Ga naar inhoud

Liesje74 : 22 augustus 2012 : Dr. Colpaert : AZ Monica Antwerpen


Aanbevolen berichten

Ik had ook moeite met slapen......Tot ik op een gegeven moment mij totaal ingebouwd had met kussens....2 grote achter mijn rug, zodat ik beter overeind lag, een kussen onder mijn benen en een soort van dekbed opgerold tegen mijn zijkant aan.....en de beste tip van alles vond ik het kussentje in mijn nek wat je ook in het vliegtuig wel eens zit....zo heeft je hoofd tenminste steun......

De eerste paar nachten kon ik ook niet slapen op mijn rug en na een paar uur ging ik maar weer naar beneden op de bank....om daar weer een paar uur half te dummelen en tv te kijken....tot die tip van die kussens en toen kon ik dus gewoon in mijn bed blijven liggen......En na twee weken kon ik zonder de kussens af....heb nu alleen nog een kussen onder mijn benen en soms even het kussentje in mijn nek...omdat ik soms heeel even op mijn zij kan liggen......

Zo heel verhaal met goeie adviezen.... :38:

Ik wens je heel veel sterkte vandaag, want dit is nog de moeilijkste dag...het wachten op morgen....

En het gaat allemaal goedkomen....

Voordat je het weet loop je ook met dezelfde big smile rond als ons..... :126:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

ik heb de boobies...heb een goede ontwaking gehad van de narcose. Alleen heb ik nog wat pijn aan zijkant borsten en borstbeen. ik ga een van de dagen wat fotookes maken. morgen terug naar ziekenhuis om drukplakband te verwijderen onder mijn sportbeha.

ben wat ongerust om de nacht in te gaan want ik denk dat met extra kussens toch op mijn zij beland..

oja, de cc die erin gegaan zijn weet ik niet maar op mijn boobies-pasje staat rechter en linkerkant 310 gram

ik ga ne pijnstiller innemen en naar mijn bedje..mijn mama let vandaag en morgen op mij..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, de cc die erin gegaan zijn weet ik niet maar op mijn boobies-pasje staat rechter en linkerkant 310 gram

xxx

Dan heb je 310cc gekregen :D

Geen zorgen om op je zij te belanden... dat kan gerust een keer gebeuren. Het is alleen voor jezelf lastig om weer op je rug te belanden hihi.

Veeeeel je buikspieren gebruiken!

En niet stil blijven zitten en je lijf stijf laten worden. Gewoon op je gemak dingetjes in huis doen.... je drinken pakken, boterhammetjes smeren... gewoon rustig en kalm.

Stijf = dramáaaaaaa!

En je pijnstillers echt op tijd pakken, niet onnodig pijn lijden hoor :35:

Goed herstel verder!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallokes dames,

De eerste dagen van mijn BV heb ik enorm afgezien van de pijn. om de 4 uur nam ik braaf 1 tot 2 gram dalfagan anders hield ik het niet met de stekende en trekkende pijn in de borsten. ik moet zeggen dat ik het toch had onderschat met de pijn.Het in en uit mijn bed geraken bezorgde mij veel pijn aan rechterhechtingen van mijn borst.

ik heb veel steun van mijn moeder gekregen, ze heeft mij enorm goed verzorgd en mijn kleinste zoontje. Alleen hebben we pech dat de kleinste al twee dagen op rij nachtmerries (nare dromen) heeft en hij gilt alles aan elkaar. volgens mij droomt het ventje dat hij en ik gescheiden worden in zijn droom. we zijn gebroken als we uit bed komen. mijn oudste kinderen zijn niet echt een hulp in huis, ze plakken vast aan hun HTC-gsm en als je wat vraagt om iets te doen wordt het half afgewerkt of uren later met een heel lang gezicht. ze zijn alleen met hun eigen bezig en niet met mijn begaanheid of hoe ik me voel...ga proberen om stappen te ondernemen om ze het huis uit te zetten, dan kunnen ze maar bij vaders gaan wonen.

Na dag 5 gaat het gelukkig al wat beter met me en kan ik mijn armen al meer gebruiken om mezelf wat te wassen. ik moest van pc 11 dagen mijn bh aanhouden (tot eerste controle) want mijn huid van borsten zijn dun en de prothesen kunnen verschuiven. ik begreep van pc dat inwendig mijn borsten ook gelift zijn omdat ze licht afhangend waren. mijn mama heeft de boobies al gezien alleen ben ik wat bang om het resultaat te zien. (moet nog wennen dat ze er zijn en vind ze groot uitvallen haha).

ik zie er al wat vrouwelijker uit en hopelijk stopt het jeuken van de wonden...word er wat gek van dat gekriebel en je mag niet krabben :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Fijn dat het beter met je gaat ondertussen!! Had je alleen dafalgan? Geen andere medicatie??

