Ga naar inhoud

Yoko : 1 juli 2014 : Dr. van Canneyt


Aanbevolen berichten

Hey! Ik zit al jaren op het andere borstenforum (.nl) en nu ook hier! (Ik kijk hier al een tijdje rond, maar had nog niks gepost).

Ik ben Joke, 26 jaar en had 8 jaar geleden reeds een borstvergroting. Net op mijn 18de, jaja, lekker jong, en ik heb er zeker geen spijt van gehad! Ik heb nu momenteel 230 cc onder de spier. Ondertussen is mijn lichaam echter veranderd, en ben ik aan het sparen voor een tweede borstvergroting ( --> ze mogen heel wat groter).

Groetjes!

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joke...oftewel Yoko....(ono.. :141: )

welkom op dit leuke forum...

Heel veel forum- en lees plezier hier...

Je wilt dus graag een wissel...welke maat heb je nu en wat zou je graag willen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yoko

Welkom op dit forum! :viannen_01:

Leuk dat je aan het kijken bent voor een wissel! Weet je al een beetje bij wie je zou willen? Je hebt natuurlijk al veel verhalen gelezen en hebt misschien al een idee welke artsen je graag zou willen, en welke absoluut niet? :)

En wat bedoel je met Veel groter? Wat heb je nu voor maat? :)

Heel veel plezier hier!

ALs je iets zoekt, kun je de zoekfunctie rechtsboven in het scherm gebruiken (voor het geval je dat nog niet wist) en bij vragen, shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo

Een tijdje geen tijd gehad voor het forum! Ik denk dat ik nu een B-cup heb, het mag gerust een grote C! Heb nu ook onder de spier, maar mijn borsten 'bewegen mee' als ik mijn spieren aanspan (je weet wel wat ik bedoel). Wil nu dus dual plane of voor de spier (maar denk niet dat ik genoeg eigen weefsel heb om ze voor de spier te plaatsen).

Heb net gebeld voor een consult bij dr. Demeyere... ze bellen me straks terug. SPANNEND!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yoko ,

welkom hier,en goed dat je voor dr Demeyere gekozen hebt,zit je zeker heel goed !

Hij plaatst ook het liefste voor de spier en volgens mij doet hij niet anders ook,maar dat weet ik niet 100% zeker.

Hij is iig geen voorstander van dual plane!!

Ben benieuwd dus wat hij je adviseert!. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Een tijdje geen tijd gehad voor het forum! Ik denk dat ik nu een B-cup heb, het mag gerust een grote C! Heb nu ook onder de spier, maar mijn borsten 'bewegen mee' als ik mijn spieren aanspan (je weet wel wat ik bedoel). Wil nu dus dual plane of voor de spier (maar denk niet dat ik genoeg eigen weefsel heb om ze voor de spier te plaatsen).

Heb net gebeld voor een consult bij dr. Demeyere... ze bellen me straks terug. SPANNEND!!!

x

:45:

Echt een heeeeele lange tijd geen tijd gehad voor het forum :38:

Maar leuk, Demeyere is een fijne arts! Heb je al een belletje gehad??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!

Ben net terug van mijn consult. Wat was ik nerveus! Maar ik was zoals de meesten heel snel op mijn gemak!

Ben toch een beetje teleurgesteld. Als ik voor de spier neem, kan er toch nog altijd maar 230 cc in. Wel natuurlijker resultaat, veel mooiere borst dan nu. Als ik ze onder de spier laat en het min of meer natuurlijk wil houden (wat ik wel wil) kan 300 cc zeker. Hij vond mijn borsten nu ook niet mooi. Hij zei dat er de vorige keer te weinig plaats gemaakt is aan de onderkant van mijn borst, waardoor het er nu een beetje als een man uitziet (borst volledig ingesloten). Dus het wordt sowieso mooier... Twijfel... Bruno verwachtte precies wel dat ik achter de spier zou kiezen, maar ik weet het niet... 230 cc is wel echt weinig :-)

Inderdaad, van dual plane was hij geen voorstander, doet dit enkel als dit expliciet gevraagd wordt.

