Ga naar inhoud

Peetje26 : 27 september 2012 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey, hier mijn verslagje,

Moest er om 7:10 zijn was precies op tijd was super gespannen.

Samen met me zusje melden bij de balie en werd gelijk naar me bed gebracht en kon gelijk

omkleden. Eenmaal gedaan toen werdt ik erg emotioneel en al heel gauw kwam dokter Melis

mijn afteken. 7:45 ging ik al naar boven en werdt er een infuus geplaatst en gelijk een kalmerend goedje

en weg was ik.

Even over half 10 gingen me ogen open en was klaar.Weinig geslapen

Over het algemeen geen pijn had meer last van de drains die jeukte en het litteken .

Gelukkig zaten er geen pips in wel was de rechter plakkerig zij de dokter

.

Er zitten nu ronde eurosilicone in 325 cc dualplane medium profile .

Ben nu nog erg suf van de medicatie .Foto's volgen nog heb ze vanmorgen wel even gezien

en ze zien er goed uit.

Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes

tot gauw x Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik moet zeggen dat het goed gaat ik heb weinig tot geen pijn

neem voor de nacht nog 2 paracetamol heb alleen een beetje jeuk en bultjes ik denk dat een

allergie reaktie is van de jodium.

Vanavond ga ik weer douche en dan neem ik even foto's en plaats ik die morgen.

Nu ze in een sportbh zitten lijken ze wel kleiner erg raar.

Hoe lang moet je op rug slapen en omhoog ?

Denken jullie dat ik van het weekend weer een wijntje mag drinken ?

Liefs Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peetje,

fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat het geen Pip's bleken te zijn...pfffff.

Ikzelf moest 6 weken op mijn rug slapen van mijn pc. Was heftig, want op den duur had ik meer last van mijn rug dan van mijn boobs. Ik ben na 3,5 week iets op mijn zij gaan liggen..half half. met kussen in de rug en een kussen voor me zodat ik niet helemaal op mijn zij kon gaan liggen. Dat was beter.

En over alcohol, ik zou wel oppassen daarmee. Ik heb het zelf bewust de eerste weken niet gedaan. Neem je nog steeds paracetamol?

En waar blijven je foto's.... :44:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

er wordt dus een wissel geadviseerd, maar neem aan dat je dat zelf moet betalen? of zijn de klachten dusdanig dat het wordt vergoed?

zit in t zelfde schuitje...ook bij mij wordt n wissel geadviseerd. heb ze bijna 7 jaar en is iets mis nu, zie mijn avatar...

linkerborst zakt weg, vol deuken,lijkt verminderde inhoud te hebben al zien ze geen lekkage op de echo...harde schijf onder mijn tepel, harde knobbels en vooral vervormingen en pijn,brandend gevoel. valt me op dat alle klinieken direct een wissel adviseren en met een prijskaartje aankomen. de plastisch chirurg in het ziekenhuis komt er nog op terug hoe het evt zou gaan met een wissel. ben bang dat ik ze eruit moet laten halen en er niets voor terug kan laten zetten wegens financiele redenen:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.