En je kinderen.... pffffffff, die HTC zou bij mij al in de la liggen hoor, achter slot en grendel, totdat de klusjes gedaan waren! Zweep erover :130: (maar misschien is dat wel mede de reden dat ik geen kinderen heb :42: )

Als je pc het zegt, laat dan maar lekker die bh aan hoor! Je kunt ze daarna nog vaak genoeg bewonderen :)

En die jeuk.... ja om gek van te worden he haha, maar het is voor een goed doel ;)

Verder een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

A.s. zaterdag om 9.30 uur heb ik een afspraak met mijn pc en dan mag mijn bh even uit op te zien hoe het gesteld is met mijn borsten. Hopelijk mag die lijm eraf want ik verga van de jeuk. Dan kan ik eens lekker douchen en mijn haar wassen (met hulp van moeders) ik ben enorm benieuwd naar het resultaat want de pc zei dat mijn borsten ook inwendig gelift zijn omdat ik een dunne huid en licht afhangende borsten had. de pijn is minder alleen ter hoogte waar de prothese achter borstspier zit doen nog pijn als ik zijlings beweeg met armen. lijkt of ik voel waar ze gesneden heb :102:

stiekem ben ik de weken aan het aftellen (nog 5 te gaan) dan kan ik een gewone bh aan.. heb het meeste last van de bandjes en de sluiting van de bh, snachts snijdt die bh in mijn vel..schrale troost er zijn meer dames dan mij die nu ook klagen van dit probleem,

heeft er iemand van jullie ook last van opgezwollen buikje van na de operatie..ik lijk wel 3 maanden zwanger en hoe lang hou ik dit opgeblazen buikje. ik ben ook aangekomen in gewicht na operatie, laten we hopen dat snel weer zakt..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen dames,

Gisteren op controle geweest bij pc en alles was oke. over 6 weken moet ik weer op controle komen. ik heb gisteren voor het eerst gedouched en heb mijn borsten grondig bestudeerd. Ze zien er geweldig uit alleen moet ik aan het gewicht wennen (zijn wel erg groot, vind je ook niet).

ondertussen heb ik twee fotookes geplaatst in mijn fotoalbum, Dames, schroom niet en kijk wat je ervan vindt.

groetjes

liesje74

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi Dames,

mijn 6 weken van het dragen van medische sportbh zijn voorbij en ik mag vanaf nu mijn nieuwe bh dragen. ik dacht dat ik een volleC begin D-cup zou hebben maar niks is minder waar. ik heb vol verbazing een E75.

ik moet enorm aan mijn nieuwe cup wennen maar ik ben wel blij met mijn mooie borsten. Echter heb ik wel de afgelopen week wel gemerkt dat ik enorm veel stekende pijn in mijn rechterborst heb..ik denk dat er iets niet goed is binnen inzit (3 weken geleden heb ik mij bezeerd om mijn zoontje onder de lakens te stoppen). het lijkt erop dat mijn prothese verschoven is want mijn borst staat meer naar buiten. mijn linkerborst is naar mij gevoel niet hetzelfde als de rechter...

is er ook iemand die dezelfde stekende pijn heeft en een warm gloeiende borst heeft.. ik heb al naar chirurg gebeld met de vraag of dit normaal is... als mijn borst niet rood of gezwollen is dan is alles in orde...

gisteren nacht kon ik niet slapen omdat ik een gekluts hoorde in mijn bed en ik hallucineer niet maar ik was echt overtuigd dat het mijn rechtborst was die op zijn plooi moest komen..vanavond zal ik het nog eens controleren of ik dit geluid hoor..

volgende week zaterdag heb ik nog een controle gesprek met mijn pc ..laten we hopen dat ik niet weer onder het mes moet om mijn borst te corrigeren... :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Oeh wat vervelend van je rechter borst..... Ik zou zo niet weten wat er aan de hand is.... Gloeien en steken is niet prettig en zeker niet als je het idee hebt dat er iets mis is....

Ik weet wel van mezelf dat ik nog redelijk lang last heb gehad van wat steken en zo, maar volgens mij geen gloeien....

Ik hoop dat de chirurg op de controle goed nieuws voor je heeft! Laat je niet afschepen en laat hem er goed naar kijken!

Uit ervaring weet ik wel, dat het vaak langer duurt dan de zes weken, eer alles helemaal goed is, dus het kan idd bij het proces horen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hebben ze bij je consultatie ook al vermeld dat ze een lift gingen doen?

Want ik heb net genoeg geld voor de vergroting dus als ze dan zonder verwittigen nog iets anders doen, kan ik het niet betalen he :)

Ik heb de indruk dat mijn borsten ongeveer hetzelfde zijn als uw waren. En ze zijn zeer mooi geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.