Ga naar inhoud

Anna1985 : 28 augustus 2012 : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben Anna en 28 aug word ik in de Velthuis Kliniek in Eindhoven geopereerd. Ik kijk er met een ontzettend dubbel gevoel naar uit. Enerzijds een leuk gevoel dat ik me straks veel zelfverzekerder ga voelen, maar anderzijds ook wel angst of dat alles goed zal gaan. Ik heb me aangemeld voor dit forum om ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Op dit forum is veel info te vinden, dus misschien dat je het zoekvenster rechtsbovenin het scherm eens kunt gebruiken. Je kunt daar trefwoorden ingeven, of je kliniek of je pc, wat je wilt :)

Mag ik vragen bij welke pc je geopereerd gaat worden? Dan kan ik je topictitel aanpassen en lijkt ie op de rest hier ;)

Als je vragen hebt: shoot! :35:

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anna,

ook welkom...

Over ruim 2 weken is het al zover...spannend.

Iedereen heeft hier spanning, het blijft toch ook een operatie.

Maar het gaat vast goed komen, lees alle blije reacties maar..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anna

Wij worden op dezelfde dag geopereerd :48: ! Hoeveel cc krijg jij en hoe worden ze geplaatst? Zelf krijg ik high profiel 320 of 350 cc voor de spier. Leuk dat ik een mede forumgenoot heb op dezelfde dag want ik ben een super zenuwe pees :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo,

heel veel succes!! Ik ben zelf ook in de Velthuiskliniek in Eindhoven geopereerd..ben er super tevreden over!! De hele dag is me 100% meegevallen, hele aardige mensen daar. En ik heb helemaal geen last gehad van de narcose.

succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben afgelopen dinsdag geopereerd en heb 255 cc mentor implantaten geplaatst gekregen. Ik heb gelukkgig niet heel veel pijn meer. Wel maak ik mij zorgen over mijn linkerborst. Die is voor een groot deel nog ongevoelloos. Ook doet de wond aan de linkerborst nog veel meer pijn dan rechts. En wat ik helemaal raar vind, is dat iets in mijn linkerborst af en toe trilt...vindt het zon raar gevoel. Niet pijnlik, wel raar. De implantaten zijn bij mij op de borstspier geplaatst. Heeft iem soortgelijke klachten gehad en is het iets om je zorgen over te maken? Gr anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Anna!

Gefeliciteerd met je boobs!

Ik herken het wel hoor wat je schrijft ( ook al heb ik ze achter de spier ). Ik had alleen last van de rechterkant, deze was ook meer opgezet dan links.

Ook net zoveel dagen PO toen als jou. Ben toen terug gegaan maar het was gewoon vocht/lucht wat erin zat wat er gewoon uit moet. Dat verklaard

ook het gevoel wat je schrijft over dat trillen, is ook een erg appart gevoel maar heeft volgens mij ook gewoon met lucht te maken want ik heb dit

trillen ook een paar dagen gehad daarna was dit gewoon weg.

Geniet van je boobies!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben nu bijna 7 weken po en mijn linkerborst heeft ook amper gevoel in het begin helemaal niets nu begint het een héél klein beetje. Mijn littekens doen ook soms nog pijn denk door de druk van de bh en dat trillen dat is lucht dat in je borst aanwezig is maar dat verdwijnt hoor dus denk niet dat je ongerust moet zijn en anders even met je kliniek bellen? Maar wat jij hebt heb of had ik ook en bij mij is alles prima in orde :D nog een spoedig herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja was ik ook vergeten te zeggen :)

Ben byna 4 weken po en ik heb dat ook.. zowel links als rechts dat het aan de onderkant gevoelloos is.. Bij sommige komt dit gewoon terug met de tijd,

en bij de anderen niet ( is wat ik gehoord heb ).

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet iets om je zorgen over te maken denk ik, voor de zekerheid kan je altijd even bellen naar hun natuurlijk. in't begin doen je borsten heel erg raar :-) en voelen ze gek aan.

Mijn borsten zijn ook allebei heel anders genezen maar nu zijn ze wel mooi allebei, je ziet geen verschil meer.

Linkse hechting trekt ook nog veel meer dan rechts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.