Ga naar inhoud

dr plovier kosten bv?


Aanbevolen berichten

hallo ladies! ik heb nog een paar weken vakantie en zit uuuren dit forum te lezen. mij lijkt de populaire dr. plovier dus ook wel wat. hij zet veel ronde (wat ik wil) t is in België (wat voor mijn variabele salaris ook aantrekkelijk is) maar zouden jullie willen vertellen hoeveel de vergroting heeft gekost (ongeveer) dan kan ik een inschatting maken hoe lang t duurt voordat ik genoeg geld heb en of het al zin heeft om ver van tevoren een consult te plannen. groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi PrimaDonna89,

Wat ik hier zoal van het forum heb gelezen betaald je voor het consult € 50,00 euro en voor de operatie € 2700,00 euro :)

Hopelijk klopt dit nog steeds :) Maar dan heb je nu wel een beetje een ongeveer plaatje :)

Succes met sparen! :D

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een Plovier klant ;-)

Er komen ook kosten voor pijnstillers bij (ong 35 euro)

Zelf had ik ook nog siliconepleisters gekocht bij hun voor een mooie genezing van de littekens

Goed dat je voor Plovier kiest! Hij maakt hele mooie borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw meiden ontzettend bedankt al! of gratis consult of 50 euro haha wel een verschil maar die 50 euro is geen probleem omdat in NL gauw rond 4000 zit. mijn gedachten kloppen gelukkig wel zo'n beetje...900 cc zal ik niet bij in de buurt komen ik denk aan c/d maar om nu te vragen hoeveel cc dat is, is lastig te zeggen natuurlijk.

hoelang was de wachttijd?????????

ik ben al over de helft met sparen halleluja hihi dus dan binnenkort maar eens bellen! hebben "de dames van plovier" nog tips waar ik in België rekening mee moet houden of bij de kliniek? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachttijden... hmz valt mee.

In mei had ik consult en in augustus de operatie. Het had sneller gekund als ik me op een 'uitvallijst' had laten plaatsen.

Dan bellen ze je op, als iemand anders afzegt :35:

Enne tips?! Hmz.... just enjoy the ride :43: and Plovier :55:

:45:;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha! dat was precies mijn idee al: kussen in de auto rustig liggen en laat hem maar rijden. hij kan alleen niet zomaar vrij krijgen. heb t aan een vriendin vertelt en die heeft vaak een dag vrij, zij boodt gelijk aan om me hierin te steunen door mee te gaan en te rijden. echt heel fijn! aan een andere "vriendin" zeg ik t gewoon niet omdat die een ander geen geluk gunt. we namen een pup...normale reactie: oohh leuk! reu/teef/naam/wanneer? maar zij: ....gaat dat wel in zo'n klein appartement en die mag de trap toch niet af? aaarrgghhh!!!! hehe

maar ik ga na de 12e bellen voor consult als die goede vriendin terug is in nl :D

dan hoop ik dat t ook snel gaat hihi! thanks ladies voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow piepke die lijst he ..als je wordt gebeld neem aan dat t niet gelijk die dag is? of de dag erna? als je niet kunt die dag dan ga je niet van de lijst af lijkt me toch

Dat kánnnn gebeuren, maar dan ben je niet gelijk van de lijst af hoor ;)

Maar het kan ook zo zijn dat er iemand 10 dagen vantevoren afbelt, en dat je dus na 10 dagen terecht kan, of na 3 weken 'pas/al'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Toen ik een afspraak maakte voor een consult

had ik ook meteen een afspraak gemaakt voor de operatie,

daardoor kon ik vrij snel (een maand later) na het consult geopereerd worden :)

en als je Plovier tijdens t consult toch niks vind (kan ik me bijna niet voorstellen hoor)

maar dan kan je de operatie altijd nog afzeggen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt allemaal heel goed! ze zijn tot de 15e dicht maar hoop deze maand iig op consult en zsm de bv omdat de eerste maanden vh schooljaar je als invalleerkracht minste kans op werk hebt. en als t gaat zoals bij jou kimmetje28 zou t perfect uitkomen!:D

iemand ervaring met vriend is bang dat ze te groot worden? had t over iemand hier die mijn afmetingen heeft en toch voor een d ging ipv c. (1, 80 m 63kilo ben ik) maar die van mij vond t helemaal niks een d bij mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt allemaal heel goed! ze zijn tot de 15e dicht maar hoop deze maand iig op consult en zsm de bv omdat de eerste maanden vh schooljaar je als invalleerkracht minste kans op werk hebt. en als t gaat zoals bij jou kimmetje28 zou t perfect uitkomen! :D

iemand ervaring met vriend is bang dat ze te groot worden? had t over iemand hier die mijn afmetingen heeft en toch voor een d ging ipv c. (1, 80 m 63kilo ben ik) maar die van mij vond t helemaal niks een d bij mij...

Een tip:

Neem je man mee naar een warenhuis waar ze bh's hebben. Haal een voorgevormde D-cup van jouw omvang uit het rek. Ga met jullie tweetjes in het pashok. Prop die bh als je hem aan hebt vol met zakdoeken. Trek een strak truitje aan (niet te donker) en kijk wat hij en jij, ervan vindt!

Dan gaat die D-cup heel erg meevallen!!!! :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.