Ga naar inhoud

Miss Bling : 16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ben een groentje hier, maar doe mijn best zo snel mogelijk alle gebruiken te leren :141:

Ik kreeg mijn borstvergroting op 16 juli 2012 bij Dr. Verdonck.

Met veel stress naar de kliniek die ochtend. Na het nodige voorbereidende werk lag ik om 10.30 u op de operatietafel. Ik kreeg 350 CC monobloc in elke borst achter de spier.

Bij het ontwaken een tranenvloed (zoveel pijn en wist niet direct waar ik was).

Na nog een marathon van slapen en ontwaken, mocht ik om 13 uur naar huis. Ook weer heel de weg geslapen. De daaropvolgend dagen zo een pijn gehad! Ik kon niks meer, zelfs rechtstaan uit de zetel had ik hulp nodig. Gisteren had ik het gevoel dat het verband echt te hard spande. Dus belde ik Dr. Verdonck op en..... verband mocht eraf! Maar had nog geen sportbh en gisteren Nationale feestdag in ons belgenlandje, dus geen enkele winkel open. Dus zijn we dan maar naar Roosendaal, NL gereden :P

Maar eerst het verband verwijderd.... Ff schrikken wel, ze zitten heel hoog en hebben een rare vorm. Maar ja, mijn meisjes hebben dan ook een week samengeperst gezeten in een drukverband. Had een lieve dame in de lingeriewinkel die me wat graag hielp met het juiste maatje... 70 E aub... Hihihihi, we gingen eigenlijk voor een D-cup... Maar zal mss zijn omdat ze nog wat opgezwollen zijn zeker?

Maar nu maak ik me wat zorgen... Niet om de boobies, want die zien er best lekker uit. Maar ik hou enorm vocht op sinds de operatie... vooral rond mijn buik. Bel de kliniek maandag wel om te horen of het normaal is en wat eraan te doen. Maar voor nu... Iemand hier ervaring mee?

Ik ga zowiezo proberen een albummetje te maken met te voor en na pics... Hoop dat het lukt (hihi)

Groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!! :D

Mijn buik was ook gezwollen na de operatie, dit heeft 4 à 5 dagen geduurd denk ik.. ik heb hier ergens gelezen dat het toch een weekje kan duren.

Maar voor zekerheid kan je zeker naar de kliniek bellen!

Ben benieuwd naar je foto's!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereert door dr verdonck en heb ook enorm vocht vooral links is het goed te zien dus heb daarnet even gebeld heb dr verdonck aan de lijn gehad en niks om je zorgen over te maken nadat de band is verwijderd zakt het vocht maar gaat binnen paar dagen verdwijnen zei hij mij :)

proficiat met je nieuwe boobs en spoedig herstel :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boopke, mss zijn we elkaar dan wel tegengekomen :P

Ja had Dr. Verdonck gisteren ook aan de lijn. Om te vragen of verband er al af mocht, want ze hadden tegen mij gezegd 14 dagen. Maar stoorde me zo enorm, moeite met ademen en rugpijn enzo.. Ben blij dat het eraf is, voelt veel beter. Alleen schuurt de onderste rand van de sportbh wat aan de wonde van mijn linkerborst... Maar ja, geduld zeker.

Heb vandaag wel een 'beu dagje' alles wat ik aandoe puilt mijn waterbuikje over :( Terwijl ik normaal en vrij strak buikje heb.. Maar als jullie zeggen dat dat zich oplost, ben ik al blij.

Hoe gaat het met jou Boopke? Niet teveel pijn meer hoop ik... En blij met voorlopige resultaat?

grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben rond 10u10 naar men kamer terug gebracht misschien was jij dan in de ok al?ik was maandag de eerste om 8u30 is hij aan mijn bv begonnen! Ja die buik vervelend hé zeker dat uitpuilen pfff ja ben tevreden alleen dat ze nog hard zijn en hoog zitten morgen plaats ik fotos en de pijn dat gaat elke dag beter en is echt goed nu :) en hoe is het met jou niet teveel pijn meer? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss bling ,

Ik word 13aüg bij dr verdonck geopereerd , vind ht erg spannend allemaal maar zal nog ff geduld moeten hebben ..veel sterkte nog met je herstel ..

Kuss kim30 ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn toegekomen om 08.30u en rond 10.10 was ik idd op weg naar OK. Pijn valt mee hoor. Maar merk wel dat ik dan sneller weer huishoudelijke dingetjes begin te doen en dat valt soms tegen.

Mijn fotokes staan er al op. Kijk uit naar die van jou.

Kim, bedankt en veel succes! Dr. Verdonck doet zijn werk goed en stelt je op je gemak!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

'vriendjes' kunnen fotokes zien zenne Cecilia ;)

Zitten bij mij hoog en heb het nog bij andere gelezen. Ook Dr. Verdonck zei me gisteren aan de foon dat dat normaal is :)

Zal aan je denken woensdag :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn toegekomen om 08.30u en rond 10.10 was ik idd op weg naar OK. Pijn valt mee hoor. Maar merk wel dat ik dan sneller weer huishoudelijke dingetjes begin te doen en dat valt soms tegen.

Mijn fotokes staan er al op. Kijk uit naar die van jou.

Kim, bedankt en veel succes! Dr. Verdonck doet zijn werk goed en stelt je op je gemak!

xxx

ik kan me herrineren dat er iemand terug kwam en die was aan het wenen lag in de hoek aan het raam was jij dat misschien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha :D Ik dacht al, locked?? Haha :D vond het al heel bizar.

wanneer moet jij nog teruggaan naar de pc?

x

Wie bedoel je?

:)

Tis een heel werk geloof ik , zo een forum in goede banen leiden :D heb je al een heuse opleiding voor nodig, zo lijkt het :D

Je doet dat goed hoor ;)

Hihi.

Xx

Helemaal mee eens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.