primadonna89 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 hallo ladies! ik heb nog een paar weken vakantie en zit uuuren dit forum te lezen. mij lijkt de populaire dr. plovier dus ook wel wat. hij zet veel ronde (wat ik wil) t is in België (wat voor mijn variabele salaris ook aantrekkelijk is) maar zouden jullie willen vertellen hoeveel de vergroting heeft gekost (ongeveer) dan kan ik een inschatting maken hoe lang t duurt voordat ik genoeg geld heb en of het al zin heeft om ver van tevoren een consult te plannen. groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hoi PrimaDonna89, Wat ik hier zoal van het forum heb gelezen betaald je voor het consult € 50,00 euro en voor de operatie € 2700,00 euro Hopelijk klopt dit nog steeds Maar dan heb je nu wel een beetje een ongeveer plaatje Succes met sparen! Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Wat Deborah zegt klopt hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Yep tot 900 cc Wissel is 3200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ik heb 3000 euro betaald voor alleen de vergroting 50 euro consult. Geen idee waarom er verschil zit in prijzen....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyMillion Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hier ook een Plovier klant ;-)Er komen ook kosten voor pijnstillers bij (ong 35 euro)Zelf had ik ook nog siliconepleisters gekocht bij hun voor een mooie genezing van de littekensGoed dat je voor Plovier kiest! Hij maakt hele mooie borsten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hahaha,het wordt steeds goedkoper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 wissel 3200 ??? met extra ofzo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Nee wissel was duurder, 3200 tot 900 cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 wissel 3200 ??? met extra ofzo ? Ivm extra werkzaamheden, correcties (indien nodig) en oude kapsel verwijderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Handmade tits whahaha,OMG Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 wauw meiden ontzettend bedankt al! of gratis consult of 50 euro haha wel een verschil maar die 50 euro is geen probleem omdat in NL gauw rond 4000 zit. mijn gedachten kloppen gelukkig wel zo'n beetje...900 cc zal ik niet bij in de buurt komen ik denk aan c/d maar om nu te vragen hoeveel cc dat is, is lastig te zeggen natuurlijk. hoelang was de wachttijd????????? ik ben al over de helft met sparen halleluja hihi dus dan binnenkort maar eens bellen! hebben "de dames van plovier" nog tips waar ik in België rekening mee moet houden of bij de kliniek? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ik ben niet bij Plovier geweest, maar waar je in Belgie rekening mee moet houden, zijn de gaten in de wegen AUW vlak na een bv Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 hahaha ja klopt helemaal!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anominous Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Mja die wegen zijn zeker slechter dan hier, gewoon een kussentje in de rug en je stoel zoveel mogelijk naar achter en vriendje rustig laten rijden, ik had niks geen pijn onderweg x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Wachttijden... hmz valt mee. In mei had ik consult en in augustus de operatie. Het had sneller gekund als ik me op een 'uitvallijst' had laten plaatsen. Dan bellen ze je op, als iemand anders afzegt Enne tips?! Hmz.... just enjoy the ride and Plovier Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 hahaha! dat was precies mijn idee al: kussen in de auto rustig liggen en laat hem maar rijden. hij kan alleen niet zomaar vrij krijgen. heb t aan een vriendin vertelt en die heeft vaak een dag vrij, zij boodt gelijk aan om me hierin te steunen door mee te gaan en te rijden. echt heel fijn! aan een andere "vriendin" zeg ik t gewoon niet omdat die een ander geen geluk gunt. we namen een pup...normale reactie: oohh leuk! reu/teef/naam/wanneer? maar zij: ....gaat dat wel in zo'n klein appartement en die mag de trap toch niet af? aaarrgghhh!!!! hehe maar ik ga na de 12e bellen voor consult als die goede vriendin terug is in nl dan hoop ik dat t ook snel gaat hihi! thanks ladies voor de info! Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 Ow piepke die lijst he ..als je wordt gebeld neem aan dat t niet gelijk die dag is? of de dag erna? als je niet kunt die dag dan ga je niet van de lijst af lijkt me toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Ow piepke die lijst he ..als je wordt gebeld neem aan dat t niet gelijk die dag is? of de dag erna? als je niet kunt die dag dan ga je niet van de lijst af lijkt me toch Dat kánnnn gebeuren, maar dan ben je niet gelijk van de lijst af hoor Maar het kan ook zo zijn dat er iemand 10 dagen vantevoren afbelt, en dat je dus na 10 dagen terecht kan, of na 3 weken 'pas/al'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Hoi meis, Toen ik een afspraak maakte voor een consult had ik ook meteen een afspraak gemaakt voor de operatie, daardoor kon ik vrij snel (een maand later) na het consult geopereerd worden en als je Plovier tijdens t consult toch niks vind (kan ik me bijna niet voorstellen hoor) maar dan kan je de operatie altijd nog afzeggen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmetje28 Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Lang wachten hoef niet hoor. In juni mijn consult en in juni mijn vergroting..Ik betaalde 2700 euro en consult was gratis....Succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
primadonna89 Posted August 4, 2012 Author Share Posted August 4, 2012 klinkt allemaal heel goed! ze zijn tot de 15e dicht maar hoop deze maand iig op consult en zsm de bv omdat de eerste maanden vh schooljaar je als invalleerkracht minste kans op werk hebt. en als t gaat zoals bij jou kimmetje28 zou t perfect uitkomen! iemand ervaring met vriend is bang dat ze te groot worden? had t over iemand hier die mijn afmetingen heeft en toch voor een d ging ipv c. (1, 80 m 63kilo ben ik) maar die van mij vond t helemaal niks een d bij mij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 klinkt allemaal heel goed! ze zijn tot de 15e dicht maar hoop deze maand iig op consult en zsm de bv omdat de eerste maanden vh schooljaar je als invalleerkracht minste kans op werk hebt. en als t gaat zoals bij jou kimmetje28 zou t perfect uitkomen! iemand ervaring met vriend is bang dat ze te groot worden? had t over iemand hier die mijn afmetingen heeft en toch voor een d ging ipv c. (1, 80 m 63kilo ben ik) maar die van mij vond t helemaal niks een d bij mij... Een tip: Neem je man mee naar een warenhuis waar ze bh's hebben. Haal een voorgevormde D-cup van jouw omvang uit het rek. Ga met jullie tweetjes in het pashok. Prop die bh als je hem aan hebt vol met zakdoeken. Trek een strak truitje aan (niet te donker) en kijk wat hij en jij, ervan vindt! Dan gaat die D-cup heel erg meevallen!!!! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 ja dat helpt echt ! ik ben een D cup gaan kopen bij h&m . Ben ik boven stiekem aan gaan doen volgepropt en hij zag het niet eens!!! owh zei die dacht dat ze groter zouden worden whaha en ik vond ze zelf best huge! Hup en weg dat ze D te groot vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.