Hahaha, ik vertelde hem over het forum en hij kende het al :D

Ik ga nog wat opzoekwerk verrichten en wss een 2de consult vragen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats stel.

Ik had vandaag een consult bij Demeyere. Op de spier kan hij max 230 cc plaatsen, onder de spier kan ik meer (heb nu 230 cc onder de spier, maar lelijk geplaatst, zie mijn voorstel-topic http://www.borstenforum.com/topic/5937-voorstellen-joke-yoko/#entry183763).

Ik zit hier al een uur operatieverslagen te lezen, maar vind erg weinig verslagen die bij Demeyere onder de spier hebben laten plaatsen. Ik had graag ervaringen en foto's!

Groetjes en bedankt!

xx Yoko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal plaatst hij het liefst op de spier, maar ik begrijp dat je voor een wissel gaat en ze nu onder de spier zitten. Vandaar dat hij ze dan ook weer onder de spier kan terug plaatsen misschien. Als je de keuze heb zou ik voor de spier gaan, maar dat is helemaal aan jou. Wat adviseerde Dr. de Meyere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, wel als er echt te weinig weefsel is... Ik denk dus dat als jij meer dan die 230 voor de spier gaat plaatsen dat je de prothese gaat zien? Waarschijnlijk daarom achter de spier.

Hij zal je toch zeker uitgelegd hebben waarom precies?

Foto's zul je inderdaad moeilijk gaan vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere mogelijkheid is nog de Natrelle style 510, maar deze is weer een stuk duurder. Ik denk dat je komt omdat je oude protheses ook al achter de spier zaten. Op de manier kan hij ze gewoon terug plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Voor de spier zou ik inderdaad die duurdere protheses krijgen, die heeft hij getoond, de protheses zijn zo heel erg dun bovenaan (4500 EUR). Door de kleine breedte van mijn borsten kan er dan niet meer dan 230 cc. Ik heb ook gewoon niet veel plaats voor de borst. Achter de spier kan meer. Ik zou dan wel al een mooier resultaat krijgen dan nu, omdat bij mijn eerste bv de spier niet genoeg losgemaakt is aan de onderkant van mijn borst (nu zit het volume bijna alleen boven mijn tepel).

Ik had wel een goed gevoel bij hem. Pffff, omdat ik groter wil, denk ik nu toch terug aan achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik idd toch achter de spier gaan (zei ik dat?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal plaats Dr. de Meyere alleen maar voor de spier. Dit is nu eenmaal zijn (en mijn) voorkeur. Hij houdt er niet van om in gezonde borstspier te snijden. Maar voor een herstel of reconstructie zal hij ook wel anders opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb mijn wissel gehad bij Demeyere op 28 april.

Ik had 240 onder de spier en hij heeft nu 300 onder de spier geplaatst. Bij mij was voor de spier niet mogelijk wegens te weinig weefsel.

Hij maakt er geen enkel probleem van hoor.

Momenteel heb ik een beetje last met een gezwollen linker borst, maar ik kan al wel zeggen dat ze mooier zijn dan voordien !!

Ze staan iets dichter bij elkaar ;-)

Ik ga op 30/4 terug even langs voor controle van de zwelling.

Ben verder heel tevreden over de arts, het ziekenhuis en het resultaat!

P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieniemieniemuis,

jij zat dan waarschijnlijk in wachtzaal toen ik langs de zijkant naar buiten ging!

Ik dacht dat ik eruit was (300 cc achter de spier), maar twijfel nu terug... als ik achter de spier toch cc's verlies, lijkt die 230 voor de spier mooier... Ik heb al een afspraak voor een tweede consult, heb ondertussen weer een heleboel vragen!

Ik ben overigens heel dun, als ik foto's zie van meiden met 300 cc achter de spier vind ik dit megagroot in vergelijking met mijn 230 cc die ik nu achter de spier heb. Maar dat komt wss ook omdat bij mij het meeste volume aan de bovenkant v mijn borst zit (lelijk!)

TWIJFELS pffff

Khadjakuwana, hoe zit het met het grootteverschil (240 versus 300 CC)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.