Ga naar inhoud

Milo1802 : 17 december 2012 : Dr. Maetens : Henri Serruys ziekenhuis Oostende


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik denk al jaren aan een borstvergroting en heb nu de stap gezet en een datum gepland.

Ik lees met veel plezier alle verhalen en verslagen hier en kan nauwelijks wachten !

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor jullie reacties !

Het is inderdaad reeds voor de operatie, ik ben vorige week op consult geweest.

Het is best nog lang wachten spijtig genoeg: 17 december :-(

Ik wil dit immers onopvallend in de kerstvakantie doen voor op mijn werk :-)

Ik maak me nu reeds zenuwachtig en kan niet meer wachten, ik kijk er echt naar uit en ben jaloers op jullie die reeds een mooie boezem hebben ! :-)

Ik ga in het ziekenhuis in Oostende.

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad nog een tijdje wachten, maar het wachten zal beloond worden he. Mooi kerstcadeau :35:

Bij welke arts ga je, als je dat nog even vermeld, kan ik je topic verplaatsen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen :) Dan staat het allemaal netjes op zn plek.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad nog een tijdje wachten, maar het wachten zal beloond worden he. Mooi kerstcadeau :35:

Bij welke arts ga je, als je dat nog even vermeld, kan ik je topic verplaatsen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen :) Dan staat het allemaal netjes op zn plek.

xx BB

Ik ga bij Dr Maetens :-)

Dank je wel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo

Ik zit nog in de spaarfase... maar probeer ondertussen al zoveel mogelijk info te verzamelen...

Ik woon in West-Vlaanderen en Oostende is heel dichtbij voor mij, zou ik mogen vragen wat de kostprijs is bij dr. Maetens en of het resultaat is zoals je gewenst had?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Dreamer, ik zie je berichtje nu pas!

Ik heb 3 dagen geleden mijn operatie gehad bij Dr. Maetens. Het totale bedrag zou 4000euro ongeveer zijn.

Het resultaat kan ik nog niet zien want heb nog een verband tot woensdag.

Ik ben wel heel tevreden over Dr. Maetens haar aanpak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Milo,

ik ben dit jaar ook geopereerd door dr Maetens in Oostende... en ben er SUPER content van! :)

Het is niet meer zo lang he! succes ermee!

Groetjes

Hey Benetton,

Bedankt voor je berichtje !

Ik heb mijn operatie 3 dagen geleden gehad en dus nog in het verband.

Heb wel wat schrik dat er met dat verband nog veel volume af gaat ?? Dat verband lijkt me vrij dik en hoop dat ze niet te klein zullen zijn wanneer het verband eraf gaat ?? Had jij dat ook ?

By the way, dit doet pijn !!

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, nog gefeliciteerd!!

xx BB

Dank je wel !

Het is uiteindelijk nog heel snel voorbij gegaan ! Ik weet nog dat ik in juli al aan het aftellen was en nu is het al voorbij !

Het is pijnlijk en heb nu wat schrik dat met het verband er nog volume gaat afgaan... maar al bij al blij dat het voorbij is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Hallo Dreamer, ik zie je berichtje nu pas!

Ik heb 3 dagen geleden mijn operatie gehad bij Dr. Maetens. Het totale bedrag zou 4000euro ongeveer zijn.

Het resultaat kan ik nog niet zien want heb nog een verband tot woensdag.

Ik ben wel heel tevreden over Dr. Maetens haar aanpak.

Een tijdje geleden dat ik nog op het forum was... Bedankt voor de info!

Proficiat met de nieuwe aanwinsten :)

Hoe is het herstel geweest, niet te veel pijn gehad? Ben nog aan het twijfelen voor welke arts ik zou gaan, van Dr. Plovier heb ik ook al veel positieve reacties gelezen... moeilijk moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje geleden dat ik nog op het forum was... Bedankt voor de info!

Proficiat met de nieuwe aanwinsten :)

Hoe is het herstel geweest, niet te veel pijn gehad? Ben nog aan het twijfelen voor welke arts ik zou gaan, van Dr. Plovier heb ik ook al veel positieve reacties gelezen... moeilijk moeilijk...

Hey Dreamer,

Het herstel was echt wel ok hoor. Het duurt een paar dagen vooraleer die spieren weer wat aankunnen maar ik heb mijn operatie gehad op maandag en op donderdag was de pijn echt al veel minder!

Het gaat al bij al wel snel over allemaal hoor.

