Ga naar inhoud

Melaniie : 5 juli 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ! :)

Kword dit jaar 22 en heb een prachtig zoontje :)

Kheb nooit niet veel borsten gehad en na de borstvoeding zijn ze nog kleiner geworden en niet meer gelijk :(

Dus zoals velen wil ik een borstvergroting ! :D

Op deze site heb ik alvast wat informatie gevonden, heel fijn.

Nu op zoek naar 'de geschikte' borsten =) Hihihi ...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Had gisteren mijn eerste consultatie bij dr. Plovier Nu op zoek gaan naar foto's !! Weet iemand waar ik er kan vinden ?? Tips is altijd welkom :-)

Jazeker.. dat weet ik wel ;)

http://www.aboutplasticsurgery.com/breast-enhancement/before-after-photos

Hoe ging je consult.. heb je al een hoeveelheid cc's gehoord van Plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn wel amerikaanse maten overigens.

Leuke link :35:

Dan zou je niet naar cupmaten moeten kijken, maar naar vorm en volume.. en de hoeveelheid cc's zodat je een richtlijn hebt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Je kan bijvoorbeeld op mijn ticker klikken, dan kom je op een website uit waar je ze kan maken.

Vervolgens kun je die in je handtekening plaatsen via je instellingen.

Mocht het niet lukken, dan stuur me de link van je ticker maar in een priveberichtje, dan kijk ik of ik hem geplaatst krijg :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Het is 330 cc geworden achter de spier van Sebbin.

Ben nu toch wel wat moe hoor en toch een beetje pijn..

Medicatie ingenomen en schatje verzorgd me goed. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! 300cc zal een mooie maat zijn geworden. Heb je ze al bloot gezien of alleen nog ingepakt? Goed je pijnstillers nemen en nog rustig aan doen, dan trekt de zwelling eerder weg en zal je dus sneller minder last krijgen.

Heb je een verhoging onder je hoofdkussen en een stevig kussen onder je knieeen? Dat ligt gelijk een stuk lekkerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het verslagje:

Gisteren moest ik er zijn om 10u30 en tegen 11u30 zou ik naar de operatiekamer gaan maar het is wat later geworden. Ik was er tegen 10u dus heb toch wat moeten wachten op de kamer dan. Daar waren de zenuwen! Ook was er een franse vrouw die net geopereerd was en die was aan het roepen dat ze pijn had.. Meer zenuwen.. foto's getoond aan Plovier (was een kleine c zei hij, heel mooi, de vrouw op de foto had 280cc)

Uiteindelijk naar de operatiekamer: het was daar fris maar ik lag op een verwarmde operatiebedje. Voor dat ik het wist was ik al weg. Het personeel was zeer lief!

Toen werd ik wakker op de kamer. Ik was nieuwsgierig hoeveel het geworden was: 330cc achter de spier van Sebbin. Klinkt best wel groot! Ook mijn vriend lachtte :-) Ik had geen pijn en was niet misselijk. Kon niet wachten om te drinken, het mocht om 4u zei die Spaanse verpleegster. Jammy dat deed deugd! Daarna stilaan naar huis (ongeveer 1u rijden). Toen ik aan de deur stond voelde ik me wat draaien dus snel in de zetel gaan liggen. En werd ik verzorgd door mijn vriend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.