Ga naar inhoud

Peetje26 : 27 september 2012 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Peetje26 een mama van 2 kindjes ,

7 jaar geleden heb ik een bv gedaan bij beaucare in belgie ben geholpen door dokter Plovier heb ik druppelvormig 300cc achter de spier.

Heb enige tijd last van vermoeidheid soms pijn en jeukende borsten en nog een aantal dingen

echo mamo alles gehad niets te zien.

Maat toch was het advies van de pc een prothese wissel . Aankomende woensdag uitgebreid gesprek wat het moet gaan worden.

Groetjes Peetje26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peetje,

welkom hier.

Dus je gaat nu definitief voor een wissel begrijp ik? Wat had je voorheen aan cc's en wil je nu hetzelfde?

Hoop dat je een goed gesprek hebt woensdag.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky71

Ik vind het heel moeilijk voor mijn 1 zwangerschap had ik een volle b cup na de zwangerschap een lege b. Toen besloot ik

om een bv te doen en heb 300 cc achter de spier laten plaatsen en kwam op een mooie c/d cup uit hangt van het merk af . Na 3 jaar toch besloten voor een 2 de kindje in die zwangerschap zijn mijn borsten zo gegroeid en heb een aantal weken borstvoeding gegeven

maar had zo veel melk dan mijn borsten gingen scheuren ben meteen gestopt maat al te laat.

Nu draag ik meestal 85 d en dat ik goed eigenlijk. Maar door dat ze zo gerekt zijn en meer zijn gaan hangen had de pc het over ronden en iets groter. Nou heb ik aanstaande woensdag weer een gesprek en heb ie meer tijd om dat te bespreken.

Waarom heb jij gekozen voor rond ?

Liefs Peetje

maar ik weet het niet ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

eigenlijk heeft de pc gekozen..

Ik ben er eigenlijk als een kip zonder kip ingerold..

Had vroeger een 75d en na mijn zwangerschappen had ik nog een lege c. Ik ben op consult gegaan en wilde gewoon weer een blouse vol hahaha...had me nergens in verdiept en heb hem alle touwtjes (en siliconen..hihih) in handen gegeven. Ik had destijds dit forum niet eens ontdekt, maar het is helemaal goed gekomen. Hij heeft puik werk afgeleverd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook bij me eerste bv maar vindt het nu toch anders omdat me huid nu weer wat meer gerekt is

en hij het over rond heeft. al 7 jaar kijk ik nu naar deze en zijn eigenlijk heel natuurlijk alleen ze hangen nu iets meer als voor de tweede zwangerschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee plovier werkt niet meer bij beaucare ik ga nu naar rode kruis ziekenhuis in beverwijk een stuk dichterbij en aangezien ik daar

ook alles heb laten doen echo enz. En met beaucare ben ik helemaal klaar mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Beaucare? Of Plovier? Bestaat dat nog dat Beaucare..heb daar ook niet veel positieve verhalen over gelezen.

Maar heb je daar destijds geen goede ervaringen opgedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met beaucare het schijnt dat ze daar ook pip hebben gebruikt en een aantal malen contact gezocht maar mijn medische dossier

kunnen ze niet vinden. De arts waar ik nu naar toe ga die heeft ook mijn dossier opgevraagd bij beaucare maar na 3 weken nog niks gehoord.

Maar als er pip in mij nu zit dan laat ik het er niet bij zitten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

so..heftig..dossier kwijt ??!!. Dat heb ik al eens eerder gelezen, weet niet of dat bij jou was. Wat een rotstreek. Idd, word tijd voor een wissel dus. Snap je visie helemaal. En ja, als er PIP in zit.we .hopen maar van niet.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peetje

Pfff, kan me voorstellen dat jij echt pissig zult zijn als er pips in je zitten! Het verhaal over verdwenen dossiers, is een bekend verhaal hier. Je zou eens kunnen kijken in het gedeelte op dit forum over wisselen van PIP prothesen, mocht je daar tzt behoefte aan hebben. Misschien dat je er dan nog iets aan hebt.

Hoop voor nu dat je een goed advies gaat krijgen en dat je terug trots kan zijn op je borsten!

Veel leesplezier hier op het forum!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Over dossier kwijt heb ik al eerder in een topic gezet maar die staat er niet meer op.

Ik heb ze maandag nog een keer gemaild maar geen reaktie ga vanmiddag naar het ziekenhuis voor gesprek

heel raar maar ben best een beetje zenuwachtig wat hij wil doen.

Liefs Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peetje,

Bij welke pc ga je? Ikzelf word 13 augustus geopereerd door dr. van der Pot, ik krijg ook een wissel, en ik heb begrepen dat dr. van der Pot ook opereert in het Rode Kruis ziekenhuis. Succes vanmiddag!

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,.

Vandaag gesprek gehad ik het rkz met dr. Melis en het worden ronde prothese heb nu druppelvormig

De cc weet ik nog niet precies het wordt iets meer 325 of 340 dat gaat ie bekijken als het zo ver is.

Datum weet ik ook niet want zijn wachttijd is min 3 maanden wordt ongeveer 2 a 3 weken van tevoren gebeld.Hoop dat

het even sneller gaat.

Liefs Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peetje,

Dat is een lange wachttijd zeg! En waarom wil hij veranderen van druppelvorm naar ronde protheses? En weet je ook welk merk hij gaat gebruiken?

Succes met wachten, ik hoop voor je dat het wat sneller zou kunnen. Ik kon het gewoon plannen dat ik meteen na mijn vakantie kon. Ik word geopereerd doordr. van der Pot in het Kennemer Gasthuis, maar ik ben bij hem gekomen via Bloemingdael en volgens mij is dr. Melis daar ook aan verbonden.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Layla,

Door mij laatste zwangerschap zijn mijn borsten wat gaan hangen dus zijn ze wat platter van boven.

Zijn advies was daarom rond . Merk weet ik nog niet omdat hij ook nog niet de maat weet van het ene merk gaat het van 300 naar 325 en het ander van 305 naar 345. 7 jaar geleden heb ik het bij beaucare laten doen ze zijden dat er 300 cc ingegaan is maar aangezien ik daar geen bewijs van heb geen dossier enz . Hij wil deze eruit gaan halen en wegen en kijken wat hij er dan in terug doet .

Ik had vandaag nog gebeld maar aangezien het bij mij vergoed wordt kan het alleen in het rkz.

Jammer maar helaas.

Is het raar dat ik dat niet weet welk merk het wordt?

Liefs Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nog bedankt BB . Sorry voor mijn laten reactie

ik sta stijf van de spanning en iedere keer als ik dacht ga kijken

op het borstenforum werdt ik alleen maar nerveuzer .

Morgen is de dag en om 10 uur weet ik hoe laat dat wordt.

Groetjes x Peetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.