Nu voel ik het uiteraard wel nog maar zeker geen pijn meer.

Het is natuurlijk in het geheel niet zo'n leuke ervaring maar dat heb je er echt wel voor over!

Ik kan Dr. Maetens echt aanraden, mijn borsten waren onderontwikkeld, vertelde ze me en ze zou meer werk hebben bij mij om het goed te krijgen. En inderdaad, ik ben er echt tevreden over hoe ze het heeft opgelost !

Ik denk dat je eens op consult moet gaan bij allebei en kijken bij wie je je best voelt.

Heb je ook al een idee van wanneer je het zou willen doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk is dat he, dat mensen er niet de vinger op kunnen leggen :45:

Geniet er maar van! En fijn dat je zo blij bent!

xx BB

Ja BB het is heel leuk.

Ik denk dat het ook vooral komt door het feit dat dit je zoveel zelfvertrouwen bijbrengt en dat straal je gewoon altijd uit!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dreamer,

Het herstel was echt wel ok hoor. Het duurt een paar dagen vooraleer die spieren weer wat aankunnen maar ik heb mijn operatie gehad op maandag en op donderdag was de pijn echt al veel minder!

Het gaat al bij al wel snel over allemaal hoor.

Nu voel ik het uiteraard wel nog maar zeker geen pijn meer.

Het is natuurlijk in het geheel niet zo'n leuke ervaring maar dat heb je er echt wel voor over!

Ik kan Dr. Maetens echt aanraden, mijn borsten waren onderontwikkeld, vertelde ze me en ze zou meer werk hebben bij mij om het goed te krijgen. En inderdaad, ik ben er echt tevreden over hoe ze het heeft opgelost !

Ik denk dat je eens op consult moet gaan bij allebei en kijken bij wie je je best voelt.

Heb je ook al een idee van wanneer je het zou willen doen ?

Fijn te lezen dat het herstel zo goed verlopen is! Heb 2 kindjes ( van 4 jaar en 1,5 jaar) en daar moet je niet al te veel mee rusten ...

Ik denk idd eens naar beide op consult te gaan wanneer het bijna zover is (als mijn spaarpotje het nodige bedrag bevat ;-)).

Had het graag nog voor de zomer gedaan maar denk dat dit niet haalbaar zal zijn... Ten laatste ergens eind dit jaar... Wil ook niet dat ze het weten op mijn werk...

Heb je foto's of wil je deze liever niet tonen?

Vele grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het herstel zo goed verlopen is! Heb 2 kindjes ( van 4 jaar en 1,5 jaar) en daar moet je niet al te veel mee rusten ...

Ik denk idd eens naar beide op consult te gaan wanneer het bijna zover is (als mijn spaarpotje het nodige bedrag bevat ;-)).

Had het graag nog voor de zomer gedaan maar denk dat dit niet haalbaar zal zijn... Ten laatste ergens eind dit jaar... Wil ook niet dat ze het weten op mijn werk...

Heb je foto's of wil je deze liever niet tonen?

Vele grtjs

Hoi Dreamer,

Ik heb het ook net voor de kerstvakantie gedaan omdat niemand op mijn werk iets weet.

Het lijkt net of ik heb 3 lekkere weken kerstvakantie gehad :-)

Natuurlijk met je kindjes ga je wat hulp kunnen gebruiken hoor, je mag niet gaan tillen enz...

Er staan foto's van mijn BV in mijn gallerij. Kan je deze zien ?

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dreamer,

Ik heb het ook net voor de kerstvakantie gedaan omdat niemand op mijn werk iets weet.

Het lijkt net of ik heb 3 lekkere weken kerstvakantie gehad :-)

Natuurlijk met je kindjes ga je wat hulp kunnen gebruiken hoor, je mag niet gaan tillen enz...

Er staan foto's van mijn BV in mijn gallerij. Kan je deze zien ?

Grtjs.

Heyhey

Heb intussen je foto's kunnen zien en zien er al heel mooi uit hoor!! Ben jaloers ;-)

Nog niemand iets gemerkt op je werk ;-)

Vele grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Neen, er zijn 3-4 mensen aan wie ik het verteld heb op het werk maar mijn andere collega's merken niets.
Heb een paar keer gehoord dat ik er goed uitzag en ik zie soms wel wat blikken naar daar gaan maar ik denk dat ze daar niet echt bij stil staan dat er een verandering is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.