Ga naar inhoud

baby296 : 26 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben donderdag aan de beurt ik heb woensdag consult en donderdag gelijk de operatie,

Ik heb alleen een vraagje hebben jullie foto's of iets meegenomen ?

En hebben jullie nog enige tips wat ik moet zeggen bij het consult ?

Begin toch wel zenuwachtig te worden !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij forums, borstvergroting algemen informatie staat een ganse lijst met vragen :)

en zeker foto's meedoen, want als je zegt ik wil een C, kan de pc je een bhmaat c geven en je borsten lijken een b van uitzicht dan..

ikzelf had een bikini mee waar ik in wou passen hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag meiden,

Ik ben gister onder het mes geweest bij dr. Verdonck ook bij de WK

Het ging als volgt

Omdat ik uit Nederland kwam heb ik een next day surgery gepland.

Dus woensdag had ik consult om 17:50 hartstikke vriendelijke man die rustig overal antwoord op gaf en informatie gaf. Na het consult naar het hotel gegaan en toen kreeg ik een telefoontje van de WK of ik mij om 9:15 wilde melden in plaats van 10:10. Heb het resterende bedrag afgerekend ik kon gelijk meelopen naar boven. Kreeg mijn mooie schortje aan slofjes. Haarkapje en badjas. En toen was het wachten...wachten...en nog eens wachten uiteindelijk werd ik om 11 uur opgehaald. Ik was helemaal niet zenuwachtig dus ben heel rustig in slaap gevallen en werd met een glimlach en uiteraard BOOBS :-D wakker. Ik kreeg cola en voelde me geweldig. Onderweg naar huis (3uur rijden) een broodje gezond gegeten. Eenmaal thuis begon de spierpijn een beetje op te komen. Pijnstillers geslikt en vannacht als een roosje geslapen. Vandaag 1 dag PO werd ik misselijk wakker en ja hoor toen moest ik spugen was even bang dat mijn boobs zouden ontploffen hihi maar ging goed. Heb geen sportbh maar een strak verband om mijn borsten. Hebben jullie de eerste dag ook last gehad van vocht vasthouden mijn buik is helemaal opgeblazen en mijn huid hartstikke vet de misselijkheid is al minder. Maar omdat ik rook ben ik me helemaal vol aan het eten in het fruit ter compensatie. Hopen dat het een beetje helpt!!! Als iemand vragen heeft know!

Bij mij is 380 cc high profile achter de borstspier geplaatst!

Ben benieuwd welke cup het gaat worden van a/b naar....

Sterkte met jullie herstel dames

Xxxx baby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil jullie het volgende nog even mededelen voor meiden die in de toekomst een afspraak hebben bij dr. Verdonck ik had op dit forum gelezen dat hij uitsluitend met echografie van de borsten werkt. Dus ik lichtelijk in paniek 6x naar de kliniek gebeld. Want ik wilde absoluut niet dat mijn operatie niet door zou gaan door dat ik geen echografie zou hebben. Ik ben dus eerder naar de WK gegaan om een verwijsbrief van hun te kunnen krijgen. Eenmaal op consult vroeg ik dus aan dhr verdonck klopt het dat u alleen opereert als ik een chografie heb laten doen hij zei nou jij behoort niet tot de risicogroep borstkanker komt niet voor in jouw familie en zo nog een aantal dingen. Dus ik had er geen nodig! Mocht je ooit naar dr verdonck gaan raad ik u toch aan naar de wk te bellen zij maken een afspraak met de radioloog en geven u een verwijsbrief ( radioloog is nog geen 5 min van de kliniek) maar wees er op tijd mee want als u wel tot de risicogroep behoort en u heeft er geen kan het maar zo zijn dat u niet mag worden geopereerd!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 12 dagen po ook men bv bij dr verdonck gehad en ja ik heb nog steeds veel last van vocht vind het zo erg ik lijk wel op geblazen maar zou na een tijd verdwijnen veel water en thee drinken :) veel beterschap x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boopke!

Wat zien uw borsten er al mooi uit zeg!

Hoe voelt u zich verder?

Ik kan ze pas over 12 dagen zien omdat ik een verband om heb en daarboven nog een band omdat de spieren tijdens de operatie te hoog zijn opgerekt (als ik dat goed heb begrepen!)

Ik ben nu 2 dagen PO en mijn linkerborst steekt ik zat te twijfelen de pc te bellen telkens als ik mij beweeg heb ik het idee dat de hechting elk moment kan knappen maar dit heb ik alleen links! Heeft u ook zoiets meegemaakt??

