Ga naar inhoud

Bloem87 : 26 juli 2012 : Dr. Plovier : Be Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik lees al eenzijdige mee en vond het nu wel tijd om me aan jullie voor te stellen.

Ik ben mama van twee lieve kindjes de oudste een meisje wordt drie en m,n zoontje is vijf maanden

Voordat ik zwanger werd had ik altijd een mooie volle e cup na 2 kindjes te hebben gehad en na het geven van borstvoeding is de boel aardig gaan hangen en leeggelopen.

Daarom ook mijn besluit om m,n borsten te laten liften met een prothese aangezien ze ook wat kleiner geworden zijn.( op advies van dr vromboud)

Mijn eerste consult heb ik bij dr vromboud van beaucare gehad,maar na alle positieve berichten te lezen van dr plovier heb ik mijn consult bij be clinic 14 mei, als alles goed is wordt ik dan 26 juli geopereerd

Wie van jullie heeft er ervaring met een lift en prothese bij be clinic en wie heeft er ervaring met het herstel en twee kindjes thuis ??

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloem87

Proficiat met het leuke vooruitzicht, ik kan je nog geen raad geven, ik moet er ook nog door, maar ben aan het twijfelen of ik geen bwc samen zou doen met lift en prothesen...(mommy make-over zoals ze dat nu blijkbaar zeggen) dus zit terug wat na te denken.

In ieder geval ben ik obertuigd dat je bij BE clinic goed gesoigneerd zal worden !!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kirstin,

Ga je zelf ook naar be clinic ??

Spannend allemaal hè ik kan niet wachten tot ik m,n eerste consult bij plovier heb gehad en heel benieuwd of hij ook vind dat ik een lift moet en hoeveel cc,s ik krijg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ja, ok, ik was te snel, dacht gelezen te hebben dat je al op consult was geweest in Overijse.

Ik heb jouw leeftijd gezien, 25 is nog jong hé, ik vraag me af of je echt wel een lift nodig hebt? Ik ken jouw maten en gewicht niet...maar wacht af wat Plov zegt. Zou misschien wel kunnen dat je geen lift nodighebt, bij mij staan mijn tepels zeer laag en zijn groot (tepelhof) dus sowieso kan ik er niet onderuit,...

Hier zijn nog een paar meisjes die door hem geholpen werden,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Volgens vromboud stonden m'n tepels veels te laag waardoor volgens hem een lift echt nodig was.

M,n cupmaat was altijd 75e nu nog wel het vel voor een e maar vulling van een c cup :-(

Ik hoop natuurlijk dat plovier er anders over denkt maar wrs niet ze hangen echt behoorlijk komt echt van de zwangerschappen en borstvoeding

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Bloem,

Je bent inmiddels al bij dr Plovier geweest. Wat was zijn advies... toch een lift erbij?!

Ik heb ook een lift + prothesen gehad bij Beclini en ben ontzettend blij met het resultaat :35:

Succes verder met de zenuwen, of zijn die er nog niet ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hey meiden,

Nog effies en dan is het voor mij ook zover een lift met protheses bij Be clinic wrs 400 cc ik wil graag een E cup.

Graag hoorik jullie ervaringen over het herstel ik heb namelijk twee kindjes thuis 1 van drie en 1 van acht maanden (van zo,n 8,5 kg) plovier vertelde mij dat ik de eerste tien dagen niks mocht tillen en daarna wat ik aankan , maar ik lees ook veel verhalen van meiden die de eerste zes weken echt niks mogen tillen ?

Gelukkig is m,n man twee weken vrij om me te helpen.

Ik hoor graag alle tips en ervaringen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hallo Bloem,

Ik heb geen kindjes en kan in die zin geen advies geven maar toch wil ik je wel graag wat goeie moed en hoop geven.

Ik was erg bang voor de bv maar gelukkig hadden de mensen hier op 't forum me al wat kunnen (terecht) geruststellen zodat ik min of meer wist waar ik aan toe was.

Na het ontwaken had ik héél veel pijn die ze gelukkig meteen wegnamen met goeie pijnstillers.

Ik ben 1 nachtje moeten blijven.

'S anderendaags (zaterdag 14/07) was het al veel beter, zondag (15/07) voelde ik me al on top of the world (stofzuigen, ...) en gisteren (16/07) liet ik me al volledig in alles gaan (strijken, wijntje, bezoekje, ...) MAAR die overmoedigheid werd me door m'n boobies niet in dank afgenomen, nogal logisch!

Dus: het is zeker niet het einde van de wereld en de pijn valt goed mee mits voldoende pijnstillers én vooral, vooral, vooral voldoende rust en luisteren naar je lichaam.

Je kindjes tillen zal idd. niet echt lukken, misschien wel beter na een week of 2 maar uit voorzorg zou ik toch de aanwezigheid van je man die eerste 2 weken benutten hoor om die iets zwaardere taken voor zijn rekening te nemen. Een goeie rust voorkomt heel wat spijt en heibel achteraf denk ik.

