Ga naar inhoud

Liesje74 : 22 augustus 2012 : Dr. Colpaert : AZ Monica Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Na 15 jaar met ingetrokken tepel (door borstvoeding te geven) rond te lopen heb ik eindelijk de knoop doorgehaakt en een pc opgezocht. Mijn moeder,en jongste spruit van 2jr. gingen op 7 juli met mij naar dr Colpaert voor eerste consultatie borstvergroting. ik ga eerst de borstvergroting laten doen en daarna later in het jaar de ingetrokken tepel laten behandelen

ik voelde me direct op mijn gemak bij dr. Colpaert mijn eerste bezoekje heeft toch ongeveer een uurtje geduurd, maar ik was volledig overtuigd! Woensdag 22 augustus om 7 uur morgens is het mijn beurt.

Het wordt een mooie volle C (ben een ding vergeten vragen en dat zijn de hoeveelheid cc's ) en het wordt achter de spier gestoken (heb nu een platte C 75). Ben benieuwd naar het resultaat! dr colpaert zou kijken tijdens de operatie of het een volle C of een D-tje wordt...

Ik ben nu al aan het piekeren over de pijn en nazorg (een echte stresskikker dat ik ben) sinds ik weet wanneer ik word geopereerd slaap ik minder goed, wat wordt dat de dagen vlak voor de operatie :-D..

Mijn grootste schrik is de pijn, hoe gaat ik mij de komende 48 uur doorslaan na de operatie. Ik ben alleenstaande moeder met 3 kids. (18-15-2jr)

Voor mijn oudste twee heb ik deze operatie al verzwegen omdat ze nu al niet echt behulpzaam zijn in het huishouden. ik ben iemand die moeilijk stil kan zitten. mijn moeder komt me gelukkig helpen om het huishouden draaiend te houden en de kids in gang te krijgen om mee te helpen. ik weet nu al dat ze niet positief gaan zijn over de ingreep die ik ga doen...

Zo ik denk dat dit het zo wel was, nog iets weten dan vraag je het maar

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liesje

Welkom en gefeliciteerd met je datum!

Ik krijg 13 augustus mijn borstvergroting.

Oei met je jongste spruit van 2 zal het wel eens moeilijk kunnen gaan worden aangezien je niet mag tillen enso..

Veel aftel plezier.. Die 4 weekies zijn zo voorbij! Xxx LaDy010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Welkom en gefeliciteerd met je datum.

Ik ben 1 dagje eerder aan de beurt voor mijn 2e wissel.

Dus we kunnen gelijk aftellen.

Groetjes Diesel

Hoi Diesel,

hoe was jouw eerste keer met de borstvergroting? Had je veel pijn of vielen de eerste dagen mee? ik ben nog niet echt mee bezig dan kan ik me nog niet ongerust maken.. Laat de datum eerst wat dichterbij laten komen. heb een klein draaiboekje gemaakt wat ik allemaal nog wil schoonmaken in huis en een grote voorraad voeding en drinken inslaan voor mijn gezin.

ik heb geen flauw benul hoe de eerste dagen na de operatie gaan zijn? ik loop met vragen rond van zal ik de eerste dagen veel slapen van de pijnstillers en kan ik mijn armen wel bewegen om aan tafel te kunnen eten..

wie kan mij een idee geven wat ik wel en niet zou kunnen de eerste dagen/weken na operatie?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het is bij iedereen anders, maaaaaaaaaaar achter de spier is wel pijnlijker dan voor de spier.

De 1e 3 dagen deed het vooral zeer bij het opkomen vanuit ligstand. Alsof er bakstenen in je borst zaten die gingen verschuiven. (bij mij dan).

Je kan wel aan tafel eten, weet je, je voelt zelf wel aan wat je wel en niet kan.

En elke dag gaat het weer een stukje beter.

Maak je maar niet te druk, komt allemaal goed.

Groet Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum.

Goed dat je de stap zet.

Misschien wel handig om de oudste kinderen wel voor te bereiden.

Die zouden je mooi kunnen helpen met de jongste.

Of als je ma oppast ;) dan ben je al uit de brand.

Ik moet zeggen dat ik de pijn echt vind meevallen.

Had het erger verwacht.

Ben gister pa geholpen. Loop zelf al rond.

Schenk me eigen thee in, pak alles zelf niet te zwaar. En niet boven mijn hoofd.

