Ga naar inhoud

Melaniie : 5 juli 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je boobs! 300cc zal een mooie maat zijn geworden. Heb je ze al bloot gezien of alleen nog ingepakt? Goed je pijnstillers nemen en nog rustig aan doen, dan trekt de zwelling eerder weg en zal je dus sneller minder last krijgen.

Heb je een verhoging onder je hoofdkussen en een stevig kussen onder je knieeen? Dat ligt gelijk een stuk lekkerder.

Dankje! :) Nu enkel ingepakt, tis redelijk gespannen en dan die martelband drukt het nog eens bijeen. Ik heb een borstvoedingskussen gebruikt met daarop een kussen. Ik heb enkel last van mijn rug dus is schuif veel op. Liggen is beter dan opstaan dan voel ik die druk iets minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Ik ben nu 10 dagen po, ook bij plovier geweest en ook 330 cc sebbin (toevallig)! Erg veel pijn gehad, gaat nu 'redelijk' maar zijn super mooi!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Ik ben nu 10 dagen po, ook bij plovier geweest en ook 330 cc sebbin (toevallig)! Erg veel pijn gehad, gaat nu 'redelijk' maar zijn super mooi!!

Xx

Dankje! :)

Ah fijn om te horen, ik was al op het forum aan het zoeken wie hetzelfde heeft gekregen. Dus ga ik je zeker volgen :) heb ook wel wat pijn en die martelband.. die druk maakt het nog eens erger..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de eerste dagen had ik het ook zo benauwd door die band!

Maja nu ik 10 dagen verder ben zit die niet meer zo strak, je went er aan (moet wel...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.