Heel veel sterkte met uw herstel en moge alles voorspoedig verlopen!

Xxx

Baby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey baby

dank je :)

ja is normaal hoor de 2 borsten genezen verschillend rechts heb ik amper last en links doet ook moeilijk steken enzo

maar je bent pas 2 dagen po gaat volgende week al veel beter gaan hoor

jij ook spoedig herstel en veel rusten komt helemaal goed

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben 25 juli geopereerd door dr. verdonck.

heb da ook da als ik beweeg ik denk dat de draadjes gaan opengaan, maar is normaal denk ik.

heb het vooral links soms ook rechts... vind jij dat verband ook zo spannen??

denk dak soms als ik rondloop meer last heb van het verband dan van de draadjes ofzo :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames!!!

Cecilia, ik heb precies hetzelfde werd er vannacht even bang van ik dacht echt dat mijn wond zou gaan knappen jeetje hihi! Wat de pijn betreft heb ik gelukkig geen druk op de borstkast gevoeld enige pijntjes wat ik heb zijn de steken en een branderig gevoel in de linkerborst!

Ik heb vannacht tiszovergeweest in paniek nog een pb gestuurd schijnt allemaal normaal te zijn en erbij te horen

Hoe gaat het verder met je? Trekt de vocht al een beetje weg? Bij mij wel hoor vergeleken met gister al een heel groot verschil!

Ik moet 14 dagen met verband om lopen maar het knelt wel een beetje af hoor door de vochtophoping heb eigenlijk ook geen idee waar het verband voor dient!

Jullie enig idee?

Cecilia hoeveel cc's heb je?

Xxxx

Baby

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je geantwoord :) 't is in het begin soms even schrikken van de pijntjes allemaal. je vraagt je constant af of het normaal is enzo. gelukkig is na 1 week het ergste voorbij. en bestaat dit forum om de nodige geruststelling te krijgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik vandaag redelijk veel pijn aan het rechtse wondjes, maar denk dat verband ook geplooid zit...wel pijnlijk en beetje "branderig"

en in de linkse borst zo ja kweet nie "belletjes" soms zal ik ze maar noemen..maar is ook normaal volgens ik las?

ja verband spant nogal en dan da drukverband erbij... pffff... maar zou het toch zeker een week willen volhouden.

de vochthoping is nog nie echt verminderd... vooral in mijn buik nie... is wa nie normaal dik is nie leuk ze :(

hoop dat het vlug weggaat...

heb ook bij het minste dat ik voel of doe schrik da er iets aan de hand is ofzo :)

heb extra hoog profiel ( de PC rade dit aan zou het mooiste zijn... hoop het :))

280 en 265 cc

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cecilia!

Ik weet precies wat je bedoelt met die belletjes schijnt echt allemaal normaal te zijn!

Heb je wel goede pijnstillers??

Gelukkig kunnen we op dit forum veel lezen over vrouwen die ons voor zijn geweest dan raak je een beetje gerustgesteld...

En wat de vocht betreft blijven drinken !! Ik heb standaart een fles water van 1 liter naast mij en ik moet minimaal 2 en half liter drinken van mezelf

Ik las bij iemand dat je bij de etos tabletten hebt die helpen met de vochtbalans misschien iets voor jou??? Ik weet niet of je er toe in staat bent maar gister heb ik een half uur gelopen even uit huis vond het heerlijk kreeg daarna wel pijn dus misschien al te snel te lang gelopen maar 5 minuutjes lopen is echt fijn en ik denk dat het ook helpt vocht sneller af te voeren( maar dat weet ik niet zeker)

Sterkte met je herstel!!

En mocht je vragen hebben je mag me altijd een pb sturen maar ik ben nog niet veel verder als jij bent hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat de vocht betreft blijven drinken !! Ik heb standaart een fles water van 1 liter naast mij en ik moet minimaal 2 en half liter drinken van mezelf

5 minuutjes lopen is echt fijn en ik denk dat het ook helpt vocht sneller af te voeren( maar dat weet ik niet zeker)

helemaal waar en heel goed bezig :35:

Veel drinken en af en toe wat rondlopen! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

drinken doe ik ook veel hoor. En sinds gisteren ook al wat mobieler.

ik probeer nu meer mijn buikspieren te gebruiken maar dat voel ik wel wat aan de wondjes trekken.

straks met mn zus op boodschappen, vooral in de bochten is het nog wat lastig vind ik :D

en gaan kijken voor een sportbeha.

ben jij gaan wandelen of echt lopen????