Maar op zich sla je je daar zo heen, het is echt geen pijnlijke operatie en al zeker geen ziekte achteraf. Het is puur zeeeeeen, rust. :-)

Goeie moed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mary,

Thanks voor je positieve bericht !

Tegen de operatie zelf zie ik niet op ben wel vaker onder narcose gegaan en heb thuis al een hele voorraad aan pijnmedicatie liggen haha!

Ik hoop dat k ook zo,n voorspoedig herstel zal hebben als jou we gaan het zien ...

Ben namelijk geen type om lang stil te zitten,we wachten het maar af nog 16 dagen !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem,

Ik heb al eerder gereageerd op je voorsteltopic :35:

Het herstel is echt zo persoonlijk!!! Maaaaarrr.... pijn van de lift heb je niet, het is meer de pijn van de vergroting (spierpijnnnnn) die je voelt.

Ik heb ook kleine kindjes, en dr Plovier gaf me hetzelfde advies wat hij jou gaf : wat je kunt, moet je doen!

Ik moest de kleinste ook nog in de kinderstoel tillen en in bedje, en dit heb ik heeel voorzichtig gedaan met mijn armen tegen mijn bovenlijf aan gedrukt, dus heffen met je onderarmen...geprobeerd echt mijn armspieren te gebruiken en de borstspieren te ontlasten. Je vind er wel een middenweg in, gaat allemaal vanzelf.

Geen armen boven schouderhoogte uit strekken, met kleding ed en haren kammen bijv, gewoon zitten, en je bovenlijf naar voren buigen, een beetje krampachtig allemaal, maar het is te doen.

Veel succes strakjes, komt allemaal goed :D Laat het maar over je heen komen :43:

Groetjes Piepke

ps; pijnmedicatie van beclinic werkt super, om de 4 uur innemen (ook snachts) en je blijft de pijn voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke goed om te lezen dat het tillen van de kids wel mogelijk is ipv wachten tot 6 weken !

De pijnmedicatie krijg ik niet van de clinic heb het zelf voorgeschreven ben doktersassistente dus kon lekker hamsteren haha

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wel het schema van de kliniek zelf? Niet dat je dadelijk zwaar onder de grens zit kwa medicatie want dat doe je jezelf iets aan wat niet nodig is ;) Máár als d.a. zul je precies weten hoe of wat. Als je maar niet zinloos pijn gaat lijden, echt zonde ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schema van de kliniek is om de vier uur toch ?

Gelukkig is tegenwoordig ook alles te googelen ;-)

Ik zal donderdag er wel naar vragen voor de zekerheid

Thanx voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand nog laatste tips adviezen ?

Begin nu toch wel zenuwachtig te worden ik hoop dat ik een btje slaap.

Weet iemand hoe lang je na de operatie naar huis mag ??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bloem!

Heel veel succes morgen! Dat ligt eraan, heeft je pc besproken dat je een nachtje moet blijven of hoelaat word je geopereerd?

Tips:

- Neem een mp3 speler/muziek mee waar je mee kunt ontspannen. Vond ik na de OK erg fijn.

- Wacht niet met pijnmedicatie vragen/nemen totdat de pijn flink oploopt. Dan blijf je zo comfortabel mogelijk.

- Regel voldoende hulp voor de komende weken, hier zul je erg blij mee zijn eenmaal geopereerd!

- Als laatste: laat het allemaal een beetje over je heen komen en denk aan het resultaat: Prachtige nieuwe boobs :57:

Laat je weten hoe het is gegaan? X Chloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift met prothese bij Plovier hè?!

Ik was om 08.00 uur op de operatiekamer, en kwam er om 12.00 uur vanaf (soortgelijke operatie). Volgens mij ging ik rond 16.00 uur naar huis.

De keren erna ben ik binnen 1,5 uur na ontwaken weer huiswaarts gegaan :35:

Geen tips, behalve een kussen in de rug mee voor op de terugweg, een blikje cola voor onderweg naar huis ( daar leefde ik helemaal van op), je fototoestel, en een dosis gezonde spanning :D

Alles komt helemaal goed hoor :35:

Zet hem op!!!!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Thanks voor de opbeurende posts, ik mag diezelfde dag naar huis ben heel benieuwd hoe de reis naar huis verloopt zie meer op tegen de eventuele misselijkheid dan de pijn heb m,n emmertje al klaar staan haha

Ik laat binnenkort wel weten hoe het is verlopen

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb ze !

560cc cebbin en gelift, werd wakker met veel pijn gelukkig kreeg ik daar snel iets voor, helaas veel moeten braken ook in de auto dat was wat minder.

Nu ik niet meer misselijk ben besef ik pas hoe onwijs mooi onwijs vind !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ik verander even je topictitel he, dan lijkt ie op de anderen ;) )

En ik voeg de topics even samen, er was al een operatieverslag ;)

Van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooie maat zeg!!! Wow!!

Zal een wereld van verschil voor jezelf zijn!!! Ik was echt inmens onder de indruk toen ik na 2 dagen mijn bh uit mocht doen!!! :43:

Een goed herstel toegewenst :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.