dat het een E is :)

Die catalogussen heb ik door de loop van tijd van google geplukt.. Geen idee soms waar haha.

Leah heeft ook de style 510 trouwens.. die zijn ook heel mooi geworden, alleen weet ik niet of Leah nog vaak online is.. Maar je zou haar altijd eens een pb kunnen sturen.

Nieuwe avatar?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi!

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets achterliet :67: Ik heb de laatste dagen wel weer uurtjes gelezen!

Ik ging dus vorig jaar een wissel laten doen... maar ik was toch niet helemaal zeker... slecht gevoel na mijn consult bij Demeyere... dan maar besloten de wissel uit te stellen (ik dacht: ik loop nu toch al 8 jaar zo rond... wat is een paar maand meer)

2 maanden geleden dan toch een nieuw consult gehad, bij dr. Van Canneyt deze keer. Hij vertelde mij dat ik mijn prothesen dual plane heb, maar dat dit mislukt is: de prothese is naar omhoog gekropen en zit dus volledig onder de spier (veel te hoog dus). Dat is eigenlijk best hoe het voelt voor mij! Hij adviseerde anatomische prothesen (ik wil ze natuurlijk, na al die jaren mijn hoge bollies). 2 dagen erna passessie gehad met mevrouw van Sebbin erbij. Het wordt nu 325 of 370 cc dual plane.

Morgen om 9 u is het zo ver! Ik doe geen oog dicht vannacht! Ik vind het minstens even spannend als de eerste keer!!! Ik plaats foto's deze week.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.