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat fijn dat je al iets mobieler bent!! Dat trekken aan de wondjes heb ik ook nog!!

Wat spannend zeg dat je voor een sport bh gaat shoppen!! Heb je al enig idee welke maat je nodig gaat hebben??

Ik was heeeel rustig aan het wandelen! Je gaat het wel voelen hoor ik liep met mijn armen over elkaar om steun te geven aan de boobs het is allemaal opeens zo zwaar hihi!

Ben heel erg benieuwd hoe het gaat en welke cupmaat je nu hebt!!

Heel veel succes vandaag!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je eigelijk in beide borsten die belletjes voelen of is dat niet noodzakelijk? :)

er waren 3 winkels toe en de 1ne die open was had er maar een paar, en ene voor over het hoofd... kzeg da mag ik nie doen :)... dus wachten..

ze dacht 75 B in sportbeha maar ze wist het precies toch niet goed :D mss morgen meer succes.

vandaag lang weggeweest en nu wel kapot zenne, geen pijn da maar moe en de rug he :(

hoe is het met jou???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je je afvraagt waar het (strakke) verband voor dient ;)

Dat is om het vocht engzins te beperken, maar vooral om je prothese te 'stabiliseren'. Deze blijft dan precies goed op zn plekje zitten zodat hij zich daar kan gaan vasthechten, zo kan hij ook niet onder je spier vandaan schieten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames,

Wilde jullie even op de hoogte houden!

Ik begon 2 dagen geleden opeens koorts te krijgen en voelde me ontzettend grieperig maar mijn borsten deden geen pijn waren niet rood niets....gister werd ik wakker en ik voelde me zo zwak mijn hele lichaam voelde alsof het in vuur en vlam stond ik had overal spierpijn , hoofdpijn ik kon niets meer...de hele dag in bed gelegen diclofenac en paracetamol geslikt tegen de avond temperatuur opgemeten 38.5 deed even de bh iets omhoog en schrok me een hoedje om de pleister heen was het vuurrood. Heb gelijk de huisartsenpost gebeld kon er ook gelijk terecht heb antibiotica gekregen 3x daags 1 tablet.

Vandaag is de koorts al wel weg ben gisteravond gelijk met de eerste tablet begonnen en vanmorgen de tweede...

Maar dit is een goed teken toch? Dat de koorts weg is? En zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Ben zo bang dat de prothese eruit moet

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei das minder!!

ik denk dat het mss gewoon je wondje is en dat dat geen effect heeft op de prothese..

maar veel weet ik er natuurlijk ook niet van :(

maar aangezien je koorts al weg is is wel goed denk ik.

ziet je wondje nog rood???

heb jij al foto's geplaatst???

de mijne staan erop :)

groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb hier geen ervaring mee....maar bel anders de kliniek even...misschien kan je eerder langskomen...of kunnen ze je in ieder geval gerust stellen......Ik moest zowiezo bellen als ik koorts kreeg welke 38,5 of hoger was....

En daar zijn ze ook voor.....ook voor de nabehandellingen en adviezen dus schroom niet....

Heel veel Sterkte met alles.....

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cecilia!

Nou hopen dat het de wond alleen is het voelt ook hard naast de wond ik weet niet of het normaal is maar het steekt al niet meer het jeukt nu ontzettend en de huisarts zei dat jeuk ook een teken van ontsteking kan zijn...

Het ziet nog wel rood maar al wel minder maar gisteravond 22:30 ben ik met de eerste antibiotica begonnen en denk dat ik wel een dag of 2 moet geven voor ik de wond kan beoordelen dan moet de antibiotica denk ik wel ingewerkt zijn!!

Ik probeer je foto's te bekijken maar waar kan ik ze zien? Ik kan ze niet vinden! Ik heb nog geen foto's geplaatst wilde dat morgen doen dan zouden de knoopjes worden verwijderd en de pleisters eraf gaan maar door de ontsteking laat ik de knoopjes nog even zitten tot de ontsteking weg is de hechtingen zelf zijn oplosbaar maar ik ben veelste bang voor verdere complicaties...

Cajo,

Ik heb al gebeld en ze zeiden dat ik of bij hun langs moest komen of bij de huisarts en bij de huisarts ben ik geweest en ik wacht het nu even af want ik voel me al niet meer zo grieperig en de spierpijn word ook al minder!!

Bedankt voor jullie reacties meiden!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.