En is zeker spannend sinds je je datum heb.

Dan wil je dat de tijd vliegt, geloof mij dat is ook echt.

Plan leuke dingen met de kids.

Je laatste week grote schoonmaak. Dan hoef je niet veel mensen lastig te vallen voor daarna, ja de was en stofzuigen.

Alles vind van eigens zijn weg.

Maak je daar maar niet druk om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum.

Goed dat je de stap zet.

Misschien wel handig om de oudste kinderen wel voor te bereiden.

Die zouden je mooi kunnen helpen met de jongste.

Of als je ma oppast ;) dan ben je al uit de brand.

Ik moet zeggen dat ik de pijn echt vind meevallen.

Had het erger verwacht.

Ben gister pa geholpen. Loop zelf al rond.

Schenk me eigen thee in, pak alles zelf niet te zwaar. En niet boven mijn hoofd.

En is zeker spannend sinds je je datum heb.

Dan wil je dat de tijd vliegt, geloof mij dat is ook echt.

Plan leuke dingen met de kids.

Je laatste week grote schoonmaak. Dan hoef je niet veel mensen lastig te vallen voor daarna, ja de was en stofzuigen.

Alles vind van eigens zijn weg.

Maak je daar maar niet druk om.

Hoi Nana,

gefeliciteerd met new boobies. Knap van je dat je al wat rondloopt. ik hoop dat ik ook 23 augustus ook zo mobiel ben als jij.

Sinds ik de knoop doorgehakt heb om de bv te laten doen, betrap ik mezelf erop dat ik naar iedere voorbij gaande vrouwen naar hun borsten kijk.

ik vraag mezelf af: gaan mijn borsten ook zo groot zijn als die van haar: haha. best grappig lijk net zo'n man. effekes kijken wat er allemaal op de markt te bieden valt:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 weekjes slapen en dan stap ik 's ochtends met theezakjes binnen en 's avonds met new boobies buiten. de tijd vliegt vooruit en ik begin het nu spannend te vinden. Ik hoop dat het mijn leven gaat verrijken en dat mijn zelfvertrouwen terug vergroot.

ik heb mijn hele leven mezelf weggecijferd voor mijn kids en destijds partner. toch voel ik me schuldig dat ik mezelf verwend deze operatie.

de operatie kost ook wel genoeg. loop met het gevoel rond dat ik het beter aan het gezin had kunnen spenderen.. of leuke vakantie.

als alleenstaande moeder met 3 kids is het leven al duur genoeg. of is het fout dat ik dit doe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Is volkomen normaal het gevoel dat je schuldig voelt.

Maar als je nu weer niet iets voor jezelf doet cijfer je je eigen weer weg.

Je heb jaren lang het gezin op eerste plaats gezet en is ook goed! Maar soms zijn er tijden dat je ook aan je eigen moet denken. En dat is nu. Eindelijk je bv gepland!

Nog 3 weken!

En dat je nu naar iedereen met borsten kijkt is normaal!

Had ik ook.

Ik was toen lichtelijk jaloers op iedereen met borsten.

En keek ook veel om me heen wie nou echte en wie neppe borsten hadden.

Maar meid.

Je niet schuldig voelen.

Als je het eenmaal doet ben je er super blij mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes iedereen,

ik heb vandaag mijn voorgeveltje gefotografeerd en de fotookes staan erop..; ik schrik er toch van dat de theezakjes erg hangen. Nog 2 weken slapen en het is mijn beurt voor new boobies. Op mijn werk denken ze dat ik 4 weken vakantie heb en ik had aangegeven dat ik veel ging klussen in huis (klein verbouwingtje);

Naaste collega's gissen dat ik verliefd ben omdat ik de laatste tijd er vrolijk ben, haha.. 2 vriendinnen die op andere afdelingen zitten weten mijn geheimpje.

ik ben benieuwd naar de reacties van (mannelijke) collega's als ik half september met een goed gevulde boezem en big smile het kantoor binnen stap.

morgen moet ik nog ct scan maken (met contrastvloeistof) van mijn knie omdat ik al weten rond loop met vreselijke pijn. huisarts dacht dat mijn meniscus geraakt is of anders artrose of reuma.. heb al artrose in rug en tenen. meestal als ik iets mankeer krijg ik een bonus bovenop...

ach ja, adem in, adem uit... laat het wel over mij heen komen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid sterkte met de ct scan.

