Ga naar inhoud

Miss Bling : 16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

tiszovergeweest: morgen vertrekken we naar zee voor 10 dagen. Mocht langskomen als ik terugben.

boopke: ook nog met de diclofenac bezig, maar krijg er steeds buikpijn van. Voor de rest alles ok. Alleen vandaag nieuwe sportbh gaan halen omdat andere te hard wreef op mijn wondjes. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boopke: eerste heb ik in NL gekocht, is van merk Anita. Die die ik gisteren kocht, komt gewoon uit de hema. Heb die hele nacht aangehad en geeft ook goede steun hoor. De pijn valt mee door de dag, maar als ik 's ochtends opsta doen mijn borsten serieus pijn. Voelt als spierpijn. Ook mijn rug nog steeds, maar ben ook niet gewoon van op mijn rug te slapen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke van de hema heb je ? Ik ben pas nog sportbeha's gaan passen in de hema maar geen enkele zat zo goed en mooi als deze van de kliniek. (ook van het merk anita)

Ik weet nu dus niet waar ik nog moet kijken voor een sportbeha..tenslotte is het maar voor een paar weken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ben vandaag nog bij hunkemoller geweest. Ook daar hebben ze er enkele mooie. en die passen (bij mij toch) goed aan.

Binnen uurtje vertrek ik met gezinnetje naar de zee :D

Dus jullie zullen effe niks van me horen.... Geniet van het mooie weer, spoedig herstel en voor degene die nog moeten gaan: veel succes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi iedereen, hoe gaat het er nu mee?

Net terug van de kust en een zalig verlof gehad :)

Wondjes zijn mooi toe en smeer ze nu in met Bio-oil.

En nog zitten de boobies vrij hoog... Is normaal, kan drie tot zes maanden duren zei Dr. Verdonck me.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Hoe gaat het nu met jullie? Alles goed hoop ik.

Hier al weer effe terug aan het werk en alles verloopt vlotjes. Pijn in de borsten is zo goed als weg, behalve aan de zijkant soms. Ook zitten ze nog steeds hoog. Ook de spierkracht in mijn armen is nog niet optimaal. Ik lees hier vaak dat je borsten nog groter worden na het zakken van de prothese en kan aan veel foto's zien dat dat ook zo is... Hoop echt dat de mijne mooier worden van vorm, want op de moment niet zo tevreden ervan... Elke dag is er wel iets anders. Dan hangt de ene teveel , dan staat de andere wat scheef... Maar ja, geduld is een mooie deugd zeker?

Ook ben ik die sportbh al meer dan beu! Heb zo een mooie setjes gekregen van mijn ventje en kan niet wachten om ze aan te doen.

Sinds wanneer gingen jullie terug sporten? Ik deed fitness en joggen voor de BV. En voel me een 'couch potato' nu ik niet meer mocht/mag

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

heb je al nieuwe foto's geplaatst??

ze zeggen dat je pas na 3 tot 6 maand resultaat kan zien.... maar ik kan eigenlijk ook zo lang nie wachten :D

maar idd geduld moeten we hebben :)

ik ben die sportbh ook beu, spant soms, jeuk, pfff... en dan da rug slapen :@ ga zoooo blij zijn als ik terug op zij kan en mag slapen!! :)

sporten na 6 weken zeggen ze...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cecilia, er staan nieuwe fotokes op ja :)

ik kan al op mijn zij slapen, maar niet lang. Is soms wel een opluchting na al dat rugliggen :P

nog ff wachten met sporten dus, dedju!

Heb jouw fotokes gezien, zien er goed uit hoor ;)

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.