Ga naar inhoud

Bloem87 : 26 juli 2012 : Dr. Plovier : Be Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Bloem,

heb je gisteren niet meer tegengekomen...

Had jij ook een uurtje vertraging? Er was blijkbaar iemand te laat.

Heb ook 565cc Sebbin HP gekregen. Nu platte rust.

Had nog een spuitje gekregen tegen de misselijkheid voor ik naar huis ging.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady,s

Thanx voor alle berichtjes hier dan eindelijke,n verslag

We waren zoals verwacht veels te vroeg dan maar effe het dorpje ingegaan, half elf gemeld bij de kliniek, we mochten gelijk naar boven kamer vier,het duurde allemaal wel lang uiteindelijk kwam de slaapdokter me halen wel een rare snuiter, op de operatie tafel en beginnen maar !

Ik helaaswel merken dat ze haast hadden niks geen gerust praatje gelijk de sedatie erin en weg was ik.

Ik werd wakker met veel pijn zelfs met ademhalen het duurde effe voordat ik echt goed wakker was.

Rond zeven uur konden we naar huis plovier kwam nog vertellen dat alles goed was verlopen een lift met sebbin protheses van 560 cc !

Ik had 400 in m,n hoofd maar goed ik vertrouw op plovier.

Op weg naar de auto kwam alles eruit en helaas in de lange autorit nog een paar keer :-(

Tot nu toe valt de pijn mee maar ben wel lang misselijk geweest nu de derde dag voel ik me al een stuk beter en ben super blij met m,n nieuwe Boobs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Be clinic wrs 400 cc, ik wil graag een E cup.

Rond zeven uur konden we naar huis plovier kwam nog vertellen dat alles goed was verlopen een lift met sebbin protheses van 560 cc !

Ik had 400 in m,n hoofd maar goed ik vertrouw op plovier.

Hey Bloem,

Dat herken ik.... wakker worden met meer cc dan was afgesproken :13:

Had je een voorbeeldfoto meegenomen die hij na moest streven kwa cupmaat, of wat is de reden geweest om af te wijken? Heb je daar een idee van, of op dat moment niet naar gevraagd?

Je bent ook gewoon nog te suf daarna om helder te denken, dus de vragen komen meestal later pas ;)

Ontzettend jammer dat die (aparte) meneer de anestehsist nog steeds apart is :45:;) Waren er meerdere op de ok aanwezig, de operatie assistente? Zij heeft toch wel even een praatje gemaakt met je?? Even gezegd dat je maar aan iets leuks moest denken enz :18:

De narcose is verder goed gegaan denk ik hè, niets gemerkt? Niet bewust meegekregen dat je zelf van de operatietafel bent gestapt?? :44:

Balen dat je zo ziek bent geworden onderweg!!! :93: Daar zit je dan al helemaal niet op te wachten na zo een operatie!

Gelukkig valt de pijn je mee, en gaat het nu stukken beter!!! :35: Enjoy the new boobs!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey piepke,

Nope ook geen gezellig praatje met de ok ass, ze verontschuldigde zich wel door te zeggen sorry hoor voorbereidingen hè ...

Kan me niet herinneren dat ik van ok tafel ben afgestapt werd pas wakker in bed.

Ik had plovier mijn gewenste maat dmv foto,s laten zien vandaar het aantal cc,s ?

Maar goed ik klaag niet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Bloem, wat fijn dat t achter de rug is! Het zal vast heel mooi zijn, en lekker vol zeg! Ben echt heel benieuwd naar foto's! Heb je een lolly-litteken? Jammer dat het wat haastig eraan toe ging... niet zo leuk dat je je een beetje nummertje voelt lijkt me, maargoed, het is klaar, en hopelijk heel erg mooi!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had plovier mijn gewenste maat dmv foto,s laten zien vandaar het aantal cc,s ?

Maar goed ik klaag niet ;-)

Dat was bij mij ook het verhaal idd :35:

En ik klaag nu ook niet (meer) ;)

Jammerrrrrr dat het zo gehaast ging hoor! Vind ik niet netjes :29:

Jij kan er niets aan doen dat ze uitlopen kwa tijd, dus dat moet ook niet ten kostte van jou indruk gaan.

Ik heb het nooit mee gemaakt, altijd super aardig, maar het kan dus ook anders lees ik wel.

Anyway, zoals Ingrid zegt.. het zit er weer op! Je hebt ze!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.