Heel veel sterkte.

Ben benieuwd hoe het afgelopen is

hoi Nana1986,

Vanochtend ct scan met contrastvloeistof laten doen..Prik was niet aangenaam, blij dat mijn moeder en Nielsje meeging met de auto. had behoorlijk last van die knie. Het plooien en strekken om in en uit de auto stappen was geen succes.

ben net terug van consultatie met huisarts. het verdict: heb een scheur in mijn meniscus en moet op korte termijn laten opereren. Blijkbaar heb ik ook chondromalacia patella graad II = beschadiging van kraakbeen achter knieschijf, soort artrose in de knie.. de arts vond me nog erg jong om die graad al te hebben.

ik heb het maar weg gelachen dat ik op de helft zit van de graden het ging tot nummertje 4.

mijn baas gaat niet blij zijn dat ik me morgen ziek meld. ik moest rust houden van de arts tot volgende week zondag. Dan nog 2 dagen slapen en ik heb mijn nieuwe borsten. Ondertussen moet ik deze week of volgende week afspraak maken met orthopedist voor mijn knie.

ikzelf dacht de operatie na 16 september te laten doorgaan dan heb ik 4 weken kunnen herstellen van BV. hopelijk is dat voldoende hersteld om de knie te laten opereren en met krukken rond te stappen... :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh meid wat erg.

Snap dat dit niet leuk is.

En je baas moet het maar slikken dat je je nu ziekmeld.

Kan jij niets aan doen!!

Maar ik zelf voel me nu al wel beter. Naar 2 weken.

Van mijn arts mag ik met 4 weken alles weer, behalve zware sporten.

Zou toch even je pc bellen om te vragen of je naar 4 weken al op krukken mag lopen.

Je zou ook als je geopereerd word aan je knie daar gewoon 1 week van stil liggen naar de operatie en de week erna rustig aan.

Weet niet wat de arts al beste advies geeft.

Heel veel sterkte meid.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallokes,

Vandaag naar orthopedist op consultatie geweest ivm mijn meniscus.. Goed en slecht nieuws. het wordt een kijkoperatie en staat gepland voor 13 september. Volgens mijn orthopedist stond de BV en mijn knieoperatie elkaar niet in de weg voor herstel. mijn PC had aangegeven om 6 weken te wachten. ik moet volgens orthopedist niet met krukken lopen. ben al zenuwachtig voor volgende week woensdag. ik hou het nog geheim voor mijn kinderen dan ik grote borsten ga hebben.

mijn mama en jongste spruit van 2 brengen me weg naar AZ Monica in Antwerpen en halen mij laat in middag weer op.

ik hoop dat alles mee gaat vallen op 22 augustus. een traan zal ik zeker laten al is het van de spanningen

Link naar reactie
Delen op andere sites

:48: Nog 5 dagen slapen en het is zover....ik begin nu toch onzeker te worden of ik een goede beslissing heb genomen??? Vraag mezelf af of ik wel besef waar ik aan begin; de pijn en de weken ongemak in huis met 3 kinderen. het hele geregel om de kleinste naar kinderdagverblijf te laten brengen, de reacties die van mijn oudste twee kinderen ga krijgen.. Heb ze het nog niet verteld dat ik een BV ga laten doen wel dat ik volgende week geopereerd word. Ze zijn in de gedachtengang dat het voor mijn knie is dat ik ga naar het ziekenhuis :56:

Ik hou mijn hart vast welke cupmaat ik straks heb als ik ontwaak van de BV..;mijn PC zou ter plekke kijken hoeveel cc in de borsten gaan. had wel aangegeven dat ik graag een C -cup wou.. maar nu vraag ik me af of een D niet beter zou zijn. ik heb mijn foto's nog een bekeken in de galerij en ik ben breder geworden aan bekken na 3 zwangerschappen. ik wil straks geen spijt hebben dat foute cup heb gekozen.. misschien dat iemand van jullie dames eens naar mijn fotookes kijkt en uw mening geeft..

ondertussen ben ik al druk bezig geweest (wel beperkt in beweging wegens scheur in meniscus) om mijn huisje en alle klusjes geklaard zijn voor de 22ste augustus.

misschien maandag nog effe naar de kapper voor een mooie rode/chocoladekleur in mijn haar te laten verven..; :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Spannend!! en Leuk tegelijk he! Het komt steeds dichterbij.

