Ga naar inhoud

dr plovier kosten bv?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Bh's in warenhuizen kun je nog binnen twee tot vier weken terug brengen he. Anders koop je er gewoon een, prop je hem thuis vol, strak truitje aan: en dan naar je hubby als ie thuis komt van zijn werk. Zeg je gewoon: schat: ik kon niet wachten, ben toch alvast naar de pc geweest en hij had meteen tijd voor me. Kijk eens!!!!! :D

sorry, heb nogal een groot visualisatievermogen :45:

Maar je zou het dus ook thuis kunnen doen, dat is de moraal van het verhaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha doc!!!! :152: wat een lol!

ik zie het idd al helemaal voor me!

primadonna moet je gewoon doen!

die maximizers werken ook goed hoor! is zo veel gevuld. dat je er weinig in hoeft te doen om een "resultaat" te zien onder je shirt!

ben benieuwd wat je mannie ervan gaat vinden.

ikzelf van 176... een D-cup is denk ik goed te doen.

nu na mijn operatie hoop ik op een flinke C of D uit te gaan komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ik heb t zojuist gedaan. 3bh's over elkaar waarvan nummer 2 en 3 gevuld over t geheel zijn. ik ging strijken hij kwam thuis we gingen eten ben paar keer pontificaal voor hem gaan staan en langsgelopen...niks he...donkerblauw strak shirt aan trouwens.

hij ging douche heb ik serieus NOG een bh aangetrokken die net te groot voor me is nou als ik nu geen D cup had (en t stond me gooooeeeed) maar voordat we naar buiten gingen kwam DE vraag: schat valt je niks op aan mij? nee dus! ik liet mn 4bh's over elkaar zien en hij moest wel lachen omdat zo'n actie wel wat voor mij is;) nou goed meneer zei nu dat hij daar niet op lette/Naar keek. als ze huge zouden zijn tov mn lijf valt dat heus wel op lijkt me! oftewel ikke gewonnen hij verloren maar wil t niet toegeven haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 2-0 gewordeeeeeee! Liet profielfoto zien van tijgertje en vroeg welke cupmaat hij dacht dat t zou zijn. Zegt hij B! hahaha hij zat er mijlenver naast. Ik moest gewoon even mn gelijk halen dat hij er gewoon helemaal geen verstand van had.

Ik heb vannacht dus als een roosje geslapen hihi ga vandaag nog foto uploaden van mn quatro-bh actie haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 2-0 gewordeeeeeee! Liet profielfoto zien van tijgertje en vroeg welke cupmaat hij dacht dat t zou zijn. Zegt hij B! hahaha hij zat er mijlenver naast. Ik moest gewoon even mn gelijk halen dat hij er gewoon helemaal geen verstand van had.

Ik heb vannacht dus als een roosje geslapen hihi ga vandaag nog foto uploaden van mn quatro-bh actie haha

Tsss bijna 3000e voor een bv betaalt en het wordt nog steeds aangezien voor een B door ons mannelijk volk :kez_11: naar die mannen van ons hoeven we ook niet meer te luisteren. hahaha! :154:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja he :105: on top of the world!!! Ik ben er uit btw ik ga voor een 75D ipv C. Ik (en mn vent) vinden t resultaat en verhoudingen van missboobymoon very nice :101: en ook van clarisa`s meiden ben ik fan hahahahaha maar groter dan dat wordt het echt niet. Ik wil toch beetje rekening houden met t vak waar ik nog een baan in moet vinden. Maat 36/38 en dan cup E/F/... vind ik persoonlijk niet iets voor mij.

had mn moeder gister aan de lijn en even op de hoogte gebracht toen zei ze ja maar over 10 jaar ben je weer aangekomen en dan groeien je borsten ook mee. Maar daar had ik mn antwoord ook op klaar aangezien ik qua uiterlijk op de kant van mn vader lijk en dat zijn op latere leeftijd nog slanke mensen dusssss mama dont preache :108: hihi wel vroeg ze met klem of ik de silliconen van dr plovier even op nederlandse sites controleer. ze had nml in de krant gelezen dat ze in NL de borstvergrotingen even stil willen leggen omdat er zoveel lekken. oke mama dat doe ik dan wel even <3 ik zie t niet gebeuren dat ze dat stil kunnen leggen...das vragen om zwarte markt praktijken. NOU hup laat t 15 augustus zijn grrrr ik droom nu al elke nacht erover hahaha

ow weet iemand of je biju operatie geen kunstnagels op mag hebben? nagellak is erv nog wel af te halen...maar probeer eens a la minute acrylnagels eraf te halen zonder je eigen nagel te vern**ken :6:

foto's staan in galerij trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een vraag en om daar nou weer een topic over aan te maken....mn moeder zei dat je er eenn mammo wordt gedaan voordat je protheses neemt. maar lees dit nergens over plovier...moet ik hiervoor dus naar ziekenhuis? zijn er nog andere dingen die ik in nl moet laten doen of met verzekeraar moet regelen? mocht mammografie niet verplicht zijn..

wil ik t toch doen om er zeker van te zijn geen borstkanker te hebben...al pis ik nu al in mn broek over de uitkomst omdat kanker veel in familie voorkomt en mn moeder t in zelfde borst 2x heeft gehad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellaba,

Ik zie dat er een enorm verschil is met de prijs die mijn PS heeft opegeven! :107:

Hij sprak van 3400 euro en consultatie 40 euro.

Aan wat kan dit dan liggen?

Zou je geld terug krijgen misschien nadien?

xx, Tes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.