Ik heb even naar je foto's gekeken, omdat je daar om vroeg. Mijn advies: ZEKER voor die D-cup gaan!! Je gaat ontevreden zijn met een C en je hebt iets (sorry he, bedoel het niet verkeerd) hangend eigen weefsel en als je prothesen te klein worden, dan krijg je een soort double bubble effect. Heb dat de laatste tijd vaker gezien en wordt dan opgelost met een grotere prothese! Geef dit aan bij je chirurg, want hier hoort hij wel rekening mee te houden. Om een mooi resultaat te krijgen, moet hij echt heel goed opvullen (denk ik als leek he ;) )

Echt, een D wordt heel mooi!!!! :123:

Heel veel succes met nadenken!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje,

Ik heb ook even naar je foto;s gekeken, en ik zou ook zeker voor een D gaan. Dat kan je best hebben.

Ik heb zelf nu maat 80D maar lijkt eerder een C.

Succes, en twijfelen hoort erbij hoor.

Heb ik ook, ik ga 1 dag eerder dan jou, voor een wissel, en ik vind het ook weer spannend.

Kan je maar even kijken hoe het wordt he! Dan weet je het zeker.

groet Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog twee nachtjes slapen en ik moet naar ziekenhuis voor mijn boobies op te vullen. Mensenlief, ik verga van de zenuwen en loop te ijsberen door het huis. ben volop dingen aan het verzinnen om bezig te blijven in het huishouden...;

laten we hopen dat ik van de zenuwen woensdag ochtend geen tranen laat, ben wat bang voor de narcose en de voorbereiden met anesthesist, (schrik opgedaan van vorige operatie als tiener)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar, ik heb mijn bv ook voor de kids geheim gehouden en de rest... alleen manlief weet het.. en een paar collega's op mijn werk. Maar als ik had geweten dat ik me na 1 week al zo goed had gevoeld had ik het daar ook niet eens verteld.

Nou moet ik wel zeggen dat de kids bij mij 18 en 15 jaar zijn.....maar je mag de eerste weken niet tillen.

Dus met je jongste gaat het wel wat moeilijker worden....

Ik had aangegeven dat ik door mijn rug was gegaan en dat ik week absoluut niets mocht tilen en rust moest houden.

En dat is tot nu toe nog goed gelukt.....

Verder liep ik al met maximisers bh's dus het valt totaal nie op......

Heel veel sterkte met alles en je gaat er zeker geen spijt van krijgen. Ik loop nog elke dag met een big smile rond en ben heel trots op mijn nieuwe boops......

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar, ik heb mijn bv ook voor de kids geheim gehouden en de rest... alleen manlief weet het.. en een paar collega's op mijn werk. Maar als ik had geweten dat ik me na 1 week al zo goed had gevoeld had ik het daar ook niet eens verteld.

Nou moet ik wel zeggen dat de kids bij mij 18 en 15 jaar zijn.....maar je mag de eerste weken niet tillen.

Dus met je jongste gaat het wel wat moeilijker worden....

Ik had aangegeven dat ik door mijn rug was gegaan en dat ik week absoluut niets mocht tilen en rust moest houden.

En dat is tot nu toe nog goed gelukt.....

Verder liep ik al met maximisers bh's dus het valt totaal nie op......

Heel veel sterkte met alles en je gaat er zeker geen spijt van krijgen. Ik loop nog elke dag met een big smile rond en ben heel trots op mijn nieuwe boops......

Groetjes Cajo

Hoi Cajo,

laten we hopen dat alles vlot gaat verlopen. ik heb vannacht slecht geslapen door de hitte in mijn slaapkamer. ik slaap altijd op mijn zij en ben al dagen aan het proberen om hele nacht op mijn rug te slapen.. het lukt me niet in de loop van de nacht lig al op mijn zij.

Vanavond komt mijn moeder bij mij slapen om mij morgen (samen met mijn zoontje) af te zetten in ziekenhuis in A'pen. ik ga vanavond nog wat extra eten en drinken dan kan ik beter tegen als ik de hele dag nuchter moet blijven.

Morgen mag ik niet vergeten om mijn fototoestel mee te nemen en vragen of ze een foto willen maken met de aftekening van pc